Citat:
Ursprungligen postat av
Ungtjej1920
Nu är det så att jag har hamnat i knipa och behöver 50000kr inom 3 veckor. Har ingen annan utväg än att sälja mig själv. Är 20 år gammal från Libanon, mörkt hår, ljusa ögon och normal kropp.
Ville helst sälja mig till en person, är det möjligt att hitta någon som betalar 50000kr och denne får sex när han vill under en månads tid? Varje kväll om han vill så.
Och vart hittar man såna? Finns det någon speciell hemsida för sånt?
För att hitta någon du står ut med vid upp till 30 tillfällen behöver du ha en ingående sållningsprocedur och det är inte helt enkelt, speciellt inte som nybörjare. Få kunder vill dessutom lägga 50k på så kort "betänketid" men de finns säkert. Det krävs oftast en viss "conditioning".
Räkna inte med att få alla pengar i förskott.
Även om du är desperat måste du göra ditt bästa för att må bra oavsett om, eller hur, du väljer att sälja sex. Jag har en guide i ämnet på min hemsida i signaturen, under kategorin Säljarguiden.
Om du går ut med att du är ny samt skuldsatt kommer idioterna stå på kö.
Om jag var du hade jag kört enligt timtaxa och låtsats ha det som en hobby (vilket många tjejer gör; det låter fint och icke-desperat) fast de betalar räkningarna med pengarna.
Prova med olika annonssidor, tror dock Rosa sidan kan vara bäst för din målgrupp. Möjligtvis en sugardaddy-site men det vet grabbarna här bättre.
Jag avråder alla från att sälja sex för att man "inte ser en annan utväg". Å andra sidan väljer du förstås själv hur du vill göra och behöver du hjälp med riskminimering utöver det som finns i guiden så får du gärna fråga.