Citat:
Ursprungligen postat av not swede
Har du äntligen fått till det med henne??
Ja det har jag!
Som sagt, det var verkligen , vad ska man säga underbart. Jag trodde det skulle bli många flera "dejter" men det behövdes bara "tre" ...Alltså jag var ju helt klart i mot det och tyckte det gick litet för fort men som sagt, vad gör man inte om man har chansen och man redan har tyckt om varandra under en ganska lång tid...
Som sagt, väldigt pinsamt nu i efter hand med allt som följer men som sagt, det löser sig nog...
Som sagt, det var inget "porrigt" eller "fyllosex" utan bara romantiskt , fint och typ massa smek...Som sagt, det var väldigt känslomässigt intimt för att vara "sex" . Jag tror jag aldrig har haft bättre förut, eller jo det har jag nog..Det är ju samma princip..men som sagt, det var mycket speciellt just med den känslomässiga laddningen och första gången i mitt ganska så unga liv som jag verkligen har "älskat" med någon..obeskrivligt !
Men det var något mer över det hela, något utöver det vanliga. Det går inte riktigt att beskriva men att allt bara flöt på hela vägen till nästa morgon och på morgonen...Som sagt, det är obeskrivligt och förhoppningsvis blir många liknande nätter med henne...
Som sagt!