2023-05-12, 10:43
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nu är det ju faktiskt du som tycker att det är ett syndigt och skamligt leverne att ha haft många sexpartners och inte jag. Jag tycker inte att det är särskilt skamligt eller syndigt att 20-åriga barnbarnet redan haft fem sexpartners medan farmor endast haft fyra under hela sitt liv.
Det har jag inte påstått nånstans alls.
Sluta projicera skit på mig.

Folk får knulla så mycket de vill eller till snoppen ramlar av i sjukdomar. Det jag pratar om är dels preferenser och hur bra det är på ett samhälleligt plan.

Tror du att det här systemet är bättre eller sämre för samhället i stort,
eller kommer det gå som för Sodom och Gomorra?

Jag tror detta kan vara dekadensen som visar att vi börjar nå slutet för vår civilisation.
Se vad vår lägereld handlar om idag.

Vi samlas runt mello, som är som en ren freakshow, långt ifrån den musikaliska start det en gång kanske hade med kulturella rötter i de länder där de hade sitt ursprung.

Budskapet de ville få ut igår var att det fanns fria kondomer för alla.
Citera
2023-05-12, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Så en riktig man ska i praktiken stanna och få en kula i pannan? Eller en granat som exploderar intill honom och spränger bort en arm och ett ben? Han ska acceptera det av rädsla att annars bli kallad "omanlig" av främlingar han inte känner?

Seriöst, är det verkligen inte smartare att inte få en kula i huvudet, behålla armarna och benen friska och bra, och bli kallad omanlig av någon tönt som snart kommer vara död och ha bortsprängda ben???

Något är seriöst fel inuti huvudet på "manliga" män.... som är så oerhört manliga att de tappat sin självbevarelsedrift.....

DÄREMOT att män stannar i försvar av barn han älskar, och möjligen (fast tveksamt sådana finns på riktigt) en kvinna som behandlat honom som en kung i många år, och svurit honom och barnen trohet och lojalitet, det kan vara befogat att offra sig för.

Barnlösa män, och incel män, och gay män, har däremot noll och inga skyldigheter mot kvinnor, barn, eller samhället.

Detta samtidigt som kvinnorna anklagar män för allt våld och alla krig i världen, men när man inte ställer upp på att kriga blir de upprörda då också. De är inte kloka, de skuldbelägger alltid männen oavsett vad de gör.
Citera
2023-05-12, 11:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Detta samtidigt som kvinnorna anklagar män för allt våld och alla krig i världen, men när man inte ställer upp på att kriga blir de upprörda då också. De är inte kloka, de skuldbelägger alltid männen oavsett vad de gör.
Så hur ar det nu igen med en riktig man? Försvarar han landet du bor i nu eller inte?

Att en riktig man inte försvarar Sverige vet jag redan så det behöver du inte svara igen.
Citera
2023-05-12, 11:23
Medlem
Citat:
Så hur ar det nu igen med en riktig man? Försvarar han landet du bor i nu eller inte?

Att en riktig man inte försvarar Sverige vet jag redan så det behöver du inte svara igen.

Nej en riktig man försvarar inte skit som sagt även om han bor i woke-landet Sverige.

Du är ju dessutom en av dessa tokfeminister som anklagar män för all ondska i världen, då borde du uppskatta när män vägrar delta i krig.
Citera
2023-05-12, 11:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Det har jag inte påstått nånstans alls.
Sluta projicera skit på mig.

Folk får knulla så mycket de vill eller till snoppen ramlar av i sjukdomar. Det jag pratar om är dels preferenser och hur bra det är på ett samhälleligt plan.

Tror du att det här systemet är bättre eller sämre för samhället i stort,
eller kommer det gå som för Sodom och Gomorra?

Jag tror detta kan vara dekadensen som visar att vi börjar nå slutet för vår civilisation.
Se vad vår lägereld handlar om idag.

Vi samlas runt mello, som är som en ren freakshow, långt ifrån den musikaliska start det en gång kanske hade med kulturella rötter i de länder där de hade sitt ursprung.

Budskapet de ville få ut igår var att det fanns fria kondomer för alla.
Nu var det ju du som projicerade skit på mig. Jag har endast sagt att de haft många sexpartners. Att det skulle vara ett skamligt och syndigt leverne var det du som sa.
Citera
2023-05-12, 11:30
Avslutad
Citat:
Nej en riktig man försvarar inte skit som sagt även om han bor i woke-landet Sverige.

Du är ju dessutom en av dessa tokfeminister som anklagar män för all ondska i världen, då borde du uppskatta när män vägrar delta i krig.
Jag vill bara veta vad du tycker är en riktig man. Är ingen man som försvarar sitt land en rikt man?
Citera
2023-05-12, 11:39
Medlem
Citat:
Jag vill bara veta vad du tycker är en riktig man. Är ingen man som försvarar sitt land en rikt man?

Du har fått svaret ca 10 gånger, om sitt land är ett woke-land så låter en riktig man det brinna.

Dessutom borde du som tokfeminist som anklagar män för allt våld i världen uppskatta män som vägrar kriga.

Handhjärta!
Citera
2023-05-12, 11:52
Avslutad
Citat:
Du har fått svaret ca 10 gånger, om sitt land är ett woke-land så låter en riktig man det brinna.

Dessutom borde du som tokfeminist som anklagar män för allt våld i världen uppskatta män som vägrar kriga.

Handhjärta!
Och om det inte är ett woke-land, vad gör en riktig man då?!
Citera
2023-05-12, 11:59
Medlem
Citat:
Och om det inte är ett woke-land, vad gör en riktig man då?!

Då kan det ju finnas skäl att försvara det som sagt.
Men om kvinnorna i landet anklagar män för all ondska och allt vål i världen så blir det mer tveksamt att ställa upp på sådant våld, åtminstone om syftet är att försvara kvinnorna som gnäller på män för att de gör just det.
Citera
2023-05-12, 12:03
Avslutad
Citat:
Då kan det ju finnas skäl att försvara det som sagt.
Men om kvinnorna i landet anklagar män för all ondska och allt vål i världen så blir det mer tveksamt att ställa upp på sådant våld, åtminstone om syftet är att försvara kvinnorna som gnäller på män för att de gör just det.
Ok. Men om man gör som du och inte försvarar landet som är värt att försvara, är man en riktig man då?
Citera
2023-05-12, 12:04
Medlem
Citat:
Ok. Men om man gör som du och inte försvarar landet som är värt att försvara, är man en riktig man då?

Var Jesus en riktig man, skulle han kriga och döda?
Nej tror inte han skulle det.
Citera
2023-05-12, 13:02
Avslutad
Citat:
Var Jesus en riktig man, skulle han kriga och döda?
Nej tror inte han skulle det.
Så det är inte bara de som försvarar Sverige som inte är riktiga män?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in