Hann med 3 fagra finskor under en tjänsteresa genom Finland 2001. Vi var i Jyväskylö samtidigt som 9/11 så med bara 15 mil till ryska gränsen så blev man lite orolig (på riktigt). Nåväl här kommer slynorna i kronologisk ordning.
1. En milf (eller vad det nu kallas) på 38 år drog jag hem till (norra Finland), där utövades standardsex men med avancerad blowjobteknik. Hon hade dock djävulska pattar, mumma) Hon ville träffas igen men det gick ju inte med tanke på min dåvarande flickvän. Taxin på 750 kr enkel väg (1500 totalt alltså) fick jag inte dra av på företaget, trots att chefen tyckte det var kul att jag försökte dra av nattknullstaxi.
Hmm, betyget ja, svag trea då förnedringen var bristfällig.
2. En 25 åring som följde efter mig från krogen och "råkade" starta en konverseration utanför korvmojen (Åbo). Körde riktigt dirtysex i 2 timmar och hon berättade gärna om flera av hennes 50 knull (jävla hora

). Jävlar vad jag körde dirty med rövknull, fingrar överallt och facials, detta på morgonen innan en presentation (man var inte snygg med tanke på att vi knullade till 07.00)
Betyg, stark femma

. Hon var dessutom den första tjejen som skrev ned ett betyg på sexakten med strålande referenser. Detta dokument fick jag dock slänga innan hemresan.
3. På båten hem så lyckades jag supa mig full igen och träffade en ännu fullare tjej som bara rapade ur sig att hon ville ha kuk (i hissen på väg till hytten). Detta bistod jag med, även om hon somnade efter ett tag.
Betyg, minus 1.
Jag är/var förtappad då jag hade flickvän sedan 5 år och jag använde inte skydd. Som tur är så fick jag ingen sjukdom.
Kom igen med mer invandrarsex fast åt andra hållet också. Nog finns det invandrare här på forumet som haft sex med svenskor?