2022-12-24, 08:34
Avstängd
SoberZealots avatar
Och rekommenderad läsning för äldre tanter som vill bli upplysta om varför man inte skall rösta på sossarna(man kan se en bild på den värsta förövaren)
https://www.smakprov.se/bok/pocket/hur-sverige-blev-en-mangkultur-9789187339950/

Så nu är det upp till mångkulturen att skydda kvinnorna.

God Jul!
Citera
2022-12-25, 15:58
Avslutad
Nope. Inte många, det lovar jag er, av svenska männen är villiga att försvara ett land ni totalt havererat med er feminism. De svenska feministerna är de yttersta landsförrädarna. Inte en chans vi hade slagits för er skull.

Fö är situationen i Frankrike likvärdig, vi ligger lite sämre till dock. Tillsammans hand i hand kommer Frankrike och gamla svedala fortsätta färden mot misär och undergång.
Citera
2023-01-15, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.

Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.

Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?
Nej.
Citera
2023-01-15, 13:33
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Mot bakgrund av den pågående konflikten i Ukraina (egentligen mellan väst och Ryssland), så kan man inte utesluta att Sverige dras in i ett framtida storkrig. I synnerhet om vi blir medlemmar i NATO.

Min fråga till er är följande: svenska kvinnor står bakom en feministisk politik. Många män anser att en sådan politik missgynnar dem på flera sätt. Sverige kan nog beskrivas som världens mest feministiska och gynocentriska land.

Är svenska kvinnor värda att försvara i krig mot bakgrund av deras feministiska ideologi?
Flertalet kvinnor i Sverige gillar ju olika. Varför skydda från något de själva vill ha?
Citera
2023-01-15, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Flertalet kvinnor i Sverige gillar ju olika. Varför skydda från något de själva vill ha?

Precis, finns ingen anledning.
Citera
2023-01-15, 13:39
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:

Registrerad sen April 2022 och har lagt in över 1500 inlägg.
Ryssvänlig som försöker sprida propaganda och annat för att förstöra för oss Svenskar och försöka få oss att hata både vår regering och Ukraina, att du bara orkar.
Citera
2023-01-15, 18:27
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Registrerad sen April 2022 och har lagt in över 1500 inlägg.
Ryssvänlig som försöker sprida propaganda och annat för att förstöra för oss Svenskar och försöka få oss att hata både vår regering och Ukraina, att du bara orkar.

Frågeställningen gällde huruvida svenska kvinnor är värda att försvara i krig. Jag har full förståelse för att man vill försvara sina allra närmaste som man litar på, men att den breda massan kvinnor i Sverige är värda att försvara anser jag personligen inte. Inga vuxna människor som abdikerar från vuxet ansvar, som bidrar till feministisk dekadens, och som krossar kärnfamiljer och länder, borde man mata minkarna med. Landet är irreversibelt förstört på grund av sådana människor. Det verkar vara allt fler som börjar inse detta om man läser sociala medier.
Citera
2023-01-15, 18:30
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån

Det är en fullt berättigad fråga. Det är emellertid oklart om de har förstått vad det innebär för dem själva. Först nu börjar vi se ju riktigt konkreta effekter av deras framfart. Om och när de ångrar sig är det för sent. Situationen är irreversibel.
Citera
2023-01-15, 19:28
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Om vi bortser från att du klumpar ihop alla svenska kvinnor och klistrar på gruppen "svenska kvinnor" var de står ideologiskt......

Så naturligtvis är de svenska kvinnorna värda att försvara i krig, liksom de svenska männen är värda att försvara i krig. Vilket jag är 100% säker på att det svenska försvaret kommer att göra.

Och naturligtvis kommer hela befolkningen mobiliseras och tilldelas olika samhällstjänster såsom skedde i tex Tyskland och England under andra världskriget.
Citera
2023-01-15, 19:31
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Om vi bortser från att du klumpar ihop alla svenska kvinnor och klistrar på gruppen "svenska kvinnor" var de står ideologiskt......

Så naturligtvis är de svenska kvinnorna värda att försvara i krig, liksom de svenska männen är värda att försvara i krig. Vilket jag är 100% säker på att svenska försvaret kommer att göra.

Och naturligtvis kommer hela befolkningen mobiliseras och tilldelas olika samhällstjänster såsom skedde i tex Tyskland och England under andra världskriget.

Du är inte så smart? Först anklagar du mig för att komma med generaliseringar, och sedan är det precis just detta du gör själv...
Citera
2023-01-15, 19:31
Medlem
Casual-Cultures avatar
Nej dom kommer inte ens att försvara Sverige dom kommer fly tillsammans med flyktingarna som flytt till Sverige.
Svenskarna kan ju glömma att ha några lojala krigsfruar som hjälper dom med mat värme och allt vad som kan tänkas.
Citera
2023-01-15, 19:36
Medlem
Citat:
Du är inte så smart? Först anklagar du mig för att komma med generaliseringar, och sedan är det precis just detta du gör själv...

Jenny9 är precis en sån där som hon inte tror att hon är, hur verkligheten fungerar tar hon reda på genom att Googla och där hittar hon sin absoluta sanning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in