2023-03-09, 14:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Varför ska jag tycka något om dem?
Så det var inte så genomtänkt alltså det där Darwin-tjafset.
Citera
2023-03-09, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så det var inte så genomtänkt alltså det där Darwin-tjafset.

Jo
Citera
2023-03-09, 14:53
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
De män som inte är mobbningsoffer har helt enkelt en annan åsikt och ser er inte som bra män.

Vi ser sådana som du när vi tittar ner i soptunnan. Vi känner stanken och den förruttnade odören av enväldig kärringmakt.
Citera
2023-03-09, 15:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Vi ser sådana som du när vi tittar ner i soptunnan. Vi känner stanken och den förruttnade odören av enväldig kärringmakt.
Jo men som jag sa är inte alla män mobbingoffer och de ser inte er som skrattar när kvinnor våldtas som bra män.
Citera
2023-03-09, 15:27
Medlem
Citat:
Jo men som jag sa är inte alla män mobbingoffer och de ser inte er som skrattar när kvinnor våldtas som bra män.

Upphör att existera din jävla verklighetsförnekare!
Citera
2023-03-09, 15:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pelle.snus
Upphör att existera din jävla verklighetsförnekare!
Ska jag räkna upp alla män som inte är mobbingoffer?
Citera
2023-03-09, 15:31
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:

Fast som jag sade tidigare, så är din typ av kvinna inte särskilt önskad av oss vuxna Herrar. Du är snart förbrukad som kärleksobjekt, och då finns endast ditt låga Ph-värde i underlivet kvar.
Senast redigerad av Schnuppfen 2023-03-09 kl. 15:34.
Citera
2023-03-09, 15:35
Avslutad
Citat:
Fast som jag sade tidigare, så är din typ av kvinna inte särskilt önskad oss vuxna Herrar. Du är snart förbrukad som kärleksobjekt, och då finns endast ditt låga Ph-värde i underlivet kvar.
Jag antar att du med vuxna Herrar menar samma som Expat menar med bra män, jag påtalar bara att de flesta män inte ser er som skrattar när kvinnor våldtas som bra män även om ni själva gör det.
Citera
2023-03-09, 15:38
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Jag antar att du med vuxna Herrar menar samma som Expat menar med bra män, jag påtalar bara att de flesta män inte ser er som skrattar när kvinnor våldtas som bra män även om ni själva gör det.

Du ska tala för er kvinnor, och hålla truten om hur vi Herrar tänker - för det har du inte hjärna för !
Citera
2023-03-09, 15:48
Avslutad
Citat:
Du ska tala för er kvinnor, och hålla truten om hur vi Herrar tänker - för det har du inte hjärna för !
Och du ska hålla dig till att tala för er mobbingoffer som inte lyckats bearbeta era trauman så att ni har kunnat bli sunda vuxna individer.
Citera
2023-03-09, 17:50
Medlem
Citat:

Ja eller egentligen ska hon inte tala för kvinnor heller, kvinnor ska inte mopsa sig som hon gör, de ska vara feminina, detta har kvinnorna i Sverige helt tappat.
Citera
2023-03-09, 18:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Ja eller egentligen ska hon inte tala för kvinnor heller, kvinnor ska inte mopsa sig som hon gör, de ska vara feminina, detta har kvinnorna i Sverige helt tappat.
Det kan ni träta om sinsemellan så uttalar jag mig bäst jag vill så länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in