2016-10-23, 11:18
Medlem
Zcapegoats avatar
Är tjej och vill sälja sex i London. Hur börjar jag? Är smal och bra på avsugningar och kan mkt väl tänka mig att agera dominatrix-liknande (är dominant sadist redan, så).
Citera
2016-11-09, 17:56
Medlem
att tänka på.. ja.. ju snyggare och bättre du är desto mer får du betalt.. var beredd på att folk kommer snacka och att dina chanser att hitta en seriös man när du tröttnat minskar..

ju vidrigare saker du gör desto mer cash i fickan och det kan vara bra att skydda sig

samt så har du ju en del konkurrans, idag horar typ alla för att kunna leka rika.. sorgligt
Citera
2016-11-25, 18:12
Medlem
Har man någon chans om man är över 40? Finns det någon marknad för det? Eller vill sexköpande män bara ha 20-åringar?
Citera
2016-11-25, 18:15
Medlem
Och hur är det med säkerhetsaspekten... måste man ha någon med sig eller är det ovanligt med misshandel/mord/gruppvåldtäkt på en "eskorthora"? Tännkte om man går till gubbens hotellrum eller så..
Citera
2016-11-25, 18:45
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av somersville
Och hur är det med säkerhetsaspekten... måste man ha någon med sig eller är det ovanligt med misshandel/mord/gruppvåldtäkt på en "eskorthora"? Tännkte om man går till gubbens hotellrum eller så..

Man ska alltid vara försiktig när man bokar sina kunder. I min signatur finns det en länk till en sida som bland annat tar upp säkerhetsaspekten. Det ska finnas en till men i skrivande stund har jag glömt vem som har gjort en sådan sida. Själv har jag aldrig råkat ut för någon men så är jag mycket noga vilka kunder jag bokar (alla är inte heller "gubbar"). Man behöver inte träffa alla som ringer.

Att vara eskort över 40 år är inga problem alls.
Citera
2016-11-25, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Man ska alltid vara försiktig när man bokar sina kunder. I min signatur finns det en länk till en sida som bland annat tar upp säkerhetsaspekten. Det ska finnas en till men i skrivande stund har jag glömt vem som har gjort en sådan sida. Själv har jag aldrig råkat ut för någon men så är jag mycket noga vilka kunder jag bokar (alla är inte heller "gubbar"). Man behöver inte träffa alla som ringer.

Tack för tips! Ska kolla in länken. Måste de ringa...kan man inte bara sms:a? Har du gett ut ditt eget telefonnr eller skaffat ett temporärt? Är det du som väljer, eller väntar man typ på samtal/bokningar? Förlåt för alla frågor, är väldigt ny på detta
Citera
2016-11-25, 19:06
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Tack för tips! Ska kolla in länken. Måste de ringa...kan man inte bara sms:a? Har du gett ut ditt eget telefonnr eller skaffat ett temporärt? Är det du som väljer, eller väntar man typ på samtal/bokningar? Förlåt för alla frågor, är väldigt ny på detta

Som jag skrev. Läs länken.

För sin egen skull ska man alltid ha ett telefonsamtal inför träffen för att kunna "känna av" kunden även om man mailar/sms:ar innan. Man ska alltid gå på sin magkänsla. Känns det inte ok när man prata så ska man inte boka den kunden. Det är alltid du som bestämmer vem du ska träffa. Som ny eskort får man väldigt många samtal och hälften kan man sålla bort direkt. Falskbokningar är vanligt när man är ny och när man inte har fått känslan för att bedöma "snackare" och "idioter".

Du ska aldrig ge ut ditt privata telefonnummer. Inte heller ha träffar i din bostad (även om det nu finns de som har det). Skaffa en särskild eskorttelefon med kontantkort.

Jag kan inte skriva allt här i tråden, det finns så mycket att tänka på som eskort och hur man ska hantera sin "hobby". Det som inte känns ok är oftast inte ok. Man ska heller aldrig ställa upp på något man inte är bekväm med. Gillar du inte tex analsex så ska du aldrig gå med på det hur mycket kunden än säger sig är villig att betala. Gör du sådana saker som du upplever otrevliga och motbjudande så far du illa i längden.
Citera
2016-11-25, 19:10
Medlem
Citat:
Som jag skrev. Läs länken.

För sin egen skull ska man alltid ha ett telefonsamtal inför träffen för att kunna "känna av" kunden även om man mailar/sms:ar innan. Man ska alltid gå på sin magkänsla. Känns det inte ok när man prata så ska man inte boka den kunden. Det är alltid du som bestämmer vem du ska träffa. Som ny eskort får man väldigt många samtal och hälften kan man sålla bort direkt. Falskbokningar är vanligt när man är ny och när man inte har fått känslan för att bedöma "snackare" och "idioter".

Du ska aldrig ge ut ditt privata telefonnummer. Inte heller ha träffar i din bostad (även om det nu finns de som har det). Skaffa en särskild eskorttelefon med kontantkort.

Jag kan inte skriva allt här i tråden, det finns så mycket att tänka på som eskort och hur man ska hantera sin "hobby". Det som inte känns ok är oftast inte ok. Man ska heller aldrig ställa upp på något man inte är bekväm med. Gillar du inte tex analsex så ska du aldrig gå med på det hur mycket kunden än säger sig är villig att betala. Gör du sådana saker som du upplever otrevliga och motbjudande så far du illa i längden.

Tack! Kopierade hela texten från länken nu. Bra tips.

Falskbokningar..? Lurar de en till att åka till ett visst ställe...eller är det bara skitungar i telefon?
Citera
2016-11-25, 19:18
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Tack! Kopierade hela texten från länken nu. Bra tips.

Falskbokningar..? Lurar de en till att åka till ett visst ställe...eller är det bara skitungar i telefon?

Både och. Jag har nog bara haft en handfull falskbokningar under alla mina år. Alla gångerna har det varit på hotellbokningar då jag alltid ringer upp när jag är på plats utanför hotellet. De gångerna har de inte svarat i telefon när jag väl har varit där. Det är klart lättare att falskboka till ett hotell om man inte får namnet på kunden och ringer hotellet och ber att få bli kopplad till rummet (jag har aldrig gjort det) Skitungar kommer alltid att ringa men man lär sig att avfärda dem.
Citera
2016-11-26, 21:48
Medlem
Lisalits avatar
Citat:

Men Anna!

Till frågeställerskan:
Den guiden finns i min signatur under kategorin "säljarguiden". Annas är dock fullkomlig. Min är rätt utförlig den med men kryddad med lite "egna åsikter".

I övrigt har Anna svarat och jag har inget att lägga till förutom att en 40+ definitivt har goda möjligheter till träffar av hög kvalitet. Många jag träffat (trots att jag inte fyllt 30) säger att de inte vill ha för unga tjejer utan föredrar en viss mognad, allmänbildning och erfarenhet. De bästa kunderna uppskattar det och det är ju de man vill ha.

Lycka till!
Citera
2016-12-04, 14:41
Medlem
Fnissturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Är tjej och vill sälja sex i London. Hur börjar jag? Är smal och bra på avsugningar och kan mkt väl tänka mig att agera dominatrix-liknande (är dominant sadist redan, så).
Om du redan är i London så är jag förvånad att du frågar här. London är verkligen möjligheternas stad. Dessutom är BDSM-services legala och det finns gott om dungeons i London. Rent allmänt skulle jag tro att BDSM-branschen är mycket tryggare än eskortbranschen. Jag vet inte vem som tjänar mest, en eskort eller domina, skulle tro att det övre skiktet av eskorter har fler kunder och tjänar bättre men det är bara en spekulation. Om du arbetar på en dungeon så har du kollegor, säkerhet och annat. Googla runt på större dungeons (dvs de som har flera dominas) i Londonområdet, ring och säg att du är intresserad av hantverket.
Senast redigerad av Fnissturken 2016-12-04 kl. 14:43.
Citera
2016-12-19, 12:41
Medlem
Sony22s avatar
Citat:
Har man någon chans om man är över 40? Finns det någon marknad för det? Eller vill sexköpande män bara ha 20-åringar?

Hej är du sexsäljande? Var bor du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in