• 1
  • 2
2022-09-30, 14:08
Medlem
KeyFlingers avatar
I samband med en jobbresa till Tyskland i början av september bokade jag ett par extra dagar för avslappning för egen del. Man kan förstås diskutera hur mycket avslappning det blir på FKK-klubbar, i varje fall initialt när man traskar in som en nysläppt ko på grönbete. Men eftersom FKK-debuten avklarades tidigare i somras tänkte jag undersöka om jag lärt mig något av eventuella misstag, och kanske också om det fanns nya erfarenheter att lära av. I likhet med sist gång var min utgångspunkt Nürnberg, men min ambition var denna gång att besöka ett par nya klubbar. Sist gång förhöll jag mig till Palmas i Nürnberg, med ett stopp på Artemis på väg ner, och nu var siktet inställt på Heaven i Nürnberg och Hawaii i Ingolstadt. Ett återbesök på Palmas låg också i planen, eftersom jag var nyfiken på om någon av tjejerna jag träffade sist kanske var kvar där.

Mitt hotell låg på gångavstånd från Club Heaven, så på min första lediga kväll var det naturligt att traska ditåt. På en ganska alldaglig industrigata inklämd bland matgrossister och VVS importörer ligger en röd murbyggnad med skyltar det står Club Heaven på, komplett med röda hjärtan. Man står relativt exponerad där man står på trappan och ringer på klockan, men klockan var ca 20 på kvällen och därmed var det dessbättre ganska glest mellan bilar och gångtrafikanter. Det surrar till i låset och jag blir insläppt i en förhållandevis trång entré. Direkt upp går en smal trapp till omklädningsrummen, till höger är relaxavdelningen och till vänster är en liten reception. Förbi receptionen kommer man till loungen och baren, samt vidare ut på uteområdet och ”matsalen”. Relativt förvirrande layout i starten, och det är tydligt att det är en lokal som ursprungligen designats för ett helt annat syfte än en bastuklubb.

Jag tar mig till vänster, genom ett par svängdörrar i saloon-stil, och står då vid receptionen. Jag inser att jag inte hunnit göra någon större research angående klubben, vilka priser som gäller, etc. Den unga damen i receptionen rabblar ett par engelska standardfraser, och jag tycker mig höra att hon säger ”Entrance is eighty euro”. Fair enough, ganska dyrt men Artemis tar ju 90 så. Jag drar upp fyra 20 euro sedlar och lägger på disken. Hon tittar bara på mig.

”Eighty Euro?” frågar jag och ser lika dumt på henne som hon ser på mig. ”No, eighteen Euro…” säger hon och fiskar upp en av mina 20 Euro sedlar. Jag blir lite varm i ansiktet, och rafsar åt mig resten av sedlarna. Hon ger mig två Euro tillbaka, som jag lägger i muggen för dricks som står intill. Mitt behov av småmynt här inne torde vara minimalt. Jag får ett digitalt armband som öppnar mitt skåp, och man förvarar tydligen pengar och kläder i samma skåp här. Trappan är trång och brant, jag får möte i trappan av en naken dam i platåskor som på darrande ben stapplar neråt. Det är inte plats att mötas, så jag får ställa mig dikt an med ryggen mot väggen för att hon ska komma förbi.

Jag byter om och tar en dusch. I skåpen finns en badrock som jag drar på mig. Det är relativt fräscht, men det finns bara två duschar. Kanske risk för kö vid rush hour? Jag går ner för trappan och in i loungeområdet mot baren. Det sitter ett fåtal män här, och kanske 7-8 tjejer av varierande ålder, kroppsform och attribut. Ingen som jag direkt dras till, men ett ganska standard urval antar jag så här tidigt på kvällen. Eftersom jag denna gången gått till klubben i stället för att ta bil tänker jag ta tillfället i akt att njuta av ett glas vin. Jag beställer ett glas chablis, men bartendern förklarar på rudimentär engelska att det bara finns ett vitvin. Det är väl kylt, men långt surare än jag hoppats på. Antagligen en nordtysk Riesling av enklare snitt…

Jag noterar ganska fort att tjejerna lyder under en no-approach policy. De sitter i sofforna och pratar med varandra eller trycker på sina mobiler. Flera av dem går förbi utan att ge oss män i lokalen en blick. Jag söker ögonkontakt och ler mot någon som går förbi, hon ler tillbaka och säger hej men fortsätter bara förbi. Jag vet att det är någon sorts gängse uppfattning om att det är så det ska vara på FKK-klubbar, och att det är skönt att bli lämnad i fred, men jag märker att jag saknar att åtminstone få någon sorts uppmärksamhet. Ett mellanting av att bli attackerad av bedagade sharks och att bli i stort sett helt ignorerad. Jag dricker upp mitt vin utan att en tjej ens sätter sig bredvid och inleder ett samtal. En klar skillnad mot både Artemis och Palmas. Till slut inser jag att jag måste aktivt uppsöka någon om det ska bli något. Efter ett tag ser jag en attraktiv tjej som av allt att döma är på väg att gå förbi bakom mig. Jag snurrar runt på barstolen och drar till med ett ”Hello, how are you?”. Hon stannar inte ens upp utan säger snabbt ”I’m just going to take a shower and then I’ll be back, ok?”. ”Ok…” säger jag lågt till hennes försvinnande ryggtavla.

Men hon håller sitt ord och kommer tillbaka efter ca 10 minuter. ”Did you want a room?” frågar hon nästan omedelbart. Hon är väl runt 25 tänker jag, mörkhårig och har skolfröken-glasögon. Helt klart är hon attraktiv, och antagligen är hon en av de populäraste tjejerna här. ”I do” svarar jag, och beställer ett glas vatten att ta med på rummet. Hon går raskt i väg med ett ”This way”. Hon har en tydlig no nonsense attityd, och känslan av att hon vill få detta avverkat snabbt så att hon kan komma ner och ta sig an nästa kund är stark.

Rummen ligger förbi omklädningsrummet, och hon väljer ett av de största. ”There is a fan here” säger hon, och riktar en golvstående fläkt mot den upphöjda sängen. ”So, what do you want to do?” frågar hon sedan. Jag meddelar att jag tar en timme och att jag kommit hit att slappna av och inte för att stressa, och det verkar som om hon blir lite lugnare i sin attityd när jag meddelar detta. Hon säger att hon heter Camelia, och kommer förstås från Rumänien. Vi avtalar en standardsession, men med BBBJ och CIM. ”Ok, one hour is 200, and each extra is 50 Euro” säger hon. Jag stelnar till något. Om jag inte missminner mig sa hon i receptionen något om vad standardpriset var, men jag lyssnade för dåligt för att komma ihåg vad hon sa. Tjejernas prisnivåer är högre än inträdet, så mycket kan jag konstatera… Camelia har fått en mycket bättre attityd nu när vi är på rummet, och jag vill inte förstöra stämningen genom att ifrågasätta prisbilden. Hon är riktigt snygg, har en tight kropp med fylliga naturliga bröst, och jag har som sagt kommit för att slappna av.

Hon börjar med en ryggmassage, som är överraskande kraftfull för en relativt liten tjej. Hon knådar och vi småpratar samtidigt om mitt jobb, om hur Covidsituationen var för FKK-scenen, om semester och lite annat. Vi går sedan över till ett bra BJ, och vi kör sedan i några olika positioner innan hon avslutar med att suga till dess att jag kommer i hennes mun. Över lag skulle jag säga att det var en helt ok session med någorlunda inlevelse från hennes sida. Jag kan inte sätta fingret på något att klaga på, men det var heller inte en session som går till historien. Efteråt springer hon och fyller på mitt vattenglas. Trots fläkten är det riktigt varmt i rummet, och svetten rinner. Hon kommer tillbaka med kallt vatten och vi lägger oss och tar en cigarett och pratar lite. Vägen till omklädningsrummet är kort, och jag överräcker 320 Euro varav 20 är dricks. Massagen var väldigt bra, och efter hand blev hon väldigt trevlig och pratsam. Sexet var som sagt ok, men det är med marginal den dyraste sessionen jag köpt.
Citera
2022-09-30, 14:09
Medlem
KeyFlingers avatar
Jag tar en dusch och provar relaxen. Det är ett litet, men till synes ganska nyrenoverat rum med vilfåtöljer, duschar, massagebänk, bastu och en medelstor jacuzzi. Det är inte mycket folk här, så jag har det mesta för mig själv. Det är ingång till relaxen från två håll, och när jag ligger i jacuzzin ser jag ingången till porrbion. Inte mycket trafik där heller, men jag ser någon som går ut och in medan jag relaxar. Sedan går jag ut i baren igen och beställer en RedBull med vodka. Även denna gång får jag sitta helt i fred, på gott och på ont. Jag går också en runda i den labyrint som klubben är, och hittar fram till ett spelrum med några spelmaskiner och en vinterträdgård som är öppen ut mot uteområdet. Här finns grill och annat som antagligen är i drift ibland. Jag ser ett par unga tjejer som börjar närma sig åtminstone 9 på en 10 gradig skala. Speciellt en fångar mitt intresse. Blond, slank, med en kropp som i det närmaste är perfekt. Men som nästan alla andra tjejer här sitter hon och pratar, skrattar och röker med de andra tjejerna. Jag sätter mig i närheten och väntar på att grupperingen med tjejer ska lösas upp eller att dynamiken ska ändras. Jag väntar förgäves. Min goda uppfostran förbjuder mig att trampa in och avbryta deras samkväm, och det skulle dessutom kännas obekvämt att väldigt öppet välja ut en av dem, även om jag ju förstår att det är meningen att man ska göra det. Generellt är jag något obekväm med hela no-approach upplägget, och när de sitter i grupp på det här viset känns det bara fel. Jag tänker ganska fort att jag nog föredrar att tjejerna tar ett visst initiativ. Det får en att känna sig åtråvärd på ett vis, och ger en mycket bättre utgångspunkt för ett trevligt samtal.

Jag lägger 10-poängaren på is, och går in i baren/loungen igen. Jag väljer en ledig soffa och fortsätter sippa på min vodka RedBull. Hade detta varit på Palmas eller Artemis (de enda klubbar jag har erfarenhet av) hade jag tämligen snart fått en fråga om jag ville ha sällskap. Ja, jag sitter ensam i en soffa i loungen, det är klart jag vill ha sällskap! Men tjejerna här går bara förbi. Efter en stund reser jag mig upp, säger ”Sorry…” till ett par tjejer som står och pratar med varandra på rumänska (antar jag) mitt i dörröppningen, och går till baren. I en soffa sitter en blonderad tjej med jättestora läppar (varför pumpar de upp läpparna på detta viset) och knappar på en telefon. Hon är lång, säkert över 1.80, och har långa välformade ben. Hon ser relativt average ut i övrigt, men hon sitter i alla fall ensam. Hon ser uttråkad ut. Jag inser att inget kommer hända om jag sitter ensam i min soffa, så jag slår mig ner bredvid henne.

”Are you bored?” frågar jag. Hon ser på mig. ”What?” säger hon oförstående. ”I was wondering if you were bored?” svarar jag. ”If you are not having fun…” fortsätter jag när jag ser att hon fortfarande inte fattar vad jag snackar om. ”Eh... no” säger hon till slut. Jag inser att hennes kunskaper i Engelska är starkt begränsade. Typiskt… Jag överväger alternativen. Gå tillbaka till soffan och vänta på att ett annat byte ska ha förirrat sig från flocken? Fortsätta cirkulera som en gam runt 10-poängaren och hennes crowd? Jag landar i att jag kommit så långt att jag har en rimligt attraktiv tjej ensam i en soffa, så då är det lika bra att gå hela vägen. ”Wanna go to a room?” frågar jag. ”Sure” säger hon med viss likgiltighet.

Väl på rummet talar hon på stapplig Engelska om att hon heter Ina, att hon inte gör CIM, men BBBJ går fint. ”Thirty minutes is 100 Euro, one hour is 150” säger hon. Vad nu då? Jag betalade ju 200 för en timme för Camelia? Antingen praktiserar de individuell prissättning för tjejerna, eller så tog Camelia chansen på att blåsa en som uppenbarligen aldrig varit här förut. Irritationen stiger något, men skit samma. Tack vare Inas rudimentära engelska och min lika rudimentära tyska så blir det inget small talk. Hon ger ett ok blow job, och äntligen kan jag se/känna en liten fördel med fylliga och uppumpade läppar. Hon har väldig långt hår, och jag har redan fått besked om att hon inte vill att jag rufsar till hennes frisyr, eftersom hon har varit hos frisören och fått extensions idag.
Vi kör ett par olika ställningar innan hon kör ett handjobb tills jag kommer. Det hela var ok, men inte mycket mer än det. Märkliga förhållningsregler som att man inte får ta på håret ger liksom inte någon bra feeling. Men hon var inte otrevlig på något sätt, så jag betalar henne 150 Euro (100 för en halvtimme, 50 för BBBJ).

Jag duschar och spenderar ytterligare lite tid i den begränsade relaxavdelningen. Därefter ger jag mig ytterligare en gång ut i jaktmarkerna (loungen). Det har fyllt på med män under timmarna som gått, och kanske har det tillkommit ett par tjejer också. Det står ett gäng tjejer och pratar runt en soffa, och en av tjejerna har satt sig på armstödet på soffan bredvid. Hon är kanske runt 30, och har kvinnliga former med lite hull. Alls icke oattraktiv, även om hon knappast står ut i mängden av tjejer. Hon är ganska långt ifrån 10-poängaren, som jag nu inte sett till.

Jag tar en chansning och sätter mig i den tomma soffa som hon sitter på armstödet på. Miraklet sker: hon vänder sig om, ler mot mig och säger hej! Hon har en tatuering med kinesiska tecken i svanken. Jag frågar vad de betyder. ”It says It’s my life” säger hon. ”At least that’s what I think. But maybe it says Crispy Duck or something…” fortsätter hon skrattande. Jag slappnar lättat av. Det känns som om en tjej med lite humor och självdistans och bra engelska var precis vad jag behövde nu. Hon glider ner i soffan bredvid mig och vi fortsätter småprata. Jag säger att jag precis har haft två sessioner på ett par timmar, och är osäker på min prestation vid en eventuell tredje session. ”We can have a good time anyway” säger hon. ”I will make you relax and feel good”. Hon fortsätter ”And I don’t mean to brag, but I give the best blow job!”.

Sagt och gjort, vi tar ett rum. På vägen upp till rummet kommer jag på att jag inte frågat vad hon heter. ”What’s your name by the way? Or should I just call you blow job girl?”. Hon skrattar. “Yes, that’s what all my friends call me”. Väl inne på rummet är hon inte så intresserad av prisdiskussioner, och det är i ärlighetens namn inte jag heller. Vi står och kysser och smeker varandra ett tag, innan jag lägger mig till rätta för att få ”the best blow job ever”. Hon har en poäng. Hon suger, slickar, spelar med tungan, hon använder mycket saliv, och hon varierar tempot. Det är min tredje session på runt lika många timmar, men det märks inte. Jag går igång stenhårt. Hon lägger sig i 69-positionen så att jag kan slicka henne samtidigt som hon fortsätter suga. Hennes kropp signalerar tydligt att hon inte tycker detta är obehagligt…

Det blir förmodligen dagens längsta session. Vi avverkar ett par ställningar innan hon suger mig tills jag kommer. Trots att jag kommit ett par gånger tidigare idag sprutar jag så pass att det skvätter utanför lakanet hon lagt på. ”Oups… My fault” skattar hon. ”My aim is bad”.

Efteråt ligger vi kvar och pustar ut. Det är tidigt i september, och även om den värsta monstervärmen lagt sig i Tyskland är det fortfarande runt 30 grader ute. Halvtimmen har passerats för länge sedan, men hon gör sig ingen brådska. ”My name is Sofia, by the way” säger hon. ”Hi Sofia” svarar jag. ”But I will keep calling you blow job girl”. Jag frågar hur mycket jag är skyldig henne, och hon säger 100 Euro + 50 för BBBJ. Hon hade lätt kunnat ta betalt för en timme, men det är på hennes initiativ vi ligger kvar i sängen och pratar om det politiska läget, om hur det var att jobba i värmen, och en massa annat. Jag inser till slut att klockan är mycket, och säger till slut ”I won’t keep you any longer, I will let you go and take a shower”. Vi reser oss upp, kysser ett litet tag till och går sedan till skåpet för att hon ska få betalt. Jag ger henne 200 och säger att det var för ”the extra time and the best blow job ever”. Hon skrattar och säger att det inte var nödvändigt, men utan den sista sessionen hade hela kvällen varit dyr och misslyckad. Nu blev den bara dyr.

Jag går tillbaka till hotellet. I morgon förmiddag har jag tagit en chansning på att boka en eskort, bara för att ha testat det också. Hur fan ska det gå? Ja, det är en helt annan historia för en annan tråd.
Citera
2022-10-01, 15:26
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Kul läsning. Men jag tycker du ska fortsätta i denna tråd. Det utlovas ju en rundtur i rubriken och ett litet sidospår med eskort gör inget anser jag (det blir ju också rörigt med flera trådar).
Citera
2022-10-01, 17:24
Medlem
KeyFlingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Kul läsning. Men jag tycker du ska fortsätta i denna tråd. Det utlovas ju en rundtur i rubriken och ett litet sidospår med eskort gör inget anser jag (det blir ju också rörigt med flera trådar).

Tack för feedback! Rundturen kommer absolut fortsätta i denna tråd, förhoppningsvis på måndag eller tisdag när jag fått möjlighet att skriva mer. Palmas, Hawaii och Artemis återstår. Det kan hända att jag också infogar eskortbesöket här också efter hand, men ursprungstanken var att hålla detta till en ren FKK tråd. Vi får se hur det faller sig.
Citera
2022-10-01, 18:12
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeyFlinger
Tack för feedback! Rundturen kommer absolut fortsätta i denna tråd, förhoppningsvis på måndag eller tisdag när jag fått möjlighet att skriva mer. Palmas, Hawaii och Artemis återstår. Det kan hända att jag också infogar eskortbesöket här också efter hand, men ursprungstanken var att hålla detta till en ren FKK tråd. Vi får se hur det faller sig.
Ok, ser fram emot vidare läsning!
Intressant med Heaven även om det verkade dyrt. Särskilt Hawaii är jag nyfiken på eftersom jag funderat på att flyga till Mûnchen, men även återbesöket på Artemis ska bli spännande att höra om.
Citera
2022-10-02, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KeyFlinger

Ser fram emot Artemis-rapporten!
Citera
2022-10-03, 10:41
Medlem
KeyFlingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Ser fram emot Artemis-rapporten!

Hav tålamod...
Citera
2022-10-03, 11:28
Medlem
KeyFlingers avatar
Efter att ha tillbringat förmiddagen med en eskort-tjej i hennes lägenhet (för att hålla detta till en FKK-tråd hoppar jag över den upplevelsen här och kommer dela den separat) blev det framåt eftermiddagen dags att ”slappna av” på en FKK igen. Alternativen i Nürnberg är inte många, men jag hade ändå tänkt att reprisera Palmas där jag var sist. Kanske hade jag en liten förhoppning om att träffa på någon av de jag hade sessioner med sist, även om jag vet att line up:en byts ut ganska ofta. Jag hade också en förhoppning om att priserna skulle vara något mer moderata än på Heaven föregående dag, där 100 för 30 minuter, 150 för 60 minuter, 50 för extras verkade vara någon sorts standard.

Själva klubben är sig lik, kan jag konstatera när jag ankommer. Klockan är kanske runt 17, så relativt glest utbud och få kunder. Jag sätter mig i baren och beställer en RedBull för att kvickna till. Direkt märker man att tjejerna är mer ”på” här. De kommer fram och säger ”Wie geht's?” och pejlar intresset. Jag meddelar ett par stycken att jag bara ska slappa lite och ta en bastu, och då fattar de som regel vinken med en gång. Jag kör lite jacuzzi (som är långt bättre än den på Heaven) och kör lite bastu innan jag går ut mot uteområdet. Jag känner en liten tendens till besvikelse när jag inser att jag inte känner igen någon tjej sedan sist. När jag passerar rökrummet sitter en mycket vacker tjej där och röker, och hon ler och säger ”Wie geht's?”. Hon är något mörkare i huden än rumänskorna brukar vara. Mer sydamerikanskt pigment är min tanke. Jag stannar till och svarar på Engelska. ”Good thanks, how are you?”. ”Oh… My english is not so good…” stammar hon fram. “My Deutsch is probably worse than your English” säger jag, och hon skrattar lätt.

Min, låt gå något begränsade, erfarenhet säger mig att det sällan blir särskilt lyckat när kommunikationen hackar på grund av språkförbistring, men när man sitter med en ung, vacker och naken tjej framför sig är det otroligt vad fort det sunda förnuftet överger en. Innan jag helt fattat vad som hänt är jag på väg upp för trappen mot rummen i sällskap med Roxana, som hon kallar sig. Vacker är hon i alla fall, med sin gyllene hud och sitt långa mörka hår. Jag blir snabbt varse att priserna gått upp även här. 100 Euro för 30 minuter, 150 för 60 minuter, men här nöjer de sig med 20 för extras.

Jag kastar av mig badrocken (som jag betalat 5 Euro extra för att få) och knäpper upp den löjliga Tarzan-handduken man också får här. Hon pekar på min kuk och säger glatt ”Oooo, anaconda!”. Jag blir lite full i skratt över hennes spelade uppspelthet. Men hon går i gång med liv och lust. Jag har som alltid avtalat ett BBBJ, och hon suger verkligen engagerat. Hon varierar mellan djupa sug och att spela med tungan på ollonet. Hade jag varit mindre cynisk hade jag kunnat tro att hon verkligen gillade det. Plötsligt suger hon så djupt att jag hör hur hon hostar till, och mitt skrev är plötsligt en sörja av saliv och segt slem… ”Oh no…” säger hon och skyndar sig att hämta en torkrulle. ”Sorry… Are you ok?” frågar jag lite lätt chockad. ”Yes, I’m ok… But I’m sorry!” säger hon och verkar förlägen. Hon fortsätter torka av det värsta, innan hon direkt går i gång med att suga igen. ”You don’t have to…” börjar jag, men hon fortsätter lika ivrigt som förut. Dedikerat!

Vi knullar i ett antal ställningar, varav bakifrån (min ständiga favorit) är en höjdare. Hon har den där typen av kropp med stora höfter och smal midja vilket jag går i gång på. Sessionen avslutas med att hon kör ett handjobb tills jag kommer. Nere vid skåpet vill hon bara ha 100 Euro, men jag ger henne 150. Dels för att hon inte ska behöva bjuda på en extratjänst bara för att hon blev lite ivrig, och själva ivrigheten bör belönas tycker jag.

Lite senare när jag ligger på en solstol på uteplatsen ser jag Roxana och ett gäng andra tjejer sitta och röka vid ett bord. Roxana pratar rumänska, så antagligen var hon från Rumänien i alla fall, och jag hör hur hon mitt i en mening plötsligt gör ett fejkat kräk-ljud och hela gänget skrattar. Jag misstänker att det blev en anekdot av vår session…

Jag upplever för övrigt inte att det är ett lika stort problem med tjejer som bara sitter i grupp här. Det händer förstås, men då bara i rökrummet eller på uteplatsen medan de röker eller äter. Allmänt verkar uppfattningen vara att i baren och loungen är det jobbjakt som gäller. Relaxområdet är helt off limits för tjejerna, och man blir inte approachad medan man ligger i en solstol på uteområdet eller om man sitter och äter. Det är egentligen ett upplägg som passar mig prima. Om jag sätter mig i baren eller i en soffa i loungen kommer tjejerna fram, och det är egentligen helt ok för mig. Vill jag vara i fred sätter jag mig någon annanstans.

Jag har beställt ett glas vatten och sätter mig i en av sofforna i hörnet där det tidigare ser ut att ha varit någon sorts dans-scen. Jag sitter inte många minuter innan en tjej med sött ansikte i ca 25-års åldern frågar om jag vill ha sällskap. Hon kallar sig Nicole, är naturligtvis från Rumänien, och har en attraktiv kropp som tilltalar mig. Inte syltunn, men lite bastantare utan att vara överviktig. ”Kraftig benstomme” som man sa förr i tiden. Hon ser ut lite som om har genetiska anlag för övervikt, men håller det strikt i schack med träning och kost. Söt är hon i varje fall, kanske den sötaste tjejen här inne i mitt tycke. Hon slår sig ner och det är direkt tydligt att hon har för avsikt att skippa småpratet. Hon vill veta om jag tänkt att gå på ett rum med henne. Jag hade föredragit att småprata först, men så är det ju något som händer när rummets sötaste tjej sitter naken i samma soffa som man själv gör.

Det blir alltså ett rum, utan småprat och krusiduller. Hennes engagemang i att skapa någon form av relation eller band mellan oss innan vi sätter igång är näst intill obefintligt. Men what to do… Hon gör ett ganska bra jobb när det kommer till det strikt professionella. Vi avverkar det sedvanliga bare back blow jobbet, och jag får avnjuta åsynen av hennes stabila och relativt muskulösa kropp när vi kör bakifrån. Det är outsägligt varmt på rummet, och Nicole blir lika svettig som jag själv blir. När jag smeker hennes kropp under akten är det nästan som oljemassage. Det är faktiskt väldigt sexigt och gör att jag går i gång ytterligare. Hon avslutar med ett handjobb med glidmedel, och efteråt känner jag mig helt slut.

Hon säger inte mycket efter akten heller, utan går relativt omgående i gång med att packa sin lilla väska med attiraljer. ”Oh my god, it’s so hot” säger hon. ”I’m so sweaty”. Hon torkar sig i ansiktet och mellan brösten med torkpapper. ”I thought it was really sexy when you got so sweaty” säger jag, och hon verkar bli lite förlägen och vänder sig bort. Innan jag ens har fått på mig tofflorna har hon öppnat dörren och är på väg ut ur rummet. Inget snack om ”after sex talk” eller något annat här… Det blir knappast en repris med den tjejen här tänker jag, oavsett hur svettig och söt hon är.

Jag är egentligen ingen rökare, men har tidigare feströkt en del. Efter att ha duschat länge och väl blir jag av någon anledning sugen på en öl och en cigg, så jag köper därför ett paket Winston ur en automat, beställer en öl i baren och sätter mig i rökrummet. Hit kommer tjejerna för att röka (för det gör nästan alla verkar det som), och vill man bara ha en otvungen konversation med dem kan jag rekommendera den metoden. Jag hamnar i samspråk med ett par tjejer och vi småpratar bara lite allmänt medan vi röker. En av dem ska gå och duscha, och jag och en tjej till blir ensamma kvar. Vi har handhälsat och presenterat oss, men jag kommer inte för mitt liv ihåg vad hon heter… Hon är framåt och social, och lite dominant i sitt sätt. Hon är, döm om min förvåning, från Rumänien och i 25-års åldern. Hon berättar om sina tatueringar, som inte är få till antalet. Bland annat har hon en ängel på vänster vad och en djävul på den högra. Inte direkt classy, men hon verkar väldigt stolt över alla sina inristade kroppsbudskap.

Som man brukar säga: det ena ledde till det andra. Vi är snart i antågande upp för trappen till rummen… Jag har redan öppet deklarerat för henne att det föreligger en överhängande risk att jag inte kommer kunna prestera på topp eller kanske inte kommer få orgasm, då detta är dagens femte session (blev två sessioner hemma hos eskorten tidigare på dagen) och värmen är fortfarande väldigt påtaglig. Men hon är bestämd på att ”if anyone can make you cum for the fifth time today it’s me”. Och hon gör verkligen sitt bästa. Hon är ganska tunn och slank, men har den sportiga aerobic-kropptypen. Vältränad, uppenbarligen. Det blir en lång session, och när jag lagt mig på rygg för att motta ett sista blowjob lyckas hon faktiskt mot min förmodan få mig att komma. Hon suger och runkar frenetiskt till dess att jag kommer i hennes mun. Efteråt övertalar hon mig att det ligger i mitt allra bästa intresse att hon får ge mig en massage, så jag kan slappna av ordentligt efter en ”hård dag”. Hon får mitt godkännande, och jag får känna på att den sportiga kroppen inte bara är ögongodis. Senaste gången jag fick en så kraftig massage låg jag på en brits på ett Hamam-bad i Turkiet, och då var det en hårig turkisk man som stod för behandlingen. Musklerna i ben och rygg får sig en ordentlig omgång.

Det blir ytterligare en ganska dyr session, och jag befrias från drygt 200 Euro. En timme, munsprut, BBBJ, dricks och det hela. Men tillbaka på hotellet brakar jag åtminstone i säng och somnar som en klubbad säl. Nästa dag har jag tänkt köra ett par timmar till FKK Hawaii i Ingolstadt, så jag behöver all vila jag kan få.
Citera
2022-10-04, 09:45
Medlem
KeyFlingers avatar
Jag har hört en del om FKK Hawaii, både positivt och negativt. Den ska ligga bra till prismässigt, och det ska vara ont om sharks. Låter lovande. Jag startar runt kl 11 på förmiddagen, och efter att ha avverkat drygt 10 mil svänger jag in på en liten parkeringsplats i ett industriområde utanför Ingolstadt. Det är ganska trång på parkeringen, totalt kanske 20 platser, och jag ställer mig bredvid en knallröd Ferrari och en Lamborghini Urus. Är ägarna kanske på plats?

Entrén är ganska standard, komplett med cigarettautomat och röd matta. Receptionen till höger när man kommer in. En äldre dam i 60-års åldern tar emot. Man får två handdukar (hoppas det finns fler där inne) och en badrock, och faktiskt också en tandborste. Det har jag inte sett förr, men det är ju en bra grej. Jag har visserligen med mig en resetandborste och resetandkräm, men idén är bra. Mitt skåp ligger direkt vid ingången till omklädningsrummet, som i sin tur ligger i direkt anslutning till entrén. Det innebär att jag i princip står på full utställning för alla som kommer genom entrén, vilken känns sådär. Hade föredragit en mer privat lösning. Duscharna är fyra till antalet, och relativt rena. Dock stiger en obehaglig lukt från avloppet vilket påverkar intrycket.

Från omklädningsrummet kliver man ut direkt i en stor sal. Den agerar lounge, bar, matsal och tydligen också relax konstaterar jag när jag ser en stor bubbelpool borta i ena hörnet. Jag är ganska tidigt på plats, men det är mer folktomt än jag väntat mig. Det var ju en del bilar på parkeringen? Jag lägger märke till en 3-4 tjejer och en 7-8 män som mestadels pratar i baren eller äter. I ena änden står en lång bardisk, och förbi den kommer man ut på uteplatsen. Här ligger också ett antal män i klungor och pratar och röker.

Jag går in i baren, beställer en cola och sätter mig i en soffa med utsikt över hela klubben, som i stort sett ser ut att bestå av ett enda stort utrymme. Relaxavdelningen med bastu och duschar är också i samma utrymme, men är avskärmat med en vägg. På andra sidan lokalen från relaxen är en ”matsal” som är avskärmat med skärmväggar. Soffor är placerade runt om i hela lokalen, och i ena hörnet är en stor jacuzzi och i andra hörnet et stor säng med möjlighet att dra skynke runt. Mysfaktorn är inte särdeles hög, men jag misstänker att lokalen gör sig bättre i kvällstid och annan belysning än nu på dagtid.

Det är glest med tjejer, och de som jag ser är antingen på väg någonstans eller sitter och pratar med varandra. Efter att ha suttit med min cola i 10 minuter tar jag en sväng på toa, och när jag kommer ut ser jag att det sitter en ensam tjej i en soffa. Otroligt! Jag går fram och frågar på engelska om jag får slå mig ned bredvid. Hon tittar upp. Hon är ung, kanske knappt 20 år, blond och väldigt vardags-söt, om än med något dålig hy. Hon har tandställning och är liten till växten, vilket får henne att se ännu yngre ut. Det var inte vad jag hade tänkt mig, men det är hon som är tillgänglig som det ser ut nu. Ganska fort förstår jag att hon pratar dålig engelska. Jag försöker med några artighetsfraser, men får nästan bara förlägna leenden till svar. Jag inser att förutsättningarna för att få till en bra session med den här tjejen är ganska dåliga, men jag vill ändå lätta på trycket och få dagens första session avklarad. Hon nickar och säger ok när jag frågar om hon vill gå till ett rum.

Småprat är uteslutet. Jag har fått ur henne att hon heter Laura och är från Rumänien, men inte mycket mer än det. Hon bäddar rent i sängen, och jag lägger mig på plats. Hon tar fram en kondom. ”Blasen ohne oder mit” frågar hon. ”Eh… ohne, bitte…” svarar jag, och hon lägger kondomen på bordet bredvid sängen så länge. ”No finish in mouth” Ett helt ordinärt blowjob tar vid. Hon har inte så stor mun, och tandställningen hjälper antagligen inte så mycket. ”Fuck?” frågar hon efter ett tag, och jag säger ”Ok”. Hon trär på en kondom, applicerar glidmedel, och sätter sig gränsle över mig. Hon grimaserar när jag tränger in i henne. Jag är antagligen lite för stor, och hon är liten. Hon rider försiktigt, så att jag inte ska komma för långt in. Hon suckar uppgivet när hon reser sig lite för högt och jag glider ur henne, vilket sker två gånger. Jag frågar om vi kan köra lite ”doggy”, och efter att medelst gester förklarat vad doggy är ställer hon sig på alla fyra. Jag vet inte om det är glidmedlet som är dåligt, om det är en dålig kondom, eller om hon helt enkelt är för torr eller precis haft mens. Men det är helt enkelt dåligt glid. Det känns som om det är gummi mot gummi när jag pumpar ut och in bakifrån. Laura ger inga signaler på att hon på något sätt uppskattar det vi håller på med. Jag ger ganska fort upp. Hon får avsluta med ett handjobb, och eftersom det är dagens första går det ok.
Vi gör oss i ordning under tystnad. Hela sessionen var ganska sorglig, och det känner antagligen Laura också.

Vi går ut till skåpen, och väl där inser jag att vi inte pratat eller förhandlat om pris. ”How much?” frågar jag. ”60” säger hon. Det är överraskande billigt förstås, med tanke på prisnivån på både Heaven och Palmas. Jag bestämmer mig för att skippa dricks, men inser först i efterhand att hon antagligen inte tog betalt för BBBJ. Om det var för att hon glömde det eller om det var någon sorts rabatt för en tämligen misslyckad session låter jag vara osagt.

Jag duschar och provar relaxen. Jag lägger mig i bubbelpoolen som står upphöjd i ena hörnet av lokalen. Det känns märkligt att sitta här och bubbelbada samtidigt som man har full överblick över lokalen. Det betyder också att alla i lokalen har överblick över mig, och det känns återigen som om jag ofrivilligt sitter på utställning.

Jag provar uteområdet. Det är en helt ok gräsplätt, med en utomhusjacuzzi och massa solstolar. Ett partytält med stolar och bord är uppställt, och längst bort på uteplatsen är en utebar (stängd nu) samt en stor grill. På långsidan av huset finns också en del friggebodar som jag antar man ska ha sex i. Männen rör sig i grupper, och jag verkar vara den enda som är här själv. De pratar på tyska, skrattar och dricker öl. Ibland kommer någon tjej bort till grupperna och deltar i samtalen. Uppenbart är hela stället ett stammis-ställe dit man går för att träffa gänget. Det kan låta som otroligt gemytligt, och ett recept på hur det ska vara på en FKK-klubb, men för mig efterlämnar det bara känslan av att vara isolerad och utestängd från en gemenskap. Det känns som att vara på en fest man egentligen inte är bjuden på. En fest där alla känner alla, utom jag.

Jag provar utomhusjacuzzin. Det är ganska behagligt att bada utomhus, och detta borde fler klubbar ha. Det är fint väder och solen skiner. Finge man bara ha med sig en drink här också, men skyltar upplyser om att det är strikt förbjudet. Jag cirkulerar lite runt i klubben, vilket förstärker känslan av att vara en utböling. Jag noterar att vissa har andra typer av badrockar, det är nästan bara jag som har klubbens röda badrock. Jag tar till mitt gamla knep att gå och ta en cigg i rökrummet, men kommer på att jag glömt tändare. I partytältet sitter en tjej och röker tillsammans med en man. Jag går bort och frågar om hon har eld. Hon är ganska vacker, och hon ler vänligt mot mig när hon tänder min cigarett. Jag ska precis till att fråga om hon har lust att slå sig ner borta vid mig när mannen hon sitter med börjar prata med henne på tyska. Jag mumlar ett tyst ”Thanks” och lommar iväg…

Jag tar både en och två cigg i rökrummet innan en tjej äntligen dyker upp. Hon är kanske 30 år och ser helt ok ut. Mörkt hår och en någorlunda välformad kropp. Ingen huvudvändare kanske, men vem är väl det? Jag erbjuder henne en cigarett, men hon har egna säger hon. Vi startar en konversation, och jag frågar varifrån Rumänien hon kommer. ”I’m from Slovakia” säger hon till min förvåning. Kors i taket. Ett annat land än Rumänien alltså, det var jag inte beredd på… Jag bläddrar i min hjärna. Vad har jag på Slovakien som kan användas som isbrytare i en konversation? Bratislava, det ligger väl där? Men vad vet jag om Bratislava? Vaclav Havel? Eller var han tjeck kanske? Jag inser att jag kammar noll. ”Oh… ok” får jag ur mig till slut.

Men hon är trevlig nog att sitta kvar en stund. Hon säger att hon heter Dominika (eller Dominica) och har jobbat på klubben i sju år. Hon frågar vad jag tycker om klubben. Jag säger att den är fin och så, men att jag känner mig som en utböling. Hon bekräftar mina misstankar. ”You are the only one here that I haven’t been with” säger hon. ”All the other guys are regulars”. Hon pekar på ett rullbart klädstativ som står vid utgången till uteplatsen. Där hänger ett antal badrockar i olika färger. ”They even have their own robes here”. Det ante mig. ”I really like the outdoor jacuzzi” säger jag och pekar bort mot bubbelbadet som för tillfället är tomt. “I can join you if you want” säger hon och fimpar cigaretten. Jag känner att det var en trevlig idé. “Yes, that would be nice” säger jag glatt. ”It costs 50 euros” lägger hon till.

Vi glider ner i jacuzzin tillsammans. Hon sätter sig i mitt knä och jag kan smeka hennes precis lagom stora bröst. Vi sitter så i kanske 10 minuter och småpratar, och hon går till slut över till att runka mig långsamt under vattnet. Det ett exhibitionistiskt inslag i detta som jag inte vet om jag är bekväm med eller inte. Jag känner mig rationellt inte bekväm med det, men samtidigt blir jag så stenhård att det gör ont i organet. Hon frågar om jag vill gå till ett rum, och jag har inget annat val än att bekräfta att det vill jag. Men gränsen för min eventuella exhibitionism går vid att komma upp ur vattnet med tidernas praktstånd inför alla andra, så vi sitter kvar en stund till och jag tänker på fotboll under tiden…
Citera
2022-10-04, 09:48
Medlem
KeyFlingers avatar
Väl på rummet går det hela helt ok. Dominika är uppenbart erfaren, och har ett vant handlag i allt hon gör. Det verkar som om hon, om inte njuter, så i varje fall inte har någonting emot det vi gör. Det blir en helt vanlig standard session som avslutas med att hon suger mig till dess att jag kommer i hennes mun. Vi ligger kvar lite och pratar efteråt. Hon hade noterat att jag hade ett rum med Laura tidigare. ”She doesn’t speak any English” säger hon. Nej tack, det noterade jag. ”It’s difficult when you can’t speak to each other. No heart.” fyller hon i. Jag kan bara hålla med.

Totalsumman för Dominika landade på 150 Euro, varav 50 av dem var för badningen. Jag provar relaxen igen, men det har nu kommit ännu fler män i klungor. De upptar bastun, de sitter i bubbelpoolerna och det finns nästan inga lediga solstolar ute. Antalet tjejer har dock inte ökat märkbart. Jag letar efter tjejen som tände min cigg förut, men hon verkar ha har gått upp i rök. Jag hittar heller ingen annan som lockar mig så pass att jag orkar söka kontakt. Jag hittar en ledig solstol till slut, men ett par ilskna getingar som prompt ska surra runt mig förstör stämningen.

Jag tar beslutet att överge Hawaii. Jag är inte stammis här, och därmed känns det inte som om jag är särskilt välkommen. Tjejerna går inte fram till en, utan man är överlämnad åt att antingen hitta en som av någon anledning hamnat på egen hand, eller gå fram till någon tjej som är fullt upptagen med att interagera med ett gäng stammisar eller med varandra. Jag packar ihop och drar efter bara några timmar. Maten hann jag inte prova.

Väl tillbaka i Nürnberg väljer jag mellan att köra en repris på Heaven eller den för min del nu välbekanta Palmas. Jag landar i att no approach-policyn på Heaven inte är min kopp te. För att jag ska kunna slappna av på en FKK-klubb vill jag inte behöva jaga efter byten. Jag tycker nog trots allt att det är mer bekvämt att vara bytet själv, till en viss grad i alla fall. Jag parkerar utanför Palmas igen.

Eftersom jag inte åt på Hawaii är jag ganska hungrig när jag kommer. Jag bestämmer mig för att basta lite och sedan äta. När jag kliver in i bastun sitter en rundlagd herre i bedömningsvis övre 50-åren där redan. Vi säger hej, och han adresserar mig sedan på tyska. ”Sorry, I only speak English” svarar jag. Han tar sats på nytt. ”Oh, I was just wondering if you know any of the girls here and can recommend any of them”. Han pratar bra engelska och framstår som väldigt trevlig. Jag kan dock inte hjälpa honom med några rekommendationer, eftersom han föredrar damer med stora silikonbröst, medan min preferens är naturliga girl next door typer. Han säger att han har siktat in sig på en tjej han sett här, och att han ska försöka få kontakt med henne senare. Efter ett tag blir det för varmt för mig i bastun, så jag önskar honom lycka till i sin jakt.

Efter en dusch tar jag lite mat, och när jag ska sätta mig ser jag min bastu-kollega som nu sitter vid ett bord på uteplatsen. Jag frågar honom om jag får slå mig ner och göra honom sällskap. Det visar sig att han jobbat i många år inom tysk politik som sakkunnig i olika departement, och dessutom inom samma bransch jag själv är verksam i. Vi har också läst mycket av samma litteratur och delar intresset för omvärldsanalyser. Mycket otippat finner jag alltså en intressant herre att ha intressanta diskussioner med i en bastu på en bordell… Vi sitter nog i drygt två timmar och pratar, innan jag känner att jag måste en runda på toaletten.

Efteråt sitter jag i soffan och tar en cigg i rökrummet, när tatueringstjejen från igår, som jag inte kommer ihåg namnet på, kommer in. ”Hey you, I knew you would come back” ropar hon. ”Oh well…” börjar jag innan hon avbryter. ”Wait here, I come back in five minutes ok?”. Hon har knappt hunnit lämna rummet förrän Nicole från gårdagen kommer in och sätter sig bredvid mig. I går var hon oengagerad och stressade ut från rummet, men idag utstrålar hon en helt annan attityd. Vi småpratar och hon sätter sig tätt intill och smeker mina ben. ”I’m just waiting for… what’s her name” stammar jag när jag inser att jag inte vet namnet på henne jag väntar på. ”It’s ok, we just smoke and talk” säger Nicole. Efter några minuter ser jag att tatueringstjejen är på väg i rökrummet, men vänder när hon ser mig och Nicole. Jag fimpar cigaretten och säger till Nicole att vi kanske ses sedan.

Tatueringstjejen sitter på utsidan och tar en cigg vid ett av borden. ”I thought you were busy you know” säger hon. ”I didn’t want to disturb, it’s about respect”. Jag harklar mig. ”We were just smoking and talking” säger jag. Hon skrattar. ”It’s ok!”.

Det blir ett rum med tatueringstjejen igen. Jag kommer fortfarande inte ihåg vad hon heter, men ett bra jobb gör hon i alla fall. Denna gången blir det full GFE med kyssar och djup ögonkontakt, utan att jag för den skull beställt något sådant. Hon viskar saker i örat medan vi kör missionären. ”I really like it when you fuck me. Your cock is so thick and nice.” En riktigt bra session, och avslutar återigen med att komma i hennes mun. Vi ligger och pratar en stund efteråt, säkert uppåt en halvtimme. När vi står vid skåpet vill hon bara ha betalt för 30 minuters sex. Det är klart att det är en del av grejen med FKK-klubbar att testa olika tjejer varje gång, men det verkar helt klart ha sina fördelar att köra repriser också…

Lite senare träffas jag min konversationskamrat igen i relaxen, och jag frågar om han fick tag i tjejen han siktat in sig på. ”I talked to her, but she was busy then. She said she would come back, so we’ll see. If she doesn’t that’s ok, I don’t want to be with someone that doesn’t want to be with me.” Det tror jag är klokt resonerat.

Jag tar en tur ut till rökrummet igen. Jag hör en tjej som ropar, men tar ingen större notis. När jag tänt min cigarett kommer Nicole in. ”I was shouting like crazy but you just keep walking” skrattar hon. ”Oh did I?” säger jag frågande? ”I’m sorry, that was rude of me…”. Hon slår sig ner och frågar om vi kan dela min cigarett. Hon utstrålar en helt annan energi nu än hon gjorde under vår session igår. Kanske för att det är något tidigare på dagen nu, och lite lugnare på klubben. Hon lägger sig upp mot mig och kliar mig tillgivet på låret medan vi röker och småpratar. Jag klagar på den dåliga musiken som spelas i baren. Hon skrattar. ”It’s romanian music. The girls get to choose”. Mina kunskaper om rumänsk musik är bristfälliga, men jag drar mig till minnes en låt som man hoppat till på dansgolvet för många år sedan. ”Dragostea din tei”. Hon är inte imponerad över mitt uttal på sångens titel, men hon känner till den. Vi sitter i rökrummet och skrålar ”Maia hiiii! Maia hoooo! Maia haaaa!” tillsammans. Folk tittar konstigt på oss.

På väg upp till rummet ger jag besked om att jag är väldigt sliten, har haft många sessioner de senaste dagarna, och att det inte är hennes fel om jag inte presterar på topp. ”We’ll see what we can do” säger hon. Sessionen är bra. Det är en helt annan Nicole än den som stressade ut av rummet efter uträttar förvärv i går. Det är inte samma intensitet i kyssar och inlevelse som tatueringstjejen visade nyss, men natt och dag jämfört med igår. Jag känner dock att min energi är på upphällningen, och pustar att vi ”can call it for today”. Men Nicole bestämmer sig för att hon vill att jag ska komma. Hon suger och runkar intensivt och snabbt. Jag är på vippen att komma när mjölksyran i hennes hand blir för mycket, och hon tvingas byta hand till vänstern. Det bryter lite av rytmen och jag säger att jag nog helt enkelt är för trött. ”No, let’s try with oil” säger hon, och häller massageolja över kuken. Det är riktigt skönt, men även om jag är millimeter från att komma denna gången också räcker det inte hela vägen fram. Jag är för trött och sliten. Nicole ser uppriktigt besviken ut när jag meddelar att det var en väldigt bra session i alla fall. ”It’s just me that is too tired. You did a really good job” säger jag.

Till skillnad från i går ligger vi kvar lite och småpratar och kelar. Hon ligger med huvudet på mitt bröst. Jag kliar henne bakom örat som en katt och hon låtsas som att hon spinner. Kontrasten från igår är diametral. Jag börjar också så smått inse ”stammisfördelarna”, där tjejerna kan slappna av mer och därmed ger bättre service.

Efter en välbehövlig dusch går jag en runda för att leta efter min tyske vän, men han verkar ha avvikit. Jag hoppas innerligt att han fick en runda på rummet med sin storbystade blondin innan han försvann. Jag kör tillbaka mot hotellet. I morgon är det utcheckning, men eftersom färjan från Rostock går först på kvällen kommer jag att klämma in ett par timmar på Artemis på vägen hem. Om jag orkar vill säga…
Citera
2022-10-05, 11:03
Medlem
KeyFlingers avatar
Det är ca 5 timmar från Nürnberg till Berlin, exklusive laddstopp, så klockan är lite över 14 innan jag parkerar lite i skymundan utanför Artemis. Jag tar till och med samma parkeringsruta som jag gjorde när jag var här första gången. Stegen fram mot entrén känns inte tillnärmelsevis lika skakiga som sist, men jag kommer väldigt väl ihåg pirret i magen från den gången.

Föga förvånande har inte mycket i klubben ändrats sedan sist. Man får sin ”klocka” som går till både skåp och värdeskåp. Det är inte mycket folk än så länge, men heller inte helt tomt. Sist gång jag var här nyttjade jag inte relaxen, men det har jag ambitioner om denna gång. Bok är medtagen. Det är regn och rusk i luften, så det blir endast innedelen som är aktuell idag.

Jag kör en egen liten sightseeing, och tar spiraltrappan ner i relaxen. En blonderad och något bedagad dam i 40-års åldern med uppumpade läppar cirkulerar alldeles nedanför trappan i jakt på intet ont anande nybörjare. Hon vill dra med mig in i porrbion, men jag avböjer vänligt men bestämt. Jag och min bok ska till relaxen visar jag med gester, och hon ger sig snart. Bassängen är öppen, och efter ett provdopp konstaterar jag att temperaturen med fördel kunde höjts ett par grader, men i rådande energiläge får man vara nöjd med att den inte är iskall. Jag provar lite bastu, men är inte helt på bastuhumör idag. Jag går upp i loungen, och utbudet av tjejer är inte helt övertygande. Det finns ett 10-tal lediga damer, men de flesta är proppade med silikon och hade sin peak för ett antal år sedan. Jag kommer inte helt ihåg om det var så dunkelt sist, men känslan i loungen är att det verkligen är mörkt. Området runt baren är mer välbelyst, så jag tar mig ditåt.

En liten del av mig hoppas på att Nicole från Tjeckien ska vara här idag, men det ser inte ut som om är närvarande. Jag beställer en RedBull i baren och sätter mig i en soffa. Tjejerna är inte så ”på” som jag minns det. Bortsett från sharken som kretsade kring bion har ingen approachat mig. Tjejerna sitter på sina barstolar eller går förbi mig. Jag söker ögonkontakt med en ganska lång och ståtlig blondin med glasögon. Hon påminner lite om Nicole i kroppsbyggnad och uttryck. Hon uppfattar det och kommer bort till mig. Hon presenterar sig som Mona (eller kanske Mouna?) och är halvt Rumänska och halvt Tysk. Jag tippar hon är mellan 25 och 30. Vi pratar vidare och hon berättar att hon föddes och växte upp i Rumänien men flyttade till Tyskland när hon var 10-12 år. Det leder till ett ganska intressant samtal om hur det var att komma till en helt ny kultur i den åldern, med ett språk som var helt okänt. Samt konsekvensen av att idag inte känna helt tillhörighet med någon av länderna eller kulturerna. Hon säger att när hon är i Rumänien ser alla henne som Tysk, men här i Tyskland blir hon betraktad som Rumän. Hon är öppen och ärlig, hennes engelska är fläckfri, och hon håller igång konversationen nästan helt på egen hand.

Efter att vi suttit i ca 20-25 minuter i soffan är det nästan helt uppenbart att vi går till ett rum tillsammans. När vi kommer ut i trappuppgången kan jag för första gången betrakta henne i dagsljus. Hon är lång, säkert över 180 cm, med en välsvarvad elegant figur. Hon är inte trådsmal, så hela tjejen känns stor helt enkelt. ”Ståtlig” är ordet som faller mig in när jag ser på henne. Enda smolket i bägaren är att hon precis gjort en läppfyll, så elegansen falnar något när läpparna är stora som Kajsa Ankas näbb. Men just nu bryr jag mig inte om det.

I rummet är stämningen avspänd. Vi fortsätter konversera medan hon packar upp sin väska och bäddar rent i sängen. När vi lagt oss ner tillsammans i sängen och börjar kyssas förstärks intrycket av att hon är storväxt, utan att vara tjock eller rund. Hon är mjuk och behaglig att smeka och ta på. Men det känns konstigt att kyssa hennes läppar. De är så stora att de knappt känns som en del av henne. Men det är mysigt att ligga här omslingrad av henne, så jag meddelar att vi kommer vara här minst en timme. Det gör att hela sessionen präglas av avslappning och stressfrihet och överlag är själva sessionen väldigt bra. Hon utför ett bra blowjob (utan kondom) och ser hela tiden till att hålla ögonkontakt medan hon jobbar. Det tillför absolut något. Även när hon rider mig ser hon till att hela tiden se mig djupt i ögonen, och jag gillar det naturligtvis. Vi kör också 69:an vilket jag inte alltid gör, men tack vare hennes relativt långa kropp hamnade hennes kön i en perfekt position. Behagligt!

Vi avslutar med ett blowjob där jag kommer i hennes mun. Hon är dock dessvärre lite för ivrig med att gå och spotta ut satsen, så hon avslutar lite för tidigt. Min orgasm var knappt avslutad innan hon reser sig för att gå bort mot papperskorgen, och det hela känns lite avhugget. Det rinner fortfarande sperma ur min kuk när hon står och sköljer munnen med munskölj. Synd på en annars väl utförd session. Det optimala är förstås när de tar extra god tid på sig efter orgasmen, och inte stressar med att bara få spottat ut det ASAP. Men men…

Vi ligger kvar och tar en cigg och pratar i sängen efteråt. Hon är verkligen lätt att prata med, och hon framstår som intelligent och charmig. Det här är en typ av kvinna man mycket väl kunde tänka sig att bjuda ut på middag och drinkar och bara prata en hel kväll. Vi drar nog över tiden en smula, men hon ger inte sken av att det är någon brådska. Hela sessionen går på under 200 Euro (140 för en timme, 20 för CIM och 20 för BBBJ), men jag lägger på ett par extra sedlar i dricks. Bortsett från att hon lite för snabbt drog sig bort under orgasmen har jag inget att klaga på, och hon var en av de trevligaste tjejerna jag har språkat med under något klubb-besök.

På väg mot duschen lägger jag märke till en nyankommen tjej med en härlig girl next door aura som är på väg in från entrén till damgarderoben. Vältränad kropp med en ultratight t-shirt som framhäver ett stort bröstparti. Caramba, hoppas hon blir ledig sedan!

Jag drar mig mot relaxen igen, badar lite och lägger mig i en ledig ”solstol” som står runt bassängen och lägger mig för att läsa i min bok. På Palmas exempelvis har tjejerna inte tillgång till relaxen, men här tar vissa av dem lovar ner och försöker ragga på oss stackare som lagt oss tillrätta för att koppla av. En veteran-dam som passerat 40 med god hastighet sätter sig på min stol och börjar ta mig på kuken samtidigt som hon hest viskar något. Inte ok, så jag tvingas med relativt skarp röst meddela att jag är helt ointresserad. Det hade varit på sin plats att tjejerna inte hade tillträde till relaxen även här kan jag tycka. Ett antal andra tjejer tar några vändor i relaxen, men de är inte lika påstridiga som gammelräven. En relativt söt tjej frågar vad jag läser, och försöker förgäves läsa och uttala bokens svenska titel. Hon frågar om jag vill göra något annat än att läsa, men jag avböjer med ett ”maybe later”. Tröttheten efter många dagars sex och bilkörning tar mig till slut, och jag somnar faktiskt en stund med boken på magen.

Jag vaknar till och inser att jag sovit i ca en halvtimme. Jag tar en snabb dusch för att vakna till och drar mig sedan upp mot loungen igen. Det har tillkommit en hel del män, övervägande turister. En hel del verkar vara från mellanöstern, och överraskande många verkar vara här med en eller flera kompisar. Av någon för mig outgrundlig anledning står många av dem i trapphusen och hänger. Det är så trångt i trappan att man knappt kommer förbi. Jag fattar inte varför de inte kan gå in i loungen istället.

Jag går in i baren och beställer en cola, och innan jag fått den är det någon som knackar mig på ryggen. ”Good morning” säger hon. Det är den relativa snyggingen som försökte läsa min boktitel nere i relaxen. ”Have you been sleeping good” frågar hon. ”Yes, I needed that” svarar jag. ”So are you ready for me now?”. Jag drar mig plötsligt till minnes att jag körde ”maybe later”-tricket på henne, något som tjejerna ibland tolkar bokstavligt. Min första reflex är att avfärda henne igen, men samtidigt är hon ganska snygg. Jag har inte sett någon snyggare här, bortsett från hon som kom in genom entrén nyss. Och så har jag ju sovit en halvtimme.

Vi är snart på väg upp på övervåningen. Hon meddelar att hon heter Tatiana, och är från… Rumänien. 25 år, sportig kropp, och en grym rumpa. Jag går bakom henne, och trappan kunde gärna ha varit längre för min del… Hon väljer noga ut rum nummer 2 till oss. ”Do you actually have a favourite room?” frågar jag. ”Yep, number one. But that’s taken” svarar hon.

Efter några skämt om ”entering number two” och så vidare, ligger vi till slut på sängen. Till ingens förvåning är blow job utan kondom beställt, och det utförs med bravur. Ögonkontakt, variation, långa slick längs hela kuken, spela med tungan på ollonet, mycket saliv, you name it. Detta är ett blow job som checkar i alla rutor. ”Wow, this is one of the best blow jobs…” väser jag fram. ”I know” konstaterar hon så torrt och koncist att jag brister ut i skratt. ”I just mean that I hear that a lot” säger hon och ler.
Att köra doggy med Tatiana är en upplevelse i sig. Rumpan är verkligen extremt välformad, och det känns som om jag kan köra på här hur länge som helst. Jag har normalt sett ingen stor fascination för analsex, men när jag står här blir jag ändå lite sugen på att prova. Jag frågar om möjligheterna till detta, men får samma svar som jag fått andra gånger jag frågat tjejer om det. ”No way, you are way too big”. Jag tycker väl egentligen inte att den är så fruktansvärt stor, men får väl bara acceptera svaret. ”Not that big…” försöker jag, men utan lycka. ”Trust me. I have seen a lot of cocks.” säger hon.

Sessionen är bra trots detta. Jag lyckas komma medan hon kör ett intensivt handjobb, men känner att orgasmerna sitter långt inne nu efter så många sessioner under så många dagar. Många för mig i alla fall. Det känns mer som att man sprutar, men det är ganska låg intensitet i själva orgasmkänslan.
Citera
2022-10-05, 11:09
Medlem
KeyFlingers avatar
Vi ligger kvar och pratar och smeker varandra lite efteråt. Hon har en otroligt mjuk och len hud, och jag stryker förundrat längs hennes höfter och lår. ”You have the softest and smoothest skin I have ever felt” säger jag till henne. ”It’s because I don’t smoke” säger hon. ”I take care of myself”.

Efter att jag har betalat Tatiana och kysst henne adjö, får jag ytterligare en skymt av tjejen som kom in genom entrén förut. Hon är grymt snygg. Men hon är på väg upp med en annan man. Nåja, jag vet inte om jag har så mycket kvar att ge, tröttheten börjar ta ut sin rätt, men om jag får chansen blir det en session med henne.

Jag tränger mig förbi i trappan där fler och fler står och hänger. Det samlas också en del folk vid ingången till omklädningsrummet vid värdeskåpen. Jag går in i baren och beställer en RedBull i förhoppningen om att kvickna till något. Tjejerna som stryker runt i baren verkar vara de samma som jag sett här i stort sett hela dagen. Jag utväxlar några ord med en herre som tar en kaffe i baren. Han är från Holland, men har varit på Artemis flera gånger. ”I wonder why there is so many guys hanging out in the staircase. Why are they not in the lounge instead?” frågar jag retoriskt. “They are called pussy snipers” svarar holländaren. “They aim for the hottest girls and catch them as soon as they come out of a room or from the showers”. Plötsligt klarnar det för mig. Det är därför det fortfarande är samma medelålders silikondamer som hänger runt i baren och loungen. De snyggaste och populäraste tjejerna blir tagna redan i trappan eller på väg ut av omklädningsrummet av de förslagna sexjägarna som inte har något annat för sig än att stå på pass i korridoren. Inte konstigt att jag inte ser röken av entré-tjejen. Här i baren sitter vi med andra- och tredjesorteringen, medan gräddan av tjejer aldrig kommer så långt som in i baren innan någon flyger på dem. Vilket jävla oskick egentligen. Jag blir irriterad. Jag tycker att klubben nog borde stävja den typen av beteende. Alternativet, att sluta sig till flocken ute i trappan, är helt uteslutet. Det skulle kännas fullständigt ovärdigt stå där som en hök för att med näbbar och klor desperat kasta sig över de åtråvärda tjejerna innan de ens har hunnit sticka näsan utanför omklädningsrummet.

Jag tar en runda till i loungen. Är det kanske någon som har gått under trappkrypskyttarnas radar och som lyckats ta sig ända hit? Det sitter en ung, relativt alldaglig tjej i en soffa och ser något uttråkad ut. Hon har inte det klassiska Rumänska utseendet, och hon har små naturliga bröst. Hon osar alldaglighet, men å andra sidan gillar ju jag de alldagligliga tjejerna som man lika gärna kunde träffat på bussen eller affären. Hon har kanske lite mycket smink, men jag går ändå fram till henne. ”Do you want some company?” frågar jag och slår mig samtidigt ner bredvid henne. ”Or do you want to be left alone?” frågar jag, plötsligt osäker eftersom hon knappast ser ut som om hon blir överdrivet glad. ”I don’t care” säger hon. Ok… Här var det taggarna utåt tydligen. Jag börjar bli hungrig, och frågar om hon vet när köket öppnar. ”It’s closed” svarar hon. Ja, jo jag ser att det är stängt, men när öppnar det? ”Do you want a room?” frågar hon. ”I was thinking we could talk a little first” svarar jag, men inser snart att det inte var svaret hon ville ha. ”You know what, I will go take a shower instead” säger jag och reser mig upp. ”Ok” kommer det likgiltigt från soffan.

Jag tar en snabb dusch. Det är förstås oaktuellt att gå upp på rummet med en tjej med så dålig serviceinställning, men samtidigt var det något fascinerande med henne. Hon var något annat än inställsamma Rumänskor. Kanske är det något med att hon representerar en utmaning, men jag känner plötsligt en liten lockelse i att ändå dra upp henne på ett rum, bara för att hon gav mig en attityd. Jag går tillbaka in i loungen och slår mig ner i en soffa. Kanske har någon skönhet slunkit igenom nätet i trappan? Men det är samma tjejer i baren som sist. Jag sneglar bort mot surpuppan i soffan längre bort. Hon har nu beställt en kaffe som hon sitter och dricker. Jag överväger snabbt. Klockan säger att jag har ca en timme innan jag måste dra för att hinna färjan. Ska det bli en sista session måste det bli snart. Dock är jag sliten och trött, och att komma en gång till känns inte troligt.

Jag tar ett snabbt beslut. Det får bära eller brista. Jag får ta med surpuppan på ett rum, hur sur hon än måtte vara. Jag går fram till hennes soffa och sätter mig på huk vid sidan av henne. ”So, did you want to go to a room or not?” frågar jag henne. ”Sure” svarar hon kort. ”You can finish your coffee first if you want” säger jag när jag ser att koppen är halvfull. ”No no” säger hon, och kastar i sig allt kaffe i ett par stora klunkar. ”Ok, so you just downed a whole cup of hot coffee, just so you don’t have to talk to me…” säger jag, nästan lite imponerad. Hon vänder sig mot mig och flinar pillemariskt.

Vi går upp för trappan och jag konstaterar att hon är ganska kortväxt och liten. Mindre än jag kunde tro när jag såg henne i soffan. Hon väljer ett rum, och jag konstaterar att det är ganska få nycklar kvar på tavlan. Det är väsentligt mer folk på rummen än det är i baren och i relaxen. Nu när jag fått reda på vad grejen är med de horder av män som hänger i trappan och utanför damernas omklädningsrum slås jag av tanken att det här stället är mer som en bordell än en riktig FKK-klubb. Många drar uppenbarligen bara hit för att knulla. De bryr sig inte om de andra faciliteterna, maten eller relaxen, utan står hellre i trappan.

Jag frågar surpuppan om det finns en toalett även på övervåningen, och hon pekar bort i korridoren. ”Be back in a few minutes” säger jag och går bort för att pissa. På väg tillbaka är jag halvt på väg att gå in på fel rum, innan jag lyckas hejda mig. Två rum bort ser jag surpuppan stå i dörren och vänta på mig. Hon skrattar.

Väl på rummet inser jag att detta blir en märklig session. Vår kemi och kontakt är lika med noll, men det visste jag ju. Samtidigt kan jag inte skaka av mig känslan av att det är lite eggande att hon inte beter sig som alla andra. Jag har alltid varit svag för tjejer med attityd och skinn på näsan, som inte bryr sig nämnvärt om vad andra tycker. Och hon har den alldagliga vardagssötheten som jag är så svag för.

Hon frågar om jag vill ha blowjob utan kondom, och det måste jag ju svara ja på. Hon börjar suga, och gör det ganska bra. Jag blir trots min trötta slitenhet stenhård. Hon tar en paus från sugandet och pekar på kuken. ”I mean, what the fuck…” säger hon. ”What?” frågar jag. ”I can’t open my mouth this much. It’s too big.” säger hon. ”No it’s not” svarar jag snabbt. ”It’s your mouth that’s too small”. För första gången ser hon inte sur ut, utan skrattar och skakar på huvudet. Att ha en attityd tillbaka verkar alltså vara receptet med den här tjejen.

Hon fortsätter suga. Hon använder mycket saliv, hon spottar, sörplar och utstöter ljud när hon trycker ner kuken så djupt hon kan. Vi har ett rum med speglar runt om, och hela tiden medan hon jobbar tittar hon på sig själv i speglarna. Det hela känns konstigt, men det verkar som om hon går igång ordentligt på att se sig själv suga kuk. Till slut sätter hon sig upp och masserar demonstrativt sin käke. ”I can’t do it anymore. My mouth is tired. I must have it completely open.” säger hon. Hon tar fram en kondom som hon inte får upp förpackningen på. Hon ger den till mig så jag får riva upp den. Hon försöker rulla den på, men jag får hjälpa henne henne här också så att den kommer på ordentligt. ”The condom is too small” säger hon. ”No, it’s fine, just turn around” dirigerar jag henne. ”Do you have any lubrication?” frågar jag när hon har vänt sig om. Jag inser att vi aldrig tog på glidmedel efter att ha fipplat med kondomen. ”There’s no need” svarar hon och vänder upp sin rumpa mot mig. Hon står på alla fyra i sängen, men glider ner med armarna så att ansiktet ligger mot madrassen. ”Are you sure?” frågar jag för säkerhets skull. ”Yes, just take it slow at first” svarar hon.

Hon har en poäng med glidmedlet. Hon är helt genomvåt, och jag kan utan problem försiktigt glida in. Hon stönar behagfullt och jag ser hur hon greppar om lakanet med händerna så att det krullar sig. Jag kör försiktigt i starten som hon bett mig om, och ser till att inte tränga hela vägen in. Jag flyttar mig lite bort från henne, men hon flyttar sig efter. Hon trycker sig mot mig så att jag kan komma så djupt som möjligt. Hennes händer griper hårdare och hårdare runt det krulliga lakanet och när jag stannar upp trycker hon hela tiden rumpan mot mig för att få hela kuken in i sig. Hon växlar mellan att slappna helt av och att spänna varenda muskel i kroppen, mellan att stöna och hålla andan helt.

Jag hade verkligen inte väntat mig den här typen av reaktion från henne. Hon verkar genuint njuta av det på ett sätt som jag absolut inte hade förutsett. Jag hade förväntat mig något i stil med Laura på Hawaii, men i stället får jag en uppenbart kåt nymfoman. Om hon skådespelar, så lurar hon mig i alla fall fullständigt.

Jag kör så länge jag orkar, men till slut är jag helt enkelt tom för energi. Trots att det är otroligt skönt känner jag att en orgasm är långt borta, och jag har som regel svårt att komma med kondom på. Jag känner att hon ska få slippa anstränga käkpartiet med en avsugning en gång till, så jag drar mig ur och lägger mig ner bredvid henne, helt slut.

”What? Did you finish?” frågar hon. “No, I’m finished, but I didn’t finish” flämtar jag fram. “Oh…”. Hon ser genuint besviken ut. ”I did…” lägger hon till. ”It’s ok for me, I’m too tired to cum anyway” säger jag, fortfarande med andan i halsen. Jag försvarar mig genom att berätta att det är min fjärde dag i rad, och att det är typ min 14:e session på dessa dagar. Hon ser konstigt på mig. ”Maybe you should be a prostitute too…” säger hon. ”I don’t think anybody would pay for me…” svarar jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in