2023-04-23, 23:09
Medlem
[quote=MrMario|83985274][quote=Volvo123|83984866]
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99

Hoppas han inte får någon möjlighet att träffa sina barn. Ungarna förtjänar en chans i livet, inte dras ner av en nolla som Hampus till farsa.

Eller hur..Varför utsätta barn för en sådan aggressiv våldsverkande förälder med drogproblematik.

Blir så jävla ledsen när jag tänker på deras avrättning av Ulf..
Han hade inte gjort ett sabla skit mot någon..
Helt fredlig. Han kanske kunde ha träffat någon tjej..Han var väldigt musikalisk.
Snäll och trygg
.Han hade en familj som älskade honom och brydde sig om honom.
Vilken skräck måste han inte känt när han förstod att det var farligt, att han inte skulle klara sig.

Kan inte släppa detta fall.
Det äter upp mig inifrån.
Sådana måndagsexemplar som Kim Halvorsen ska inte ha barn (de är för labila, barn behöver stadiga kärleksfulla föräldrar). inte gå fria

Tror ni killarna skäms över det de gjort?
När de vaknat upp ur drogfylan och inser att de besinningslöst haft ihjäl en helt oskyldig fredlig man med en funktionsnedsättning?

Detta dåd kan inte ge hög status i deras kretsar.
Citera
2023-04-26, 16:32
Medlem
Jag hittar inte obduktionsprotokollet för Ulf, är det inte med eller är det jag som har missat det?

Hittar heller inte händelserapporten, som oftast är med i fup, hur kommer det sig?
Citera
2023-04-26, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korvboxen
Ja det gör han https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sm...drigare-straff
Kim har inget att förlora på att överklaga. Hampus är den som har något att förlora. Hoppas hovrätten ger honom ett högre straff.
Citera
2023-05-06, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Kim har inget att förlora på att överklaga. Hampus är den som har något att förlora. Hoppas hovrätten ger honom ett högre straff.

Vet att Hampus överklagat sin dom.. men överklagade åklagaren hans dom? Har han inte gjort det kan han endast få fast ställt straff eller lägre, går inte få ett högre straff om inte åklagaren överklagar domslutet
Citera
2023-05-07, 19:20
Medlem
[quote=Ericcca|84246251][quote=MrMario|83985274]
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123

Eller hur..Varför utsätta barn för en sådan aggressiv våldsverkande förälder med drogproblematik.

Blir så jävla ledsen när jag tänker på deras avrättning av Ulf..
Han hade inte gjort ett sabla skit mot någon..
Helt fredlig. Han kanske kunde ha träffat någon tjej..Han var väldigt musikalisk.
Snäll och trygg
.Han hade en familj som älskade honom och brydde sig om honom.
Vilken skräck måste han inte känt när han förstod att det var farligt, att han inte skulle klara sig.

Kan inte släppa detta fall.
Det äter upp mig inifrån.
Sådana måndagsexemplar som Kim Halvorsen ska inte ha barn (de är för labila, barn behöver stadiga kärleksfulla föräldrar). inte gå fria

Tror ni killarna skäms över det de gjort?
När de vaknat upp ur drogfylan och inser att de besinningslöst haft ihjäl en helt oskyldig fredlig man med en funktionsnedsättning?

Detta dåd kan inte ge hög status i deras kretsar.

om du nu ska försöka dig på att citera gör det då för fan så det blir rätt och korrekt, jag har inte skrivit det inlägget som du citerar mig på, utan det är MrMario, jävla idiot
Citera
2023-05-23, 21:26
Medlem
När tror ni man hör något mer om detta?
Vad tror ni? Lyckas aset slinka ur sin livstids dom?
Citera
2023-05-28, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
När tror ni man hör något mer om detta?
Vad tror ni? Lyckas aset slinka ur sin livstids dom?

enda chansen är väl om han lyckas bli klassad som psyksjuk, men det är nog låga odds på den saken, nåt är visserligen fel med killen men det lär inte räcka till
Citera
2023-05-30, 11:34
Idag är sista dagen för dem i hovrätten.
Citera
2023-05-30, 11:44
Medlem
domen faller om två veckor, under eftermiddagen kommer beslut om HN fortfarande ska vara häktad eller sättas på fri fot
Citera
2023-05-30, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
domen faller om två veckor, under eftermiddagen kommer beslut om HN fortfarande ska vara häktad eller sättas på fri fot

Hoppas verkligen dom ser igenom Kims överklagan och helt enkelt bara fastställer livstidsstraffet.

Släpps Hampus är det väl 50/50 han pillrar ihjäl sig samma dag eller så.
Kan ju vara skönt att slippa den skattebördan.
Citera
2023-05-30, 18:06
Avstängd
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Hoppas verkligen dom ser igenom Kims överklagan och helt enkelt bara fastställer livstidsstraffet.

Släpps Hampus är det väl 50/50 han pillrar ihjäl sig samma dag eller så.
Kan ju vara skönt att slippa den skattebördan.

Risken är nog större att Hampus blir dödad, eller allvarligt skadas för livet.
Citera
2023-05-30, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Risken är nog större att Hampus blir dödad, eller allvarligt skadas för livet.

Av alla grovt kriminella i Oskarshamn eller alla torpeder i dom kretsarna och trakterna den luffarn rör sig i menar du?
Mycket snack lite verkstad.
Han kanske får på huvudet extra mycket någon gång när han är skyldig pengar för lättöl och piller.

Mer troligt han får sig läxor sen bakom lås och bom isåfall.
(Hoppas jag har fel då han förtjänar bägge delar.)
Senast redigerad av Bluntzillo 2023-05-30 kl. 19:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in