2023-02-07, 11:25
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Klart du gör. Du tillhör en sällsynt pinsam och patetisk skara. Naturligtvis blir du inte insläppt i det svenska försvaret.

vilken efterbliven idiot du är.. Typisk sinnesförvirrad tok-kärring

Nu är ju fakta att jag har gjort militärtjänst med höga vitsord.. Är expert på närstrid med automatvapen bla
Citera
2023-02-07, 11:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
vilken efterbliven idiot du är.. Typisk sinnesförvirrad tok-kärring

Nu är ju fakta att jag har gjort militärtjänst med höga vitsord.. Är expert på närstrid med automatvapen bla
Nej det har du inte.

Du har redan förkunnat att du kommer att lägga benen på ryggen och fly till nästa trygga land långt bort från Sverige trots gratis tillgång till svensk fitta (nja, kanske inte) och höga bidrag utan motkrav.. .

Så dej har vi ingen glädje av.
Citera
2023-02-07, 11:28
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jaha? Du är väldigt simpel i det du skriver. Så det är inte så provocerande som du tror.

Det jag undrar är varför ingen svensk FB-kvinna gjort en tråd som denna ännu: ”Är svenska män värda att ligga med ens i krig?”

Du verkar ju väldigt provocerad eftersom du inte kan låta bli att svara.. Mission completed
Citera
2023-02-07, 11:29
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej det har du inte.

Du har redan förkunnat att du kommer att lägga benen på ryggen och fly till nästa trygga land långt bort från Sverige trots gratis tillgång till svensk fitta (nja, kanske inte) och höga bidrag utan motkrav.. .

Nix. Det har jag inte skrivit. Du ljuger.
Citera
2023-02-07, 11:30
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Du är så smart så du måste slänga dig med fula ord och kalla folk saker. Men det förklarar att du är ”expert” på att slåss. Där orden tar slut kommer nävarna in.

Trots att du ljuger om din militärtjänst som du uppenbarligen inte gjort

Nej jag ljuger inte om min militärtjänst
Citera
2023-02-07, 11:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Nix. Det har jag inte skrivit. Du ljuger.
Nähä, så vad säger du om TS då?

Och exempelvis om ossianassar och m.g.t.o.w?
Citera
2023-02-07, 11:38
Medlem
Citat:
Jag tycker debatten är underhållande. Du är lekande lätt att ha att göra med. Trots att du är en ynkrygg som inte vill försvara dina svenska kvinnor i krig

Så lekande lätt att du inte klarar dig utan lögner lol
Citera
2023-02-07, 11:42
Medlem
Citat:
Känns nog tryggt för en svensk kvinna att få veta, det du skrev. Och det gör det nog lättare för henne att välja en icke svensk man, för du låter som en riktig ynkrygg.

Så var vi där igen. Själv tycker jag man är en ynkrygg som tolererar den svenska, politiska utpressningen. Vem har sagt att jag är svensk, annat än att jag är född i Sverige, btw?
Citera
2023-02-07, 11:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hexenhammer
Så var vi där igen. Själv tycker jag man är en ynkrygg som tolererar den svenska, politiska utpressningen. Vem har sagt att jag är svensk, annat än att jag är född i Sverige, btw?

Jag tycker det är extremt kontraproduktivt att starta trådar likt denna. Spär enbart på synen av att svenska män är fega kräk, som nu inte ens vill försvara sina landsmän (kvinnor). Men go ahead, spä på. Tur att de flesta av oss vet att det finns riktiga svenska män med både lojalitet och värdighet.

Bryr mig inte om du är svensk eller ej, nu diskuterade (jag) just svenska män.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2023-02-07 kl. 11:53.
Citera
2023-02-07, 11:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Så lekande lätt att du inte klarar dig utan lögner lol

Du fortsätter att prata om lögner, hur kan hur jag tolkar dig vara en lögn? Tillåt mig skratta åt dig: Ha Ha Ha
Citera
2023-02-07, 11:48
Medlem
Citat:
Du fortsätter att prata om lögner, hur kan hur jag tolkar dig vara en lögn? Tillåt mig skratta åt dig: Ha Ha Ha

Du skriver att jag är ensam som tycker detta men det är en uppenbar lögn. Finns många bara i denna tråden. Du klarar inte debatten utan lögner. Typiskt kvinnor.
Citera
2023-02-07, 11:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Du skriver att jag är ensam som tycker detta men det är en uppenbar lögn. Finns många bara i denna tråden. Du klarar inte debatten utan lögner. Typiskt kvinnor.

Hade du varit mer normal och inte extrem i ditt tänkande hade du skrivit ”Typiskt VISSA kvinnor”

Men det är typiskt VISSA män att fastna i tankeloopar som du nu gjort ang ”lögner”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in