Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-11-23, 22:58
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heliumhest
Hej! Är en 23 år gammal tjej som för tillfället pluggar mitt sista år på högskolan. Av lite olika anledningar har min ekonomi varit lite svajig under hösten och har ett tag nu funderat på att börja sälja mig själv som "extra inkomst".
Generellt älskar jag sex och skulle vilja påstå att jag är väldigt bra i sängen, något av det bästa jag vet är att ge avsugningar så tänker att då kunna få betalt för att göra det bara är bonus. Har lite 'alternativ' stil, rött färgat hår, tatueringar, piercingar i brösten t.ex

Men till min fråga, har ni några tips för hur jag bör gå tillväga nu i början? Vart hittar man enklast kunder och finns det något jag bör tänka lite extra på?

Tacksam för alla tips!

Det är mycket att tänka på. Såg att någon hade länkat Säljarguiden från min blogg i din tråd som hamnade i papperskorgen; där finns massa nyttigt. Fuckförbundet har också en hel del tips, framförallt gällande säkerhet.

Läs gärna så mycket du kan i denna tråd (ignorera moralkärringarna). Vi skriver ofta samma sak om och om igen så det mesta är redan sagt

Börja gärna så och om du sedan har frågor är det enklare om de är lite mer specifika. Jag menar inte att inte svara men det är så himla mycket att tänka på och överväga. Delvis innan du börjar men också under din ”karriär” och konsekvenser i efterspelet.

Hur du än väljer att göra önskar jag dig lycka till
Citera
2019-01-16, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byfnasket
Vad handlar hela "inga kyssar" grejen om ?
De e ju vanligt att man inte kysser oavsett man e prostituerad eller om d bara e en gångs ligg!
Citera
2019-01-16, 08:44
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfnasket
Vad handlar hela "inga kyssar" grejen om ?

Citat:
Ursprungligen postat av t.hohl
De e ju vanligt att man inte kysser oavsett man e prostituerad eller om d bara e en gångs ligg!

Exakt. Jsg är inte mycket för kyssar utanför förhållanden. Kunder som engångsligg.
Citera
2019-04-13, 23:26
Medlem
zebrabodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Exakt. Jsg är inte mycket för kyssar utanför förhållanden. Kunder som engångsligg.

Hur fixar man? Finns de ngn sida?
Citera
2019-04-14, 02:22
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebrabody
Hur fixar man? Finns de ngn sida?

Fixar vad?
Citera
2019-05-16, 16:44
Medlem
TraciLs avatar
Det beror ju liksom på vem köparen är :P är han tillräckligt snygg och stilig och spännande så kan man pussa på honom ^^
Citera
2019-06-22, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Det är mycket att tänka på. Såg att någon hade länkat Säljarguiden från min blogg i din tråd som hamnade i papperskorgen; där finns massa nyttigt. Fuckförbundet har också en hel del tips, framförallt gällande säkerhet.

Läs gärna så mycket du kan i denna tråd (ignorera moralkärringarna). Vi skriver ofta samma sak om och om igen så det mesta är redan sagt

Börja gärna så och om du sedan har frågor är det enklare om de är lite mer specifika. Jag menar inte att inte svara men det är så himla mycket att tänka på och överväga. Delvis innan du börjar men också under din ”karriär” och konsekvenser i efterspelet.

Hur du än väljer att göra önskar jag dig lycka till

Hej,
Jag är en tjej i 30 årsåldern som länge har funderat på att börja extra knäcka som eskort.
Jag är en tjej med skinn på näsan som vet vad jag vill och jag vill så gärna komma i kontakt med någon som kan berätta hur jag går till väga för att börja.

Skulle du möjligtvis kunna på något sätt hjälpa mig eller åtminstone berätta vart och hur jag börjar?

Hoppas du har detta på rätt sätt.
Ha det gott.
Mvh
Citera
2019-07-04, 09:31
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onlygirlonearth
Hej,
Jag är en tjej i 30 årsåldern som länge har funderat på att börja extra knäcka som eskort.
Jag är en tjej med skinn på näsan som vet vad jag vill och jag vill så gärna komma i kontakt med någon som kan berätta hur jag går till väga för att börja.

Skulle du möjligtvis kunna på något sätt hjälpa mig eller åtminstone berätta vart och hur jag börjar?

Hoppas du har detta på rätt sätt.
Ha det gott.
Mvh

Har du läst tipsen som står i tråden?
Citera
2019-08-05, 23:32
Medlem
Jolly-Lailas avatar
Jag är osäker på om det är rätt ställe att fråga, men är de fel ställe får ni gärna säga till.

Jag undrar hur jag som snuggle buddy ska annonsera? Framför allt vilka typer av sidor jag ska använda mig av? För jag känner inte riktigt att jag passar in på eskortsidorna eller på något sätt gör väl de jag erbjuder det ändå...

Jag undrar nog mest hur jag går vidare för att hitta flera och rätt klienter. Har ni några tips?
Citera
2019-08-06, 09:15
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jolly-Laila
Jag är osäker på om det är rätt ställe att fråga, men är de fel ställe får ni gärna säga till.

Jag undrar hur jag som snuggle buddy ska annonsera? Framför allt vilka typer av sidor jag ska använda mig av? För jag känner inte riktigt att jag passar in på eskortsidorna eller på något sätt gör väl de jag erbjuder det ändå...

Jag undrar nog mest hur jag går vidare för att hitta flera och rätt klienter. Har ni några tips?

Är du en kvinna som säljer tjänsten ’gos’, eller hur man säger det på svenska?
Citera
2019-08-14, 14:53
Medlem
Hej
Jag är förmodligen helt fel ute nu för jag tänker inte innan jag agerar, men då får någon moderator slänga, ut mig.
Är en liten, smal (om jag får säga det själv) jävligt snygg tjej.
Bruna ögon, långt mörkt hår, silicon, läppar.. ja allt sådant som många gifta gubbar inte får hemma.
Finns många bilder tagna av bland annat kända fotografer.

Nu är det så att jag strulat till det och säljer i vanliga fall endast i andra delar av landet än i Stockholm. Men behöver snabba pengar. Helst igår. Här i Sthlm!

Tips? Råd? Måste gå snabbt! Har inte tid att lägga upp någon jävla profil på någon sex-sida.

NÅGOT tips så hjälp mig nu

/ Millie
Citera
2019-08-14, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milion
Hej
Jag är förmodligen helt fel ute nu för jag tänker inte innan jag agerar, men då får någon moderator slänga, ut mig.
Är en liten, smal (om jag får säga det själv) jävligt snygg tjej.
Bruna ögon, långt mörkt hår, silicon, läppar.. ja allt sådant som många gifta gubbar inte får hemma.
Finns många bilder tagna av bland annat kända fotografer.

Nu är det så att jag strulat till det och säljer i vanliga fall endast i andra delar av landet än i Stockholm. Men behöver snabba pengar. Helst igår. Här i Sthlm!

Tips? Råd? Måste gå snabbt! Har inte tid att lägga upp någon jävla profil på någon sex-sida.

NÅGOT tips så hjälp mig nu

/ Millie

Går väl lika snabbt att lägga upp en profil på t.ex. Rosa som att söka här via fb?
Pm:a annars din kik till sugna herrar är väl det enklaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in