2024-08-19, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheeto-Jesus
Det är bara en förolämpning ifall man faktiskt känner sig träfad.

Jag har TDS. Trump är deranged och det yttrar sig i form av ett syndrom.
Tvångssyndrom mer specifikt.

Så fort det gått 30 dagar så kan jag lägga till en signatur i min profil, där jag skriver att jag heter TDS-Cheetojesus hädanefter.

Och den rödkeps som hoppas få nån respons i form av ilska eller triggers bör inse att de kallar mig för TDS i försvar åt den 80årig dement gubbe.

Jag blir inte berörd på något sätt personligen mer än att jag ser den som skriver det som mentalt efterbliven. Det är ett strypkoppel som Trump har satt dem i och de säger tack och bock bara. Radiostyrda människor som det är synd om.
Citera
2024-08-19, 20:11
Medlem
globalistforumets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Nej det finns ingen anledning för mig att tycka något alls om honom, men hans agerande däremot var ett försök till samhällsomstörtande verksamhet. Och det är alltid något mycket mycket illa. Om han inte var död så skulle han in på livstid och aldrig mer komma ut. Nu är han död och det är så det går när man håller på - i bästa fall.
och du tycker inte illa om Trump heller då?
man känner ju av en underton av ogillande i alla mängder av trådar du skapar på kort tid om Trump.

vem är värst enligt dig crooks eller Trump?
Citera
2024-08-19, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globalistforumet
man känner ju av en underton av ogillande i alla mängder av trådar du skapar på kort tid om Trump.

Nej för fan, inte gillar jag en narcisstisk psykopat som lurar miljontals människor att han ens bryr sin lilltå om hur de har det. Han är en hatfylld individ som drivs att lura andra på pengar. Alla pengar han har samlat in, över 300 miljoner dollar för att hitta valfusk och ta det till domstol, gick direkt i hans egen ficka precis som det mesta han samlar in som folk tror går till hans kampanj. Det går till hans advokater. Inte fan gillar jag någon som kliver på andra för att ta sig fram, är arroganta, ondsinta och kan inte en slåtsas ha känslor för andra. Han försökte kanske tre eller fyra gånger under pandemin att säga något om de döda och deras närstående men det lät vrickat och onaturligt. Sen kom inget mer på tre år av det. En president ska även kunna trösta folket i kris och skapa hopp för framtiden och att man är tillsammans i svårigheterna. Men jag är inte arg, eller upprörd, jag följer bara knäppisens framfart för att jag vill se hur det går. Det är psykologisk studie samt en studie hur ett samhälle reagerar på en sån här person och tycker sig se något gott i honom. Vilket är mer skrämmande än Trump själv.

Trump är en tattare som säljer krafs till höga priser till sina följare. Låtsas var kristen för att sälja biblar.

Crooks vet jag inte något om alls, han har bytt parti lite fram och tillbaka om jag fattat rätt. Vet faktiskt inte vad som fick honom att försöka mörda en presidentkandidat ett valår. Han gjorde ett så allvarligt mordförsök att om han levt skulle han ha fått sitt livstid fullt ut om jag fick bestämma.

Att jämföra dem går inte, såna som Crooks är rätt ointressant, han är som andra som försöker mörda politiker, oavsett vad han har för tankar i huvudet. De är ju ofta förvirrat snömos och hopkok av lite av varje. Han är lättare att förstå än Trump. Trump är som person ytterligt intressant och jag gillar att höra andras åsikter även om de inte stämmer med mina bara det försöks förklara. Därför blir jag så irriterad av att kallas vänsterdåre, TDS eller libtard eller nåt annat. För det leder ju inte till någon förståelse för hur andra tänker. Eller om någon kallar mig woke då får jag en strokett. inte för att jag vet vad någon menar med det men det känns fel.
Senast redigerad av Huggig 2024-08-19 kl. 20:36.
Citera
2024-08-20, 07:13
Medlem
klybans avatar
Citat:

VArför skulle man göra det för?
Däremot kan man tycka illa om att donalds tex lånar och lägger statsskulden till göra rika rikare.
För det är ingen som förstår varför de ska bli rikare för och när det är låginkomsttagare som behöver dom pengarna.

Du vet såna här saker som fakta och saklighet kan göra så man tycker illa om ett beslut.
Ni med TDS hatar fakta och saklighet, och det är då ni ropar TDS i tron ingen skulle märka att sakligheten och faktan blev fel igen.

Detta är faktiskt ett mycket säkert tecken på och se när ni ljuger medvetet och hoppas ingen skulle märka.
Det är liksom som en megafon, på samma sätt som fake news fick ge upp, då man snabbt visste om en som skrev så visste om att fakta och saklighet var skadligt för donalds.

Sen ett kort tag försökte ni med TDS och skriva att den alternativa faktan är och sen en massa ljugande.
Men den gav ni upp snabbt med, då alla skrattade åt er i hur ni berättade före ni kommer vi ljuga, håll i er nu

Men nej, TDS blir det inte när man använder fakta och saklighet, TDS blir det när någon försöker låtsas om fakta inte finns och idag är det mot 100% endast trumpnissar som beter sig så.
Ni klarar ju int ens av fakta att det var en Republikan som sköt donalds.
Citera
2024-08-20, 16:33
Medlem
globalistforumets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
VArför skulle man göra det för?
Däremot kan man tycka illa om att donalds tex lånar och lägger statsskulden till göra rika rikare.
För det är ingen som förstår varför de ska bli rikare för och när det är låginkomsttagare som behöver dom pengarna.

Du vet såna här saker som fakta och saklighet kan göra så man tycker illa om ett beslut.
Ni med TDS hatar fakta och saklighet, och det är då ni ropar TDS i tron ingen skulle märka att sakligheten och faktan blev fel igen.

Detta är faktiskt ett mycket säkert tecken på och se när ni ljuger medvetet och hoppas ingen skulle märka.
Det är liksom som en megafon, på samma sätt som fake news fick ge upp, då man snabbt visste om en som skrev så visste om att fakta och saklighet var skadligt för donalds.

Sen ett kort tag försökte ni med TDS och skriva att den alternativa faktan är och sen en massa ljugande.
Men den gav ni upp snabbt med, då alla skrattade åt er i hur ni berättade före ni kommer vi ljuga, håll i er nu

Men nej, TDS blir det inte när man använder fakta och saklighet, TDS blir det när någon försöker låtsas om fakta inte finns och idag är det mot 100% endast trumpnissar som beter sig så.
Ni klarar ju int ens av fakta att det var en Republikan som sköt donalds.
oseriösa TDS fegis
jag väntar fortfarande på svar vad det är för kulor, du hävdar, som kan rulla ner för taket crooks låg på.
det är inte ammunition har du skrivit....
?
riktigt verklighetsfrånvänt TDS resonemang du fört fram som du nu inte kommer undan.

när du svarar på det så svarar jag gärna på dina frågor till mig, så som en politisk debatt ska gå till du vet. just nu så får du gult kort och blir det rött kort så får du ett straff, ignorerad i några inlägg.
Citera
2024-08-20, 16:35
Medlem
klybans avatar
Citat:
oseriösa TDS fegis
jag väntar fortfarande på svar vad det är för kulor, du hävdar, som kan rulla ner för taket crooks låg på.
det är inte ammunition har du skrivit....
?
riktigt verklighetsfrånvänt TDS resonemang du fört fram som du nu inte kommer undan.

när du svarar på det så svarar jag gärna på dina frågor till mig, så som en politisk debatt ska gå till du vet. just nu så får du gult kort och blir det rött kort så får du ett straff, ignorerad i några inlägg.
Nu lägger du orden i munnen på mig igen ser jag, det jag sade att det inte var magasienn och hur jag undrade om du var så korkad och trodde det.
Men nu ser jag att du bara spelar dum och med tanke på du tex inte vet vad kulor är i sammanhanget.(SÅ korkad kan du väl inte vara?)
Och ja, fakta berättar runda saker rullar på lutande yta.

Du vet saklighet och fakta, och den kan aldrig bli TDS
Citera
2024-08-20, 16:38
Medlem
globalistforumets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Nej för fan, inte gillar jag en narcisstisk psykopat som lurar miljontals människor att han ens bryr sin lilltå om hur de har det. Han är en hatfylld individ som drivs att lura andra på pengar. Alla pengar han har samlat in, över 300 miljoner dollar för att hitta valfusk och ta det till domstol, gick direkt i hans egen ficka precis som det mesta han samlar in som folk tror går till hans kampanj. Det går till hans advokater. Inte fan gillar jag någon som kliver på andra för att ta sig fram, är arroganta, ondsinta och kan inte en slåtsas ha känslor för andra. Han försökte kanske tre eller fyra gånger under pandemin att säga något om de döda och deras närstående men det lät vrickat och onaturligt. Sen kom inget mer på tre år av det. En president ska även kunna trösta folket i kris och skapa hopp för framtiden och att man är tillsammans i svårigheterna. Men jag är inte arg, eller upprörd, jag följer bara knäppisens framfart för att jag vill se hur det går. Det är psykologisk studie samt en studie hur ett samhälle reagerar på en sån här person och tycker sig se något gott i honom. Vilket är mer skrämmande än Trump själv.

Trump är en tattare som säljer krafs till höga priser till sina följare. Låtsas var kristen för att sälja biblar.

Crooks vet jag inte något om alls, han har bytt parti lite fram och tillbaka om jag fattat rätt. Vet faktiskt inte vad som fick honom att försöka mörda en presidentkandidat ett valår. Han gjorde ett så allvarligt mordförsök att om han levt skulle han ha fått sitt livstid fullt ut om jag fick bestämma.

Att jämföra dem går inte, såna som Crooks är rätt ointressant, han är som andra som försöker mörda politiker, oavsett vad han har för tankar i huvudet. De är ju ofta förvirrat snömos och hopkok av lite av varje. Han är lättare att förstå än Trump. Trump är som person ytterligt intressant och jag gillar att höra andras åsikter även om de inte stämmer med mina bara det försöks förklara. Därför blir jag så irriterad av att kallas vänsterdåre, TDS eller libtard eller nåt annat. För det leder ju inte till någon förståelse för hur andra tänker. Eller om någon kallar mig woke då får jag en strokett. inte för att jag vet vad någon menar med det men det känns fel.
även om jag inte håller med så var det intressant att läsa hur du tänker. jag tror du har missuppfattningar om saker faktiskt.

jag tänkte nu dels på det jag fetmarkerade.

hur i hela friden skulle en politiker kunna trösta dig eller mig? om jag kan få behålla mer av min lön så skulle det vara enda trösten politikerna skulle kunna ge, det skulle betyda att politikerna skulle sänka sina egna löner. och det kommer inte hända eller hur?
Citera
2024-08-20, 16:43
Medlem
globalistforumets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nu lägger du orden i munnen på mig igen ser jag, det jag sade att det inte var magasienn och hur jag undrade om du var så korkad och trodde det.
Men nu ser jag att du bara spelar dum och med tanke på du tex inte vet vad kulor är i sammanhanget.(SÅ korkad kan du väl inte vara?)
Och ja, fakta berättar runda saker rullar på lutande yta.

Du vet saklighet och fakta, och den kan aldrig bli TDS
du kör med stonewalling och drar ut på det. du har fortfarande kvar detta att svara på. du kommer inte undan och nu är du inmålad i ett hörn.

ss prickskyttar satt på ett tak med mer lutning än det crooks var på.
dessutom så är kulorna inte runda utan avlånga patroner i magasin.
taket lutade faktiskt knappt något.

så vad menar du för kulor som kan rulla?
Citera
2024-08-20, 17:48
Medlem
Citat:
även om jag inte håller med så var det intressant att läsa hur du tänker. jag tror du har missuppfattningar om saker faktiskt.

hur i hela friden skulle en politiker kunna trösta dig eller mig? om jag kan få behålla mer av min lön så skulle det vara enda trösten politikerna skulle kunna ge, det skulle betyda att politikerna skulle sänka sina egna löner. och det kommer inte hända eller hur?

Nej ja, men jag tänkte i form av en större kris i ett land, att upprätthålla förståndet på folk för att kunna fortsätta, under en allvarlig storm, större bränder, jordbävningar, krig att uppmana de som har att ge att göra det till de som inte har. Och just i fallet med Trump är det ju att han inte kunde arbeta med folks känslor när de dog so flugor. Han försökte ett par gånger men misslyckades totalt för att han faktiskt inte har det i sig att bry sig om andra människor. Den typen av att samla människor med att tala till dem på ett bra sätt. Vår kung är ju inte begåvad med det heller, men ett tal lyckades han med och det var efter tsunamin. Folk kände att han hade en samlande kraft. Se det lite som en förälder, eller landsmoder, landsfader som talar väl och når in i folks hjärtan. Det är ju lite grann som ett civilförsvar, att bygga upp folk.

Att ingjuta hopp i folk vid stora kriser är mycket viktigt hos en ledare. Det är inte alla förunnat att kunna det. Trump var helt vilsen när han skulle tala om de döda och deras närstående under den tiden det dog en stor massa människor. Folk kände sig övergivna. Han kunde inte ens låtsas för han har det inte i sig. Vill inte jämföra Trump med en massmördare som jag såg en intervju med, han sa att han skulle bli vansinnigt aggressiv om någon mördade hans barn, fick sen frågan om han inte förstod att andra föräldrar känner samma och han svarade, nää jag har det inte i mig, det fattas något.

Om det gäller ens egen lön, kärlek eller något så får man söka hjälp hos psykologer eller liknande, låna böcker och försöka själv. Men det var inte det jag menade.

Vad var det du inte höll med om utom detta?
Senast redigerad av Huggig 2024-08-20 kl. 17:52.
Citera
2024-08-21, 07:20
Medlem
klybans avatar
Citat:
du kör med stonewalling och drar ut på det. du har fortfarande kvar detta att svara på. du kommer inte undan och nu är du inmålad i ett hörn.

ss prickskyttar satt på ett tak med mer lutning än det crooks var på.
dessutom så är kulorna inte runda utan avlånga patroner i magasin.
taket lutade faktiskt knappt något.

så vad menar du för kulor som kan rulla?
SÅ du försöker leka och säga du inte förstår vad kulor är, ingen kan vara så ointelligent och försöka inbilla någon något så patetiskt.
Men ja, det är ett säkerhetstänk att ändra lutingen.
Du vet saklighet och fakta, sen att den ökade säkerheten är begränsad, ja, det ändrar inte fakta och sakligheten.

Dock rätt intressant att i din TDS så ska du försöka låtsas bort gravitationen....
Och vad du börjat svamla om för fly från gravitationen är det ingen som vet, men en sak är säker, det ändrar ingenting.
Och det är intressant att i din TDS så ska du spela dum, och nu pratar vi mot befriad av intellekt, kanske du kan frågan var en kula är och tillsammans med vapen
SÅ någon vuxen kan hjälpa dig med så här svåra saker
Citera
2024-08-21, 13:25
Medlem
Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=zZ0YrbqMIRA Det här är vad jag menar med en ledare som kan samla folk och leda och uppmuntra dem. Sen kan man väl tycka vad man vill om politiken. Men folk rörs till tårar under detta tal och får en kämparglöd för att göra bättre. Har aldrig sett någon rörd till tårar när Trump talat. Och när folk dog som flugor borde en president göra det. Samla folket, uppmuntra och leda.
Citera
2024-08-21, 13:40
Medlem
Rotebro-Retards avatar
Nu är Hussein Obama också bevisligen diagnosticerad med TDS. Han är så påverkad till den graden att han, inför folk och TV-kameror börjar prata på demokraternas konvent om hur han fantiserar om Trumps könsorgan och storleken på penis. Tokvänstern på konventet och Reddit jublar.

Det är den infantila nivån de ligger på som matchar gemene vänsterdårens låga IQ. De har inga vuxna i rummet. De kan inte och får inte besitta makt.

https://www.reddit.com/r/pics/commen..._size_problem/
Senast redigerad av Rotebro-Retard 2024-08-21 kl. 13:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in