Citat:
Ursprungligen postat av
m.g.t.o.w
Att de flesta inte är värda att försvara är min åsikt, källan är jag.
Och jo, jag har påpekat åtskilliga gånger när du ljugit.
Om ryssen intar Sverige får folk anpassa sig till den nya regimen eller lämna landet, inget konstigt med det. Detsamma har gällt mig som valde att lämna landet.
Ja, men du bor ändå inte här så, din åsikt i frågan är ändå oväsentlig.
Ja att du har påpekat det flera gånger, är inte samma sak som att det du påpekar är sant. För det är inte sant. Och därmed blir du lögnaren av oss två. SÅ ge dig nu, om du inte vill framstå ännu mer som en lögnare. Att jag har missuppfattat dig är nämligen inte samma sak som att jag har ljugit. Så som sagt: sluta ljug nu.
Du fattar tydligen inte? Om ryssen invaderar Sverige,
får inte folk mellan 16-70 lämna landet. Vi behöver försvara landets gränser och varandra tillsammans. Annars dör vi. Så givetvis ska männen försvara kvinnorna och vice versa. Det är enda sättet att överleva en invasion på. Börjar några svenskar
sabotera för att de är sura på feminister, så ligger alla, även de själva, pyrt till. Vi behöver nämligen vara
många i fronten. Och vi behöver vara smarta. Och vi ska verkligen inte sabotera för varandra. Vi behöver vara ett lag som håller ihop. Om Putin skulle få för sig att invadera Sverige, så kan inte alla 10 miljoner bara dra, även om vi skulle få. Vart ska vi ta vägen? Detta är landet vi bor i. Tänk till lite.