Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-16, 11:27
Medlem
Att sälja sex så måste du jobba på ditt självförtroende. Om du inte är stark så kommer både horor och män att utnyttja dig tills du blöder å vill begå självmord.

Redan att skriva ut hur du ser ut för att få bekräftelse är en dålig start. Du borde veta att det som påriktigt attraherar en man och får honom att komma är din personlighet. Det är ett psykologiskt spel där endast de starkaste får någonting ut av det. väx lite till, bli äldre - lev ett oskyldigt liv så länge du kan. För som de säger, en gång hora alltid hora. Jag talar från erfarenhet.
Citera
2015-04-16, 11:59
Medlem
porrmaffians avatar
Du får väl även ta ställning till om du ska sälja "äkta fysisk" sex eller bara internetsex typ via webkamera. Eller kanske satsa på strip- och porrfilmsbranshen.
Citera
2015-04-16, 21:38
Medlem
Ska kolla runt å kanske annonsera då. Får se, är ingen höjdare på data ;-)
Detta krävde mer arbete än jag trodde! Men får bli teknisk såhär på gamla dar ;-) massa bra ideer har jag fått här och bra råd!
Citera
2015-04-17, 20:48
Medlem
Detta var ett heltid arbete bara att ordna praktiskt! :-) ni som inte har eget ställe att vara på? Förlorar ni nånga killar för det?
Det blir inget av det för detta praktiska problem!
Hur löser ni det???
Citera
2015-04-18, 09:46
Medlem
BlueStars avatar
Trådarna "sälja mig" och "vad krävs för att selja sex? 19 o nyfiken" sammanfogade med den klistrade samlingstråden i ämnet.

/Mod
Citera
2015-04-18, 18:42
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andaz
Detta var ett heltid arbete bara att ordna praktiskt! :-) ni som inte har eget ställe att vara på? Förlorar ni nånga killar för det?
Det blir inget av det för detta praktiska problem!
Hur löser ni det???

Jag har aldrig erbjudit incall utan jag åker till kunden och det har inte varit några problem. Jag har säkert missat en och en annan kund som inte kan tänka sig den möjligheten men å andra sidan så finns det gott om kunder som tar emot hemma eller på ett hotell (bokat av kunden)
Citera
2015-04-18, 21:58
Medlem
Har bara råkat på snåla typer tyvärr... och jag KAN/VILL inte ta hem. Och här i min stad finns ju billiga rum att hyra. Men får väll vänta tills den rätte kommer :-)
Citera
2015-04-27, 09:33
Medlem
CarolinaSthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymissk
Jag önskar värklegen att nån mäd erfarenhet av att treffa prostituerade kvinnor kunde vara vänliga nog att skriva några ord om vad i deras åsikt skulle göra en tjej som mig värdt att betala för!
Du tänker helt baklänges. Du ska istället tänka efter hur mycket det är värt för dig att erbjuda din tjänst.
Citera
2015-05-02, 00:48
Medlem
RBOs avatar
Torrknulla och tafsa, Är det olagligt? Kanske inte hör till denna tråd, men onödigt att starta ny. mvh
Citera
2015-05-14, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byfnasket
Vad handlar hela "inga kyssar" grejen om ?
du får inte kyssa en enda hora i hela världen på munnen,Har du inte varit ute rest borde du veta att det är bara deras män som får kyssa dem på mun
Citera
2015-05-14, 23:47
Medlem
salu

Citat:
Ursprungligen postat av andaz
Har bara råkat på snåla typer tyvärr... och jag KAN/VILL inte ta hem. Och här i min stad finns ju billiga rum att hyra. Men får väll vänta tills den rätte kommer :-)
har du bara snåla typer kanske du skall kolla efter kunder på annat håll och stå för det du skall vilja ha betalt du tar trots allt en risk och en service inte många pallar med.men vad du gör ta inga kunder hem de kan betala ett rum någon timma för oftast är de väl klara redan efter5min.Försök få kunder utanför din hemkommun eller ta resor på finlandsbåtarna där hittar du alltid kunder
Senast redigerad av siammike 2015-05-14 kl. 23:50. Anledning: glömde text
Citera
2015-06-07, 12:19
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siammike
du får inte kyssa en enda hora i hela världen på munnen,Har du inte varit ute rest borde du veta att det är bara deras män som får kyssa dem på mun

Det var det dummaste jag hört. Det finns massor av prostituerade som erbjuder flickvänssex med passionerade djupa tungkyssar. Du vet inte mycket du.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in