Citat:
Ursprungligen postat av
fondst
.
Kan svara på några av frågorna, men en del saker vet jag inget om.
2. Skulle det vara ett problem att du ser ung ut. Hur menar du nu?
Förstår du hur män fungerar?
Det kanske är något fel på mig, men jag ser möjligtvis moraliska problem med att dejta en 15 åring, inte rent sexuella. Det är klart man är attraherad av unga tjejer, vem fan är inte det? Den personen kan ju inte vara riktigt klok!
8. Har varit med en prostituera ii japan, och hon körde utan.
Grejen är dock att det var obligatorisk att duscha innan. (Hon föreslog en dusch och tvättade av mig).
Det är nog en bra ide, för vem fan vill ha toalettpappersäckelröv uppkörd i ansiktet?
Naturligtvis bör du genomgå regelbundna tester. AIDS är liten risk, men risken är större att du får typ klamydia.
Pga. detta skulle jag ändå rekommendera kondom, för din egen hälsas skull.
10:
Att möta random psychos hemma hos dem utan möjlighet att fly är förståss ingen bra ide.
Att bedriva försäljning av sexuella tjänster i din lägenhet är inte heller någon bra ide eftersom du kan bli vräkt.
Hotell är nog i så fall en bättre lösning, men många hotell håller koll på prostituerade då det är ett problem.
Jag tycker att du skall fundera över hur du skall lösa din egen säkerhet.
Det är nog inte jättscharmigt att stå på gatan, det är nog ingen som verkligen vill göra det.
Det som jag skulle försöka få till, om jag var i din situation, är att skaffa mig kontakt via typ sidor som darkside, med män som du gillar och som verkar vara vettiga. Du avslöjar en bit in i diskussionen att du är villig att göra x och y mot betalning.
Resultatet av detta skulle sedan bli att du får en liten krets av "KK"s eller sugar daddys som du sedan kan mjölka på pengar när du känner för det.
Om du skall ge dig ut och ta in anonyma kunder rekommenderar jag starkt att du ansluter dig till någon typ av organisation, eller ÅT MINSTONE har en vän som kan sitta i bilen utanför och hålla koll på hur det går för dig.
11:
Låt aldrig pengarna gå via ditt bankkonto. Kontant, bitconins eller gåvor av annat slag.
Risken finns att staten kommer att hitta dig och sköntaxera dig på stora belopp om du kör via ditt bankkonto.
Att sälja sex är inte olagligt, men det är olagligt att inte betala skatt på sålda tjänster.
Naturligtvis använder man alla medel man kan för att trycka åt sådant man anser vara "moraliskt förkastlig verksamhet".
13:
Det finns sidor, rosasidan brukar ju postas ofta här inne.
15:
Yngre är vad jag sett dyrare. Glasögon används ibland som del av erotiska klädstilar för kvinnor och behöver därmed inte påverka något.