Citat:
Ursprungligen postat av
Lisalit
Normalt är jag väldigt tålmodig men nästan alla dina frågor har besvarats massvis med gånger, bland annat av mig. De som inte besvarats är bevis på hur omogen du är. Smink eller ej? Glasögon? Bitch, please.
Jag har avrådit många tjejer från att sälja sex och du hamnar i toppen tillsammans med akut pengadesperata, uppenbart psykiskt sjuka och småflickor helt utan koll på vad de sysslar med. Du tillhör den sista kategorin.
Min motivering är: du har inte sökt information alls. Överhuvudtaget. Kodord, "kan man lita på någon" (hm, NEJ), att skippa kondomen innebär att du hamnar på gatan. Vad är det för slutsats? Det finns flera reella risker och du väljer detta? Helt bisarrt.
Du skriver att du kan lista ut huruvida en potentiell kund är bad news. Hade jag inte varit så övertygad om att du har fel hade jag frågat hur ditt säkerhetstänk ser ut.
Läs ovanstående extremt noga om du väljer att inte lyssna på mig.
Jag må låta hård, mer så än vad jag någonsin varit här, men din totala brist på självinsikt och kunskap är förbluffande. Du ska ABSOLUT inte sälja sex.
Stay in school.
Jag ska försöka att få dig att lugnt när dig lite och svara på vissa saker. Du verkar väldigt arg på mig och jag skulle helst slippa det.
Jag har läst de meddelanden som har kommit efter det jag postade, men inte svarat på vissa då de i princip bara säger "Du är dum i huvudet.", men uppenbarligen så har det bara gjort saker värre.
Jag frågade inte de frågorna som du har nämnt för att jag är omogen, jag frågade de för att det är bättre att veta för mycket än för lite eller hur, åtminstone vad gäller detta.
Jag har lite svårt att förstå varför jag får kritik för att vilja veta mer innan jag gör detta, är inte det något bra så jag inte ger mig in i leken blind? Ifall du inte har märkt det så gör jag vad jag kan för att veta vad jag ska hålla på och syssla med, så helt korkad kan jag väl inte vara? Det är inte det lättare att hitta info om detta helt öppet, så flashback verkar som ett bra ställe att åtminstone faktiskt fråga på och ta reda på lite mer. Hur ska jag kunna veta om det finns nåt kodord som man använder på vissa hemsidor ifall jag inte frågor? Ska jag sitta där och försöka en miljon gånger tills jag får rätt? Jag menar inte heller lita på någon såsom du troligen tänker, jag menar att efter jag vet inte hur många gånger, 50? Fuck knows, ifall man faktiskt kanske kan börja bli lite mer personlig eller om man verkligen gillar honom kan ta saker till en annan nivå, eller om han föralltid kommer att vara "En sexköpare creepgubbe".
Åter igen kommer vi till detta, jag frågade, jag fick veta, men du verkar totalt ignorera detta. Ingen kondom=gatan+massa risker, så då undviker jag det. Simple.
Ja jag har läst och svarat på det meddelandet som du quoteade, vet inte om du sett det.
Okej, så jag har kunnat komma med svar på de saker som folk har tagit upp, men jag ses fortfarande som clueless, förstår inte riktigt hur det går ihop. Det kanske är för att du fortfarande ignorerar att jag frågade så att jag skulle kunna få kunskap om just detta innan jag gör något.
Jag hoppas att du kan börja att se varför jag ställde dessa frågor, och att jag faktiskt vet mer nu, så att jag kan göra detta på ett säkert sätt, det som jag har varit ute efter, information och säkerhet.