2022-10-10, 04:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Kan man inte svara med en fråga?

Kan du inte svara med ett svar?
Är kvinnor underlägsna?

Borde de inte vara poliser eller brandmän heller då?
Citera
2022-10-10, 04:22
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Kan du inte svara med ett svar?
Är kvinnor underlägsna?

Borde de inte vara poliser eller brandmän heller då?
När det kommer till krig/militär/förvara landet så är män överlägsna.

Polis i Sverige borde dom inte vara när kriminella får göra vad dom vill med Polisen.

Om du vill vrida det jag skriver till något dåligt så gör det.

Alla med liten hjärna vet att man försvarar kvinnor och barn.

Om du ser en man slå en kvinna, går du då emellan eller ser du dom som jämlika?
Senast redigerad av Free12 2022-10-10 kl. 04:28.
Citera
2022-10-10, 04:30
Medlem
Citat:
När det kommer till krig/militär/förvara landet så är män överlägsna.

Polis i Sverige borde dom inte vara när kriminella får göra vad dom vill med Polisen.

Oj nu har du skitit i det blå skåpet, kvinnor ska inte få vara poliser och heller inte brandmän då antar jag då brandmän kräver ännu mer fysisk styrka.

Citat:
Alla med liten hjärna vet att man försvarar kvinnor och barn.

Har du en liten hjärna alltså?

Citat:
Om du ser en man slå en kvinna, går du då mellan eller ser du dom som jämlika?

Jag skulle inte lyfta ett finger för att försvara en svensk kvinna, speciellt inte om hon angrips av negrer som hon själv röstat för att få till Sverige. Karma skulle jag tänka bara.

I övrigt är det nog vanligare att en skogstokig kvinna slår en man inte försvarar sig eftersom han blivit hjärntvättad med att man inte ska lyfta ett finger mot en kvinna även när hon är våldsam.
Citera
2022-10-10, 04:33
Medlem
De flesta är värd att försvaras med ens egna liv som insats.

Sedan har vi de okvalificerade, feminister, miljöhysterikor, S-kvinnor, frigida, welcome refugee-flarn, samt de humorlösa och rent elaka jävla bitcharna...dessa allihop gör sig bäst som kanonmat, hela gänget!
Citera
2022-10-10, 04:36
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Oj nu har du skitit i det blå skåpet, kvinnor sk inte få vara poliser och heller inte brandmän då antar jag då brandmän kräver ännu mer fysisk styrka.

Har du en liten hjärna alltså?

Jag skulle inte lyfta ett finger för att försvara en svensk kvinna, speciellt inte om hon angrips av negrer som hon själv röstat för att få till Sverige. Karma skulle jag tänka bara.

I övrigt är det nog vanligare att en skogstokig kvinna slår en man inte försvarar sig eftersom han blivit hjärntvättad med att man inte ska lyfta ett finger mot en kvinna även när hon är våldsam.

Brandmän kan dom vara då det inte krävs att fightas mot babianer ute på stan. Försök inte lägga ord i min mun.

Lite ska de stå såklart! Hade du haft lite hjärna eller liten hade du förstått vad jag menade.

Okej, karma kommer bita dig i arslet med ditt tankesätt. När "kriget" är över och du inte har försvarat en enda kvinna så kan du ha kul att suga av alla likasinnade.

Handlar inte om att vara "hjärntvättad" utan det handlar om att vara NORMAL!
Citera
2022-10-10, 04:41
Medlem
Citat:
Brandmän kan dom vara då det inte krävs att fightas mot babianer ute på stan. Försök inte lägga ord i min mun.

Brandmän ska kunna bära tung utrustning och även bära människor. Mycket tyngre än att vara soldat. Och jag lade inga ord i din mun.

Citat:
Lite ska de stå såklart! Hade du haft lite hjärna eller liten hade du förstått vad jag menade.

Du skrev liten hjärna och det verkar du ha.

Citat:
Okej, karma kommer bita dig i arslet med ditt tankesätt. När "kriget" är över och du inte har försvarat en enda kvinna så kan du ha kul att suga av alla likasinnade.

Handlar inte om att vara "hjärntvättad" utan det handlar om att vara NORMAL!

Inga problem, jag bor inte i Sverige men följer utvecklingen i Sverige och ser hur kvinnor skjuts till döds eller kastas ut från balkonger, detta är den nya verklighet som kvinnor har röstat fram. Karma som sagt.
Citera
2022-10-10, 04:49
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Brandmän ska kunna bära tung utrustning och även bära människor. Mycket tyngre än att vara soldat. Och jag lade inga ord i din mun.

Du skrev liten hjärna och det verkar du ha.

Inga problem, jag bor inte i Sverige men följer utvecklingen i Sverige och ser hur kvinnor skjuts till döds eller kastas ut från balkonger, detta är den nya verklighet som kvinnor har röstat fram. Karma som sagt.
Ja? Och vissa kvinnor klarar av det. Vad vill du ha sagt med det? Är en jävla skillnad på att klara av att bära tungt och kunna slåss emot en neger på stan!

Väx upp!

Inga svenskar ligger bakom dom brotten. Jag skyddar dom oavsett om dom har röstat på ett parti som sett till att muslimer kommit eller inte. Dom rösta inte specifikt för att vissa brott skulle ske och förstod säkerligen inte att STATEN skulle ta in massa (o)djur.

Karma funkar inte riktigt som du tror men men. Karma på dig.
Citera
2022-10-10, 04:53
Medlem
Citat:
Ja? Och vissa kvinnor klarar av det. Vad vill du ha sagt med det? Är en jävla skillnad på att klara av att bära tungt och kunna slåss emot en neger på stan!

Väx upp!

Inga svenskar ligger bakom dom brotten. Jag skyddar dom oavsett om dom har röstat på ett parti som sett till att muslimer kommit eller inte. Dom rösta inte specifikt för att vissa brott skulle ske och förstod säkerligen inte att STATEN skulle ta in massa (o)djur.

Karma funkar inte riktigt som du tror men men. Karma på dig.

Du skrev att kvinnor inte kan kriga och försvara sig men brandmän klarar de tydligen av enligt dig. Tänker du inte alls innan du skriver eller hjälper inte det eftersom du har en liten hjärna?

Precis "Inga svenskar ligger bakom dom brotten", kvinnorna har röstat fram dessa brott själva och då får de acceptera den verkligheten. Varför ska en man riskera sitt liv för att rädda en kvinna som har skapat denna situation själv? Absurt tänk.
Citera
2022-10-10, 04:56
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Du skrev att kvinnor inte kan kriga och försvara sig men brandmän klarar de tydligen av enligt dig. Tänker du inte alls innan du skriver eller hjälper inte det eftersom du har en liten hjärna?

Precis "Inga svenskar ligger bakom dom brotten", kvinnorna har röstat fram dessa brott själva och då får de acceptera den verkligheten. Varför ska en man riskera sitt liv för att rädda en kvinna som har skapat denna situation själv? Absurt tänk.
Du får gärna citera där jag skrev att kvinnor inte KAN försvara sig?

Dö du ensam i en bunker istället och eller kom ut till en värld med bara män där ni kan ha pridefestival varje dag.
Citera
2022-10-10, 05:00
Medlem
Citat:
Du får gärna citera där jag skrev att kvinnor inte KAN försvara sig?

Dö du ensam i en bunker istället och eller kom ut till en värld med bara män där ni kan ha pridefestival varje dag.

Du skrev att kvinnor inte är lämpade att kriga och om du anser att kvinnor kan försvara sig själva behöver förstås inte män försvara dem.
Citera
2022-10-10, 05:09
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Du skrev att kvinnor inte är lämpade att kriga och om du anser att kvinnor kan försvara sig själva behöver förstås inte män försvara dem.
Citera gärna där jag skrev det du påstår!
Citera
2022-10-10, 05:14
Medlem
Citat:
Citera gärna där jag skrev det du påstår!

Varför är du så tramsig och inte kan stå för dina åsikter, typiskt för woke-idioter.
Citat:
Ett antal kan det nog. Jag tror på jämställdhet, men det har inget med detta att göra. Män är mer lämpade för att kriga än kvinnor PUNKT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in