2006-07-11, 23:01
Bannlyst
En finska, smal, rätt lång, smal, stora bröst, rakad fitta, en riktig höjdare! Sedan en annan finska, mindre bröst men rakad. Ett antal fler finskor, sedan svenskor. Min äckligaste tjej kom från Halland så henne räknar jag till en dansk, hårig och smittad med klamydia. Usch.
Citera
2006-07-11, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigMoney
nu när vi ändå pratar invandrar tjejer så undrar jag ... vart är det störst möjlighet att hitta en spansk dam ?

finns det nån ort i sthlm län där majoriteten är spansktalande ?

om dety finns så är det guldvärt

I dem flesta förorter finns de mycket chilenare.. Tex: Rinkeby.
Citera
2006-07-12, 16:24
Medlem
Doktor Ötgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidz
I dem flesta förorter finns de mycket chilenare.. Tex: Rinkeby.
Varenda Sthlms-förort är väl fullproppad med spanjacker !
Citera
2006-07-13, 00:39
Medlem
BigMoneys avatar
tack så mycket bra att man har en polare i rinkeby så då kan man sticka dit utan problem (förhoppningsvis ) brukar inte hänga runt i förorterna precis .... men det är chill ibland
Citera
2006-07-13, 03:26
Bannlyst
Finskor...

Hann med 3 fagra finskor under en tjänsteresa genom Finland 2001. Vi var i Jyväskylö samtidigt som 9/11 så med bara 15 mil till ryska gränsen så blev man lite orolig (på riktigt). Nåväl här kommer slynorna i kronologisk ordning.

1. En milf (eller vad det nu kallas) på 38 år drog jag hem till (norra Finland), där utövades standardsex men med avancerad blowjobteknik. Hon hade dock djävulska pattar, mumma) Hon ville träffas igen men det gick ju inte med tanke på min dåvarande flickvän. Taxin på 750 kr enkel väg (1500 totalt alltså) fick jag inte dra av på företaget, trots att chefen tyckte det var kul att jag försökte dra av nattknullstaxi.

Hmm, betyget ja, svag trea då förnedringen var bristfällig.

2. En 25 åring som följde efter mig från krogen och "råkade" starta en konverseration utanför korvmojen (Åbo). Körde riktigt dirtysex i 2 timmar och hon berättade gärna om flera av hennes 50 knull (jävla hora ). Jävlar vad jag körde dirty med rövknull, fingrar överallt och facials, detta på morgonen innan en presentation (man var inte snygg med tanke på att vi knullade till 07.00)

Betyg, stark femma . Hon var dessutom den första tjejen som skrev ned ett betyg på sexakten med strålande referenser. Detta dokument fick jag dock slänga innan hemresan.

3. På båten hem så lyckades jag supa mig full igen och träffade en ännu fullare tjej som bara rapade ur sig att hon ville ha kuk (i hissen på väg till hytten). Detta bistod jag med, även om hon somnade efter ett tag.

Betyg, minus 1.

Jag är/var förtappad då jag hade flickvän sedan 5 år och jag använde inte skydd. Som tur är så fick jag ingen sjukdom.

Kom igen med mer invandrarsex fast åt andra hållet också. Nog finns det invandrare här på forumet som haft sex med svenskor?
Citera
2006-07-13, 05:17
Medlem
BigMoneys avatar
konstigt faktiskt att inte invandrare/utlänningar skrivit , eftersom många är snabba om att yttra sig om att svenska flickor är riktiga "horor"

enligt min mening är svenska tjejer i genomsnitt bra dvs vg ... finska tjejer ( är själv finsk ) där varierar det stort men alltifrån g- till vg++ ( vissa riktiga tråkmånsar andra riktigt dirty som nån skrev där uppe ) ..
sen har vi den där sryianen jag skrev om tidigare hon skulle få vg++ för att hon var en väldigt spännande människa i sig liksom och bara det fick mig att tycka riktigt bra om henne och sen hon kunde verkligen få dig att känna dig uppskattad .. dvs du var centrumet men samtidgt så kunde hon njuta ordentligt samtidigt som du inte behövde anstränga dig speciellt hårt..
Citera
2006-07-13, 10:47
Medlem
pimmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lantis
en halv same = mkt kåt & käleksfull men hade ett hetsigt temprament

Inte mycket att komma med? Jag har aldrig ens sett en halv same! Var hittar man sådana?
Citera
2006-07-13, 11:02
Medlem
va????

Då kan du inte ha träffat många brudar från vare sig Tyskland eller Turkiet gosse lilla............

Du kanske tänker på de östtyska kulstöterskorna som din pappa har berättat fanns under mitten på 80- talet, då är det dags att vakna upp och känna kaffedoften för det är nämligen 2006 nu.

/Snajper

tror du att ryska och turkiska tjejer blir mindre håriga bara för att det ha gått 20 år????? DU HAR SÅÅÅÅ OTROLIGT FEL DÄR GRABBEN
Citera
2006-07-13, 16:45
Medlem
Citat:
Inte mycket att komma med? Jag har aldrig ens sett en halv same! Var hittar man sådana?
Man bor eller har vart på besök uppe i norrland. Och ju närmare fjällen du kommer desto lättare blir det att hitta samebrudar. Aldrig haft sex med en same men de skulle vart nånting utöver de, varför skryta om att man har knullat thailändare de har ju alla när man kan säga att jag har tryckt en lapp Däremot har ju många brudar från tex lycksele lappar i släkten så det har säkert blivit någon halvsame eller fjärdedelsame utan man vet om det.
Citera
2006-07-13, 23:09
Medlem
Jag har juggeblod i mig o då får det väl räknas till att man har haft sex med svenska tjejer.

Det är så många så jag har tappat räkningen.

Det bästa sexet vet jag inte, har haft det massor med gånger men det absolut sämsta sexet var med en tjej jag dejtade under typ 1 månad.

Jag hade fan hellre satt på en hink med ljummet vatten o det hade nog gett mig mer respons tillbaka än vad hon gjorde. Tänkte först ge henne en lavett för att se att hon inte var död när hon låg där på rygg med särade ben och såg ut som om hade dött.
Citera
2006-07-13, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xist
Jag har juggeblod i mig o då får det väl räknas till att man har haft sex med svenska tjejer.

Det är så många så jag har tappat räkningen.

Det bästa sexet vet jag inte, har haft det massor med gånger men det absolut sämsta sexet var med en tjej jag dejtade under typ 1 månad.

Jag hade fan hellre satt på en hink med ljummet vatten o det hade nog gett mig mer respons tillbaka än vad hon gjorde. Tänkte först ge henne en lavett för att se att hon inte var död när hon låg där på rygg med särade ben och såg ut som om hade dött.

Citera
2006-07-14, 00:20
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOV2XLR8
där utövades standardsex men med avancerad blowjobteknik. Hon hade dock djävulska pattar, mumma) ]
Har velat fråga länge, nu gör jag det: Vad sjutton är "avancerad blowjobteknik"?
Är det något min flickvän borde lära sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in