2006-07-14, 00:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaha jovisst
Har velat fråga länge, nu gör jag det: Vad sjutton är "avancerad blowjobteknik"?
Är det något min flickvän borde lära sig?

Lite svårt att beskriva men några saker som bör ingå är deepthroat, avancerad slickning/sugning av pung , mkt dirtytalk och porrig facial där hon gnyr över att hon vill bli nersprutad.

Lite sånt där,,,,,
Citera
2006-07-14, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigMoney
konstigt faktiskt att inte invandrare/utlänningar skrivit , eftersom många är snabba om att yttra sig om att svenska flickor är riktiga "horor":

ehm horor? själv är jag inte "svensk" (är inte född här, har utländka föräldrar bla bla bla) men fan heller att jag skulle kalla dessa underbara skapelser horor =)

har haft sex med både svenskor och andra invandrare och här är min lilla lista

svenskor:blandat resultat, men majoriteten vet vad de ska göra i sängen

bosnier/albaner osv... : kåta som fan men jävligt dåliga i sängen (eller var det bara jag som hade otur?)

latinos: kåta men gillar att teasas, efter många om och men, när du väl fått in den så e du bara glad att du fått till det än att bry dig om att betygsätta dem

amerikanare: helt lealösa, du får samma känsla när du juckar mot en vägg

danska: kåta som så inåta helvete duktiga på blowjobs med!
Citera
2006-07-14, 10:37
Bannlyst
Tror att det finns bra och dåliga tjejer i alla länder. Beror nog lite på tur och otur med bara Vissa länder kanske man hoppar över förstås...nej nej, jag tänker INTE på afrikanska länder... Ingen som varit med afrikanska brudar? PS. JAg har varit med just DIN brud
Citera
2006-07-14, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mertzi
Tror att det finns bra och dåliga tjejer i alla länder. Beror nog lite på tur och otur med bara Vissa länder kanske man hoppar över förstås...nej nej, jag tänker INTE på afrikanska länder... Ingen som varit med afrikanska brudar? PS. JAg har varit med just DIN brud

I Sydafrika för 10 år sedan så var jag och en polare på väg hem från puben då vi träffar på två blånegresser som vi börjar konversera med. De bjuder in oss till dem och det visar sig ett det är 2 semi-horor (frilansade lite).

Polarn försökte få det gratis, men det sket sig och jag blev kvar med den sötare. Kom överens om en 100 lapp och började knulla (med kådis) hennes gigantiska bäcken i snabb takt. Drog sedan ut kuken och sprayade ner hela hennes bröst och ansikte så hon ylade av avsmak. . Tydligen gillade hon inte facials.

Detta beteende är dock inte att rekommendera då överfallsrisken är/var hög vid dylika övningar.

Nu vill jag höra mer om hur våra invällare sätter på svenskor i olika situationer.
Citera
2006-07-14, 20:08
Medlem
Tafkafs avatar
En Tysk/Amerikanska. Mycket bra avsugning, kåt för det mesta men litet knepig annars.

En Finska, kåt och bra avsugning.

Kan inte minnas nått annat invandrarsex. Har ju haft sex med tjejer i utlandet nån gång men det räknas ju inte.
Citera
2006-07-29, 00:04
Bannlyst
Yippie!

Nytt främlingsknull med en tyska, ful som stryk iaf.

Var ju tvungen att hålla liv i tråden, men hon va stygg....

Ingen annan av våra blaTtar att berätta om sina erövrade svenskor?
Citera
2006-07-31, 15:42
Bannlyst
Citat:
En finska, smal, rätt lång, smal, stora bröst, rakad fitta, en riktig höjdare! Sedan en annan finska, mindre bröst men rakad. Ett antal fler finskor, sedan svenskor. Min äckligaste tjej kom från Halland så henne räknar jag till en dansk, hårig och smittad med klamydia. Usch.

Hmm.. Mertzi är inte du zigenare? Så sitter du o perverterar vita flickor? Fy fan...
Citera
2006-07-31, 15:44
Bannlyst
Citat:
En finska, smal, rätt lång, smal, stora bröst, rakad fitta, en riktig höjdare! Sedan en annan finska, mindre bröst men rakad. Ett antal fler finskor, sedan svenskor. Min äckligaste tjej kom från Halland så henne räknar jag till en dansk, hårig och smittad med klamydia. Usch.

Hmm.. Mertzi är inte du zigenare? Så sitter du o perverterar vita flickor? Fy fan...
Att svenska flickor dras till svartingar är ju ett välkänt faktum, dom älskar negerkuk, men finskor...? Aja, finns väl undantag.
Citera
2006-07-31, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xist
Jag har juggeblod i mig o då får det väl räknas till att man har haft sex med svenska tjejer.

Det är så många så jag har tappat räkningen.

Det bästa sexet vet jag inte, har haft det massor med gånger men det absolut sämsta sexet var med en tjej jag dejtade under typ 1 månad.

Jag hade fan hellre satt på en hink med ljummet vatten o det hade nog gett mig mer respons tillbaka än vad hon gjorde. Tänkte först ge henne en lavett för att se att hon inte var död när hon låg där på rygg med särade ben och såg ut som om hade dött.

Hahaha, vrider mig
Citera
2006-07-31, 20:03
Medlem
J.Ns avatar
Räknas skåningar som invandrare?
Citera
2006-07-31, 22:26
Medlem
thebandits avatar
Abdullah, 120 kg. För mycket sprit på en efterfest ute i nån förort...
Citera
2006-07-31, 22:33
Medlem
Jahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Jag knullade en småtjock städtant från rumänien i tvåan en gång. Efteråt ville hon ha betalt.

JAså du!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in