2017-05-14, 15:38
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fondst
Till alla er som säger att det är en dålig ide och så, vill bara att ni ska veta att jag har ett fetish typ utav att bli "använd" eller dominerad, att killen i princip mestadels ska bry sig och göra saker som han vill. Jag är OTROLIGT submissive och tänder på att få andra att ha skönt. Jag har också haft rape-fantasier i några år nu, och detta verka mycket bättre som alternativ än att stå ensam i en park och hoppas på att något ska hända. Så sex med främlingar har aldrig varit något som jag är rädd för. Jag skrev i första inlägget att jag var väldigt kinky, och jag har fortfarande några ess i armen, hur som helst så är detta ingenting som kommer att störa mig, jag tillfredsställer helt enkelt mig själv samtidigt som jag får någon annat att må bra.
Vad menar du med ess i rockärmen? Du ställer ju frågor som "Ska jag använda kondom?"
Och varför äter du p-piller när du inte har sex?

OK du har fantasier, det har alla människor, man kan ändå tycka att vissa fantasier är en dålig idé, det beror på hon som har dem. Alla vet att det finns unga tjejer med olika former av självskadebeteenden, och alla vet att det finns gubbar som gärna skulle vilja utnyttja unga tjejer. Det är ändå ingen bra idé att de träffas.
Citera
2017-05-14, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Vad menar du med ess i rockärmen? Du ställer ju frågor som "Ska jag använda kondom?"
Och varför äter du p-piller när du inte har sex?

OK du har fantasier, det har alla människor, man kan ändå tycka att vissa fantasier är en dålig idé, det beror på hon som har dem. Alla vet att det finns unga tjejer med olika former av självskadebeteenden, och alla vet att det finns gubbar som gärna skulle vilja utnyttja unga tjejer. Det är ändå ingen bra idé att de träffas.

Med ess i rockärmen menar jag att jag har fler fetishes, men jag vet inte om du behöver att jag rabblar upp allihop?
Jag har inga fantasier som är farliga/utsätter mig för fara, så det är lugnt. Jag skulle vilja tro att jag är tillräckligt smart för att själv veta om jag utsätter mig själv för något som jag inte vill, jag kommer inte att hoppa inte i en främlingar bil och kommer först att ha mötena på "offentliga" ställen såsom hotell, och om jag sådant efter typ 5-8 gång med samma person väljer att åka nånstans, så ordnar jag självklart att någon har koll utanför.
Jag tar P-piller för att min mens var oregelbunden, och det blev ett problem.
Senast redigerad av fondst 2017-05-14 kl. 18:44.
Citera
2017-05-14, 19:25
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Jag har inga fantasier som är farliga/utsätter mig för fara, så det är lugnt. Jag skulle vilja tro att jag är tillräckligt smart för att själv veta om jag utsätter mig själv för något som jag inte vill
OK du har inga farliga fantasier säger du. Men du har ju tankar på att knulla med främlingar utan att du verkar ha en aning om något, hur man gör, om du får ta betalt kontant (!)
Du lyckades inte ens hitta den här tråden själv.

För mig verkar det farligt och du ger inte intryck av att vara så jättesmart som du vill tro. Ta inte illa upp, det är nästan ingen 18-åring som är det.
Citera
2017-05-14, 20:26
Medlem
Citat:
OK du har inga farliga fantasier säger du. Men du har ju tankar på att knulla med främlingar utan att du verkar ha en aning om något, hur man gör, om du får ta betalt kontant (!)

För mig verkar det farligt och du ger inte intryck av att vara så jättesmart som du vill tro. Ta inte illa upp, det är nästan ingen 18-åring som är det.

Jag tänker ju inte möta någon utan att jag har pratat med de först, och nej jag vet inte hur andra gör, men jag är smart nog om att faktiskt fråga om det istället för att ge mig in helt ovetande. Jag vet att jag får ta betalt kontant, och om du läste vad jag skrev så sa jag att ta kontanter var det enda alternativet för mig, och om det var rimligt, inte om jag får. Större summor kan vara svåra att ta ut, så tänkte att jag kunde passa på att fråga. Jag vet hur man har sex etc. Bara det att jag inte riktigt har gjort det och att jag är oerfaren, så jag kanske inte är för de som vill ha en som är erfaren. Jag har sett denna tråd förut, men jag trodde det var bättre att skriva ett eget forum då jag hade så många frågor, men jag hade fel i det och moderatorerna var snälla att rätta till det och flytta det hit.
Citera
2017-05-14, 21:08
Medlem
Finisterres avatar
Klart det är rimligt att ta kontanter, du får ta betalt i parfym eller Justin Bieber-biljetter eller vad du vill.

Frågan är om det är rimligt att sälja sig till okända gubbar när du är så oerfaren som du säger.
Några andra frågor ifall du gör det:

Du tänker prata med dem innan du träffar dem, är du van att prata med främlingar och pejla deras personligheter då?
Vilka förväntningar har du på männen, tror du de förväntningarna kan påverka din förmåga att bedöma dem innan?
Varför tror du att hotellrum är tryggare än en lägenhet, är det något välkänt hotell du tänker använda? Antar du att det alltid finns hjälpsam personal nära till hands på alla hotell?
Många prostituerade verkar ha en regel att neka invandrare. Har du tänkt på varför det är så och hur du själv bör göra?
Citera
2017-05-14, 21:28
Medlem
Citat:
Klart det är rimligt att ta kontanter, du får ta betalt i parfym eller Justin Bieber-biljetter eller vad du vill.

Frågan är om det är rimligt att sälja sig till okända gubbar när du är så oerfaren som du säger.
Några andra frågor ifall du gör det:

Du tänker prata med dem innan du träffar dem, är du van att prata med främlingar och pejla deras personligheter då?
Vilka förväntningar har du på männen, tror du de förväntningarna kan påverka din förmåga att bedöma dem innan?
Varför tror du att hotellrum är tryggare än en lägenhet, är det något välkänt hotell du tänker använda? Antar du att det alltid finns hjälpsam personal nära till hands på alla hotell?
Många prostituerade verkar ha en regel att neka invandrare. Har du tänkt på varför det är så och hur du själv bör göra?

Som sagt så tänker jag inte låta det vara fullt ut främlingar, tänker fråga om saker och prata med de ett tag innan jag träffar dem, och sedan också inte gå direkt på sak utan kanske ta en fika så jag får en känsla utav hur personen är och om jag känner mig trygg att göra saker med dem.
Jag har pratat med främlingar förut, och jag har inga svårigheter med det. Jag känner lätt av vilka som är okej människor, och jag tänker också fråga olika saker om det jag tycker är viktigt.
De enda förväntningarna jag har är att de inte ska vara douchebags och att de faktiskt inte har för avsikt att skada mig, och det kan jag lista ut innan då jag träffar/pratat med dem. Om de är alldeles för sockersöta kommer jag nog misstänka något och se vad som händer ifall jag avvaktar lite.
Jag tänker att hotellrum är på ett hotell, städare kommer in då och då, personal och andra finns att skrika på om det händer något etc. Svårare att hålla någon fången på ett hotellrum än i en lägenhet, eller göra saker som skadar mig.
Många nekar nog invandrare då de ofta har en annan kultur än vad vi har, och vissa känner sig helt enkelt tryggare med personen från samma kultur och land. Jag själv tänker som sagt träffa personerna innan, så om det råkar vara en invandrare och han verkar skulle, så är det ett nej.
Citera
2017-05-14, 21:37
Medlem
Finisterres avatar
"Att ha en annan kultur" kan betyda t.ex. att man dansar salsa istället för tango. Det kan också betyda sådant som att araber gärna njuter av att slå och plåga horor och anser sig ha rätt till det eftersom de betalat.

D.v.s skilda kulturella attityder kan påverka sådant som medvetenheten om vem det egentligen är som har lagen på sin sida, och risken för att en situation blir våldsam. Du kan inte alltid räkna med att gubben du möter begriper att du har rättigheter.
Senast redigerad av Finisterre 2017-05-14 kl. 21:50.
Citera
2017-05-14, 22:19
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Som sagt så tänker jag inte låta det vara fullt ut främlingar, tänker fråga om saker och prata med de ett tag innan jag träffar dem, och sedan också inte gå direkt på sak utan kanske ta en fika så jag får en känsla utav hur personen är och om jag känner mig trygg att göra saker med dem.
Jag har pratat med främlingar förut, och jag har inga svårigheter med det. Jag känner lätt av vilka som är okej människor, och jag tänker också fråga olika saker om det jag tycker är viktigt.
De enda förväntningarna jag har är att de inte ska vara douchebags och att de faktiskt inte har för avsikt att skada mig, och det kan jag lista ut innan då jag träffar/pratat med dem. Om de är alldeles för sockersöta kommer jag nog misstänka något och se vad som händer ifall jag avvaktar lite.
Jag tänker att hotellrum är på ett hotell, städare kommer in då och då, personal och andra finns att skrika på om det händer något etc. Svårare att hålla någon fången på ett hotellrum än i en lägenhet, eller göra saker som skadar mig.
Många nekar nog invandrare då de ofta har en annan kultur än vad vi har, och vissa känner sig helt enkelt tryggare med personen från samma kultur och land. Jag själv tänker som sagt träffa personerna innan, så om det råkar vara en invandrare och han verkar skulle, så är det ett nej.

Men är din avsikt att tjäna pengar, eller bara att hitta folk att ligga med som tillfredställer dina fantasier?

Det senare är ju inte något som är direkt svårt eller ovanligt, eller ens involverar något olagligt.
Helt vanlig dating.

Tänker du kanske att sexköpare är "farligare" än andra män, så nja det varierar.
Det är nog allt från players och sexmissbrukare, till totala losers som köper sex, och folk som är för fula för att kunna hitta ett förhållande.

Rent ärligt så kanske du bara borde söka dig efter att hitta en kille som kan ge dig ett spännande sexliv, men som du kan lita på inte kommer att skada dig, även om han inte alltid slutar när du säger sluta. Just det senare verkar ju vara något som vissa kvinnor är ute efter, det där med att bli tvingade till någonting sexuellt.
Citera
2017-05-14, 22:40
Medlem
Lisalits avatar

Normalt är jag väldigt tålmodig men nästan alla dina frågor har besvarats massvis med gånger, bland annat av mig. De som inte besvarats är bevis på hur omogen du är. Smink eller ej? Glasögon? Bitch, please.

Jag har avrådit många tjejer från att sälja sex och du hamnar i toppen tillsammans med akut pengadesperata, uppenbart psykiskt sjuka och småflickor helt utan koll på vad de sysslar med. Du tillhör den sista kategorin.

Min motivering är: du har inte sökt information alls. Överhuvudtaget. Kodord, "kan man lita på någon" (hm, NEJ), att skippa kondomen innebär att du hamnar på gatan. Vad är det för slutsats? Det finns flera reella risker och du väljer detta? Helt bisarrt.

Du skriver att du kan lista ut huruvida en potentiell kund är bad news. Hade jag inte varit så övertygad om att du har fel hade jag frågat hur ditt säkerhetstänk ser ut.

Citat:

Läs ovanstående extremt noga om du väljer att inte lyssna på mig.

Jag må låta hård, mer så än vad jag någonsin varit här, men din totala brist på självinsikt och kunskap är förbluffande. Du ska ABSOLUT inte sälja sex.

Stay in school.
Citera
2017-05-15, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Men är din avsikt att tjäna pengar, eller bara att hitta folk att ligga med som tillfredställer dina fantasier?

Det senare är ju inte något som är direkt svårt eller ovanligt, eller ens involverar något olagligt.
Helt vanlig dating.

Tänker du kanske att sexköpare är "farligare" än andra män, så nja det varierar.
Det är nog allt från players och sexmissbrukare, till totala losers som köper sex, och folk som är för fula för att kunna hitta ett förhållande.

Rent ärligt så kanske du bara borde söka dig efter att hitta en kille som kan ge dig ett spännande sexliv, men som du kan lita på inte kommer att skada dig, även om han inte alltid slutar när du säger sluta. Just det senare verkar ju vara något som vissa kvinnor är ute efter, det där med att bli tvingade till någonting sexuellt.

Jag skulle säga att min avsikt är lite både och. Och sen så är det ju att jag själv blir tillfredsställd när jag får någon annan att må bra, så att båda två utav oss gillar det och sedan att jag tjänar lite extra är ett plus på det. Det är också lite spännande, aldrig riktigt samma sak. Pengarna är inte det viktigaste för mig, och om det är så att efter en gång så känner jag att det inte är något för mig, då slipper jag åtminstone sitta och undra. Så kan jag gå och leta efter något stabilt igen, men just nu så är det inte det jag letar efter.

Som jag har nämnt tidigare så kommer jag att prata med personen i fråga under en tid innan vi träffas, och om vi träffas och tar typ en fika och jag då tänker att jag inte känner mig bekväm med det här, så är det ett nej. Jag vill inte ha nån farlig person, så jag kommer att vara försiktig med de jag träffar.
Jag kommer dock troligen att åtminstone testa detta, och eftersom jag nu fått svar på saker och ting vet jag fler risker det finns och så. Bättre att ge sig in vetande än ovetande.
Citera
2017-05-15, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Normalt är jag väldigt tålmodig men nästan alla dina frågor har besvarats massvis med gånger, bland annat av mig. De som inte besvarats är bevis på hur omogen du är. Smink eller ej? Glasögon? Bitch, please.

Jag har avrådit många tjejer från att sälja sex och du hamnar i toppen tillsammans med akut pengadesperata, uppenbart psykiskt sjuka och småflickor helt utan koll på vad de sysslar med. Du tillhör den sista kategorin.

Min motivering är: du har inte sökt information alls. Överhuvudtaget. Kodord, "kan man lita på någon" (hm, NEJ), att skippa kondomen innebär att du hamnar på gatan. Vad är det för slutsats? Det finns flera reella risker och du väljer detta? Helt bisarrt.

Du skriver att du kan lista ut huruvida en potentiell kund är bad news. Hade jag inte varit så övertygad om att du har fel hade jag frågat hur ditt säkerhetstänk ser ut.

Läs ovanstående extremt noga om du väljer att inte lyssna på mig.

Jag må låta hård, mer så än vad jag någonsin varit här, men din totala brist på självinsikt och kunskap är förbluffande. Du ska ABSOLUT inte sälja sex.

Stay in school.

Jag ska försöka att få dig att lugnt när dig lite och svara på vissa saker. Du verkar väldigt arg på mig och jag skulle helst slippa det.
Jag har läst de meddelanden som har kommit efter det jag postade, men inte svarat på vissa då de i princip bara säger "Du är dum i huvudet.", men uppenbarligen så har det bara gjort saker värre.
Jag frågade inte de frågorna som du har nämnt för att jag är omogen, jag frågade de för att det är bättre att veta för mycket än för lite eller hur, åtminstone vad gäller detta.
Jag har lite svårt att förstå varför jag får kritik för att vilja veta mer innan jag gör detta, är inte det något bra så jag inte ger mig in i leken blind? Ifall du inte har märkt det så gör jag vad jag kan för att veta vad jag ska hålla på och syssla med, så helt korkad kan jag väl inte vara? Det är inte det lättare att hitta info om detta helt öppet, så flashback verkar som ett bra ställe att åtminstone faktiskt fråga på och ta reda på lite mer. Hur ska jag kunna veta om det finns nåt kodord som man använder på vissa hemsidor ifall jag inte frågor? Ska jag sitta där och försöka en miljon gånger tills jag får rätt? Jag menar inte heller lita på någon såsom du troligen tänker, jag menar att efter jag vet inte hur många gånger, 50? Fuck knows, ifall man faktiskt kanske kan börja bli lite mer personlig eller om man verkligen gillar honom kan ta saker till en annan nivå, eller om han föralltid kommer att vara "En sexköpare creepgubbe".
Åter igen kommer vi till detta, jag frågade, jag fick veta, men du verkar totalt ignorera detta. Ingen kondom=gatan+massa risker, så då undviker jag det. Simple.
Ja jag har läst och svarat på det meddelandet som du quoteade, vet inte om du sett det.
Okej, så jag har kunnat komma med svar på de saker som folk har tagit upp, men jag ses fortfarande som clueless, förstår inte riktigt hur det går ihop. Det kanske är för att du fortfarande ignorerar att jag frågade så att jag skulle kunna få kunskap om just detta innan jag gör något.

Jag hoppas att du kan börja att se varför jag ställde dessa frågor, och att jag faktiskt vet mer nu, så att jag kan göra detta på ett säkert sätt, det som jag har varit ute efter, information och säkerhet.
Citera
2017-05-15, 13:14
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Jag ska försöka att få dig att lugnt när dig lite och svara på vissa saker. Du verkar väldigt arg på mig och jag skulle helst slippa det.

Jag blev irriterad för att du klart och tydligt inte letat själv. Och frustrerad för att din ignorans skiner igenom varenda ord. Det hörs att du har väldigt höga tankar om din egen förmåga, jag blir ledsen av att se unga tjejer som du ge sig in på något de är totalt olämpliga för.

Citat:
Jag har läst de meddelanden som har kommit efter det jag postade, men inte svarat på vissa då de i princip bara säger "Du är dum i huvudet.", men uppenbarligen så har det bara gjort saker värre.
Jag frågade inte de frågorna som du har nämnt för att jag är omogen, jag frågade de för att det är bättre att veta för mycket än för lite eller hur, åtminstone vad gäller detta.
Jag har lite svårt att förstå varför jag får kritik för att vilja veta mer innan jag gör detta, är inte det något bra så jag inte ger mig in i leken blind? Ifall du inte har märkt det så gör jag vad jag kan för att veta vad jag ska hålla på och syssla med, så helt korkad kan jag väl inte vara? Det är inte det lättare att hitta info om detta helt öppet, så flashback verkar som ett bra ställe att åtminstone faktiskt fråga på och ta reda på lite mer.

När du startar en ny tråd om sexsäljande kommer det in randoms från Nya ämnen. De brukar fylla 5-10 första inläggen innan vi som är mer aktiva och insatta i E&P kommer in. Det är så VARJE gång. Du behöver inte svara på några inlägg alls men ja, i min åsikt har dina svar "gjort det värre" då du verkar mer olämpad för varje sekund.

Det är jättelätt att hitta information som du sedan själv måste filtrera och dra slutsatser om. Att bara se dig omkring bland allt som finns: sidor, annonser, profiler, forum. Hade du sökt hade du inte ställt de frågor du gör och det visar att du antingen är lat eller korkad; ja.

Citat:
Hur ska jag kunna veta om det finns nåt kodord som man använder på vissa hemsidor ifall jag inte frågor? Ska jag sitta där och försöka en miljon gånger tills jag får rätt? Jag menar inte heller lita på någon såsom du troligen tänker, jag menar att efter jag vet inte hur många gånger, 50? Fuck knows, ifall man faktiskt kanske kan börja bli lite mer personlig eller om man verkligen gillar honom kan ta saker till en annan nivå, eller om han föralltid kommer att vara "En sexköpare creepgubbe".
Åter igen kommer vi till detta, jag frågade, jag fick veta, men du verkar totalt ignorera detta. Ingen kondom=gatan+massa risker, så då undviker jag det. Simple.
Ja jag har läst och svarat på det meddelandet som du quoteade, vet inte om du sett det.
Okej, så jag har kunnat komma med svar på de saker som folk har tagit upp, men jag ses fortfarande som clueless, förstår inte riktigt hur det går ihop. Det kanske är för att du fortfarande ignorerar att jag frågade så att jag skulle kunna få kunskap om just detta innan jag gör något.

Jag hoppas att du kan börja att se varför jag ställde dessa frågor, och att jag faktiskt vet mer nu, så att jag kan göra detta på ett säkert sätt, det som jag har varit ute efter, information och säkerhet.

Men hur i hela världen ska vi kunna säga om du ska lita på en människa? Oavsett om ni träffats 50 gånger? Det är ett bra exempel på varför du borde finna andra vägar till pengar och att stilla sexuella behov. Att inte förstå att ingen utom du själv kan avgöra det är ännu ett bevis, vilket leder mig till att tro att du inte är lämpad att sätta dig i en position där du måste göra det.

Det är bra att fråga. Om man åtminstone försökt själv innan. Du får hantera att jag läser dina ord och inser att du borde vänta några år. Du verkar tro att kunskap utifrån en lista frågor på Flashback = lämplighet. Det finns mycket annat du måste väga in och din omogenhet ligger inte bara i dina frågeställningar.

Om du nu anser att du fått svar på dina frågor från andra och känner att du därför är redo att sälja sex så önskar jag dig lycka till. Ta hand om dig, framförallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in