2015-04-10, 18:49
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av andaz
Hej, jag tycker inte att trådarna ger tillräckligt bra svar på vad jag funderar på. Jag vill ju göra det i liten skala och några gånger bara utan annons... Det jag mest hade velat var att ha någon man som stod för skydd mot äckel, samt kan finnas där efteråt och skjutsa hem å så... sen en fråga till; är blyg är det en fruktansvärd nackdel för er som köper? Har bara haft 5 st jag haft sex med. Och är strax över 30... så är blygheten ett stort hinder??

"Står för skydd mot äckel"? Vad menar du? En hallick? Du vill ha någon som tar merparten av dina pengar samt väljer dina kunder?

Den information som finns tex i min signatur är ett säkerhetstänk som man ska ha oavsett om man har en eller 10 kunder i veckan.

Om du inte vill sätta dig in i hur man ska tänka/arbeta och inte vill välja dina kunder själv så tycker jag att du ska lägga ner hela idén. Det är som bäddat för problem och att fara illa. Dessutom har du ingen sexuell erfarenhet och är blyg. Att annonsera är själva förutsättningen för att få kunder.

För mig låter det som att du antingen är otroligt naiv eller så är du ett troll.
Citera
2015-04-10, 18:56
Medlem
Hmm. Jag tänker bara högt här inne. Nej är inget troll. Jag är inte naiv, men vill inte vara ensam i detta därför känns det bättre med nån som är på min sida.... jag menade inget illa, din sida va super bra!!!! Menade mer trådarna. Och nej detta är inte drömmen men livet går i fel riktning ibland och då tänker jag lösa dessa problem... är det helt fel att ha en som hjälper en med affärerna? Inga fördelar alls!?
Citera
2015-04-10, 18:58
Medlem
Och jag har haft sex ofta men inte med olika män bara. Så är inte oerfaren av sex, bara av nya partners...
Citera
2015-04-10, 19:01
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Hmm. Jag tänker bara högt här inne. Nej är inget troll. Jag är inte naiv, men vill inte vara ensam i detta därför känns det bättre med nån som är på min sida.... jag menade inget illa, din sida va super bra!!!! Menade mer trådarna. Och nej detta är inte drömmen men livet går i fel riktning ibland och då tänker jag lösa dessa problem... är det helt fel att ha en som hjälper en med affärerna? Inga fördelar alls!?

Det finns ingen som helst fördel med att ha en hallick! Tänk inte ens tanken.
Du ska sätta upp dina egna regler och välja dina kunder själv utifrån hur du vill ha det. Du ska bestämma vilka tjänster du vill erbjuda. Du ska kunna säga nej när det inte känns bra.
Citera
2015-04-10, 19:06
Medlem
Okej, förstår hur du menar. Tänkte mer att en hallick inte kunde bestämma vem jag har sex med. Det kan väll jag göra och ha mina egna regler ändå? Han får ju lika mkt betalt även om jag bestämmer? Kan det inte funka så? Tack för dina bra svar!
Citera
2015-04-10, 19:30
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Okej, förstår hur du menar. Tänkte mer att en hallick inte kunde bestämma vem jag har sex med. Det kan väll jag göra och ha mina egna regler ändå? Han får ju lika mkt betalt även om jag bestämmer? Kan det inte funka så? Tack för dina bra svar!

Nu har jag ju ingen erfarenhet av att ha hallick men jag kan inte tänka mig att han vill stå i bakgrunden utan att ha något att säga till om. De ser bara pengar och ännu mer pengar..de ser dig som en handelsvara. Ingen respekt alltså. De gör inte det här av omtanke för tjejerna.

Vill du göra det här ska du göra det själv utan inblandning av andra. Det går alldeles utmärkt.
Citera
2015-04-10, 19:43
Medlem
Lär ju inte hitta nån hallick iaf. En till fråga. Kan man åka till grannstade en fredags kväll och vänta på att bli upplockad eller är det bara på film det funkar så?
Citera
2015-04-10, 20:04
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Lär ju inte hitta nån hallick iaf. En till fråga. Kan man åka till grannstade en fredags kväll och vänta på att bli upplockad eller är det bara på film det funkar så?

Det fungerar inte så. Såvida du inte går på kända prostitutionsgator som typ Malmskillnadsgatan i Stockholm.
Citera
2015-04-10, 20:11
Medlem
Okej, då får väll det gå bort då.. chatter finns många intresserade på när man hör runt... i mina trakter finns nog inga såna gator tyvärr.... men kom igen nu män, är det helt hopplöst att nån skulle tända på en blyg men varm kvinna?
Citera
2015-04-10, 20:32
Medlem
Citat:
Okej, då får väll det gå bort då.. chatter finns många intresserade på när man hör runt... i mina trakter finns nog inga såna gator tyvärr.... men kom igen nu män, är det helt hopplöst att nån skulle tända på en blyg men varm kvinna?
Nej det skulle inte vara något problem. Det hänger på personligheten :-)
Citera
2015-04-10, 20:43
Medlem
CarolinaSthlms avatar
Citat:
Hej, jag tycker inte att trådarna ger tillräckligt bra svar på vad jag funderar på. Jag vill ju göra det i liten skala och några gånger bara utan annons... Det jag mest hade velat var att ha någon man som stod för skydd mot äckel, samt kan finnas där efteråt och skjutsa hem å så... sen en fråga till; är blyg är det en fruktansvärd nackdel för er som köper? Har bara haft 5 st jag haft sex med. Och är strax över 30... så är blygheten ett stort hinder??
Om du bara vill testa lite så kanske en profil på RosaSidan kan vara en början och vänta med att lägga ut annons.

I usa har tjejerna ibland något som heter driver = chaufför. Han är ingen hallick utan jobbar för dig. Du är den som bestämmer allt och han får betalt för att skjutsa och se till att du kommer tillbaka samt är där om du behöver hjälp. Inte så vanligt i Sverige dock så det vore nog bäst med en manlig vän du litar på. (Mel Gibson spelar en driver i filmen Payback )

Du säljer en tjänst. Att inte kunna ta hand om din kund som antagligen är lite nervös själv kan vara ett hinder. Eller att du inte vågar säga ifrån och en kund utnyttjar detta. Men visst finns det män som säkert tycker blyghet är charmigt och inte skulle se det som hinder om du upplyser om det innan träff.
Lycka till
Citera
2015-04-10, 20:54
Medlem
JA! En driver var nog det jag tänkt mig, men det lär ju inte vara så lätt att hitta
Tror jag fiskar lite på chatt så länge. Skulle inte kunna fråga nån av mina
Manliga bekanta om att vara driver.... Bara jag som ska veta detta så långt som det är möjligt...

Jag får väll tuffa till mig lite och svälja låga självkänslan

Men ålder då? Jag är ju strax över 30 så var ska jag lägga åldersgränsen? 12år yngre och 12 år äldre max?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in