2023-03-09, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Varför skulle män som hånats av kvinnor, och blivit kallade incels eller våldtäktsmän, vara dåliga för att de skrattar när dessa dåliga kvinnor våldtas? Är ett mobbningsoffer dålig för att han inte gråter när hans mobbare (kvinnor) dör eller lider?

Självklart inget dåligt alls med att roas av att onda kvinnor drabbas av våldtäkter. Det är snarare bara karma och lite rättvisa. Kvinnor förtjänar i själva verket mer än så, för lite kuk i fittan är trivialt.

Ni kvinnor borde fokusera mer på varför ni kvinnor är så dåliga, att allt fler män aldrig skulle försvara er. Orsaken är er ondska. Tänker ni göra något åt den, be om ursäkt till alla män, eller fortsätta vara onda? Jag gissar på det sistnämnda.

Tror du på allvar att en man som blivit mobbad och utsatt av elaka kvinnor, kommer se exakt dessa kvinnor bli våldtagna? Nejdu. Förmodligen kommer han se kvinnor han har i sin närmaste omgivning våldtas och torteras. Grannen som hälsar glatt på honom och hennes döttrar som är 3 och 5 år. Dessa tre kommer han se våldtas och torteras efter att deras pappa/make blivit skjuten. Han kommer få se sin fina snälla gamla moster våldtas och torteras till döds. Han kommer få se random vanliga snälla kvinnor våldtas och torteras till döds.

Tror du han kommer skratta då? Om han skrattar då, är han en sadistisk psykopat. Och det är förmodligen karma som kommer drabba honom. Han kommer gå samma öde till mötes som de där kvinnorna gjort, med andra ord. Dvs. våldtas och torteras till döds.
Citera
2023-03-09, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Många män skulle säga att ni som önskar krig och död och säger att ni kommer att skratta när kvinnor våldtas inte är bra män.

I den här tråden har jag mest sett feministiska krigshetsare, så du får nog tolka det som att hen i detta fall bildligt skratrar åt krigshetsare som tror att de kan springa och gömma sig bakom en man när det hettar till.

I jämlikhetens namn får man utkämpa de strider man provocerat fram själv.
Citera
2023-03-09, 19:18
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Ni kvinnor borde fokusera mer på varför ni kvinnor är så dåliga, att allt fler män aldrig skulle försvara er. Orsaken är er ondska.

Absolut. Dom illvilliga fanskapen avslöjar sig dessutom flagrant i debatten. Sicket jävla pack dom är.
Citera
2023-03-09, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Du bekräftar verkligheten, kvinnor föraktar svaga män, de vill ha starka alfa som ger kvinnan en smäll om hon käftar emot. Kvinnorna förstår inte detta själva men det är så de agerar i verkligheten.

Va? Nej, kvinnor föraktar män som hatar kvinnor och som nedvärderar kvinnor. Dvs. sådana som dig som spyr hatiska åsikter om kvinnor.

Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Det har inte med saken att göra, vi väljer feminina kvinnor med sunda värderingar, inte skräp som dig och tomaten eller de flesta andra svenska kvinnorna.

Jag kanske är man. Jag kanske är kvinna. I övrigt har jag sunda värderingar. Betydligt sundare än dina kvinnohatiska värderingar. Du vet varken något om Ipsis eller mina värderingar. Så märkligt att du kan uttala dig om oss.

Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Fast som jag sade tidigare, så är din typ av kvinna inte särskilt önskad av oss vuxna Herrar. Du är snart förbrukad som kärleksobjekt, och då finns endast ditt låga Ph-värde i underlivet kvar.

Vilken knepig kvinnosyn du har. Med den kvinnosynen kommer du ha svårt att få kvinnor. De kommer märka att du anser att kvinnor till slut bara har ett lågt ph-värde i underlivet. Kvinnor gillar inte sådant.

Ett gott råd till er båda: börja visa respekt för kvinnor och kvinnor kommer vara vänliga och feminina mot er. När ni visar hat, så kommer de bli arga på er och visa andra sidor.
Välj själva hur ni vill bli behandlade av kvinnor...
Citera
2023-03-09, 19:24
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
. Ett gott råd till er båda: börja visa respekt för kvinnor och kvinnor kommer vara vänliga och feminina mot er.

Det är ju det vi har gjort. Vi har visat kvinnorna mer respekt och hänsyn dom kunnat drömma om, och som tack har vi fått ett hånskratt upp i ansiktet.
Du får nog åka hem till Medelhavets varma stränder med dina förlegade åsikter. Här talar vi om svenska maskulina sladderfittor till feminister. Ett jävla as och patrask som borde avrättas offentligt på torget !!
Citera
2023-03-09, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dolche
I den här tråden har jag mest sett feministiska krigshetsare, så du får nog tolka det som att hen i detta fall bildligt skratrar åt krigshetsare som tror att de kan springa och gömma sig bakom en man när det hettar till.

I jämlikhetens namn får man utkämpa de strider man provocerat fram själv.
Märkligt resonemang. De har ju redan förklarat att de inte tänker delta i försvaret och får därmed lita till att andra kommer att försvara dem mot att bli gruppvåldtagna.
Citera
2023-03-09, 20:24
Avslutad
Citat:
Tror du på allvar att en man som blivit mobbad och utsatt av elaka kvinnor, kommer se exakt dessa kvinnor bli våldtagna? Nejdu. Förmodligen kommer han se kvinnor han har i sin närmaste omgivning våldtas och torteras. Grannen som hälsar glatt på honom och hennes döttrar som är 3 och 5 år. Dessa tre kommer han se våldtas och torteras efter att deras pappa/make blivit skjuten. Han kommer få se sin fina snälla gamla moster våldtas och torteras till döds. Han kommer få se random vanliga snälla kvinnor våldtas och torteras till döds.

Tror du han kommer skratta då? Om han skrattar då, är han en sadistisk psykopat. Och det är förmodligen karma som kommer drabba honom. Han kommer gå samma öde till mötes som de där kvinnorna gjort, med andra ord. Dvs. våldtas och torteras till döds.
Japp, antingen av fienden eller bli åtgärdad av sina egna.

Så mitt tips att gå i terapi är allt ett bättre kort än att trösta sig med att det kan bli krig. Terapi är bra för hälsan, krig är dåligt för hälsan.
Citera
2023-03-10, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Det kan ni träta om sinsemellan så uttalar jag mig bäst jag vill så länge.

Ja men du blir skräp i. mäns ögon med ditt beteende.

Citat:
Va? Nej, kvinnor föraktar män som hatar kvinnor och som nedvärderar kvinnor. Dvs. sådana som dig som spyr hatiska åsikter om kvinnor.

Jag hatar inte alls kvinnor, det finns många väldigt bra kvinnor men inte i Sverige.

Citat:
Jag kanske är man. Jag kanske är kvinna. I övrigt har jag sunda värderingar. Betydligt sundare än dina kvinnohatiska värderingar. Du vet varken något om Ipsis eller mina värderingar. Så märkligt att du kan uttala dig om oss.

Jag skiter väl i hur du identifierar dig för stunden. Du är en medelålders batikhäxa som är bitter.

Citat:
Vilken knepig kvinnosyn du har. Med den kvinnosynen kommer du ha svårt att få kvinnor. De kommer märka att du anser att kvinnor till slut bara har ett lågt ph-värde i underlivet. Kvinnor gillar inte sådant.

Vad bra då klarar han sig från sådana som dig.

Citat:
Ett gott råd till er båda: börja visa respekt för kvinnor och kvinnor kommer vara vänliga och feminina mot er. När ni visar hat, så kommer de bli arga på er och visa andra sidor.
Välj själva hur ni vill bli behandlade av kvinnor...

Ingen respekt till dryga, feta och fula svenska kvinnor som mopsar sig och kräver specialbehandling trots att ni är skräp. Respekten går till feminina kvinnor med bra värderingar som finns i andra länder.
Citera
2023-03-10, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Det är ju det vi har gjort. Vi har visat kvinnorna mer respekt och hänsyn dom kunnat drömma om, och som tack har vi fått ett hånskratt upp i ansiktet.
Du får nog åka hem till Medelhavets varma stränder med dina förlegade åsikter. Här talar vi om svenska maskulina sladderfittor till feminister. Ett jävla as och patrask som borde avrättas offentligt på torget !!

Precis, kvinnor föraktar svaghet och svaga simps blir därför föraktade av dem. Män som är dominanta får däremot respekt men det ska man inte ens sträva efter med svenska kvinnor, man ska bara gå ifrån dem.
Citera
2023-03-10, 14:58
Avslutad
Svenska kvinnor är smutsigt feskavskum från nedre botten, ivrigt beundrade av feminiserade soyapojkar med lägre testo än 70-åriga män.

Knappt en snygg svenska duger att knulla med kan inte suga, och förvånansvärt många kan inte rida!? De pallar inte ens lyfta sig upp och ner utan sitter där och gnuggar och undrar vad fan som är fel i deras liv. Haha
Citera
2023-03-10, 15:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Svenska kvinnor är smutsigt feskavskum från nedre botten, ivrigt beundrade av feminiserade soyapojkar med lägre testo än 70-åriga män.

Knappt en snygg svenska duger att knulla med kan inte suga, och förvånansvärt många kan inte rida!? De pallar inte ens lyfta sig upp och ner utan sitter där och gnuggar och undrar vad fan som är fel i deras liv. Haha

https://youtu.be/Vn3IRHhPXMo
Citera
2023-03-10, 19:08
Avslutad
Nej, svenska "kvinnor" är inte värda att försvara i händelse av krig.

Fö kommer de få som hunnit spackla sig "snygga" ändå kasta sig i fiendens famn. Behövs inga gangrape här inte.

Svenska kvinnor, 9% av dem själva, hade kunnat tänka sig kriga för Sverige i en stridande position. Det säger allt om svenska "kvinnor" haha. Patetiska bimbos alternativt rabiata feministkärringar.

Yerk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in