Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2022-09-29, 01:01
  #49
Medlem
Kan bidra jag med då...

www.vfo.se
www.billigaarbetskläder.se
www.Amazon.se

Har du inte hittat en billig & snygg vinterjacka på någon av dom siterna så är något galet.
Citera
2022-09-29, 07:18
  #50
Medlem
Tradera jag har handlat mycket kläder där , b l a en didriksons vinterjacka 1913 storm system i nyskick fick den för 170 kr kostade ca 2000 kr ny, kanske berodde det på att den var signalröd som jag fick den så billigt
Citera
2022-09-29, 08:39
  #51
Moderator
Chantres avatar
Trådar sammanslagna.

/Mod
Citera
2022-09-29, 08:49
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
Ingen med förslag runt 2-3000 kr jacka men ändå dugligt?

Jag tänkte ge dig några tips men så såg jag din taskiga kommentar till någon som ansträngt sig för att hjälpa dig. Han hade googlat och gett dig länkar och du tackar honom genom att skriva så här:
"Så menlösa jackor är det som är flugan 2022?"
Citera
2022-09-30, 19:41
  #53
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
Tradera jag har handlat mycket kläder där , b l a en didriksons vinterjacka 1913 storm system i nyskick fick den för 170 kr kostade ca 2000 kr ny, kanske berodde det på att den var signalröd som jag fick den så billigt

Håller med. Didrikson är relativt billiga, varma och sköna
Citera
2022-09-30, 22:26
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
https://www.zalando.se/emporio-arman...2t04m-q11.html

Mot bakgrund av ovanstående jacka (Armani-Dunjacka) på Zalando, som även är precis färskt nyinkommen. Vad säger ni om den jackan? Värd varje krona på förhand? Sågas för priset?

Har ni något motsvarigt på lager? Billigare med fördel? Vad kör ni på för jacka i vinter och har ni några tips på snygg dunjacka?

Allt mottas tacksamt!

Vänligen,
Daniel
Så jävla ful att ingen vettig människa kan gå runt i en....
Jag kör Taiga. Ruskigt dyrt men håller i 40 år.

https://shop.taiga.se/se/produkter/k...acket-3-0.html
med dener foder.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback