2022-09-25, 10:01
Medlem
Dom äldre bröderna till Kim har ju oxå varit struliga.. Vet att T0m hade nån rån grej mot nån äldre för många år sen.. Jlm har om jag förstått de levt ett ordnat liv på äldre dagar..

Den yngsta Pajjasen har jag ingen vetskap om.. hängde han med resten av pundarpacket i staden?

Detta är ju inget brott dom kommer få nån klapp på axeln på kåken för direkt, att misshandla en försvarslös handikappad person är så lågt man kan komma
Citera
2022-09-25, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intelon1111
Dom äldre bröderna till Kim har ju oxå varit struliga.. Vet att T0m hade nån rån grej mot nån äldre för många år sen.. Jlm har om jag förstått de levt ett ordnat liv på äldre dagar..

Den yngsta Pajjasen har jag ingen vetskap om.. hängde han med resten av pundarpacket i staden?

Detta är ju inget brott dom kommer få nån klapp på axeln på kåken för direkt, att misshandla en försvarslös handikappad person är så lågt man kan komma

Tom är med i Kims härva för 2 månader sen senast i alla fall...
Citera
2022-09-25, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Linu*
Ra*mus
Hampu*

* S

Vem är den sista? Någon som vet?
Föräldrar som gillar mus-namn.
Citera
2022-09-25, 11:40
Medlem
bees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarien89
Bröderna N pappa ja.. de stämmer

Dem brödernas pappa heter Roger Nibelius och mamma Christina , Mikael tillhör en annan Nibelius släkt...
Senast redigerad av bee 2022-09-25 kl. 11:43.
Citera
2022-09-25, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cansada
Tydligen en halvbror till en tik tok kändis.. eller halvt kändis...

Vem är TikTokaren?
Citera
2022-09-25, 11:55
Medlem
densistasovjets avatar
Vad var motivet till mordet? Rån eller att mördaren blev provocerad? Varför skedde den utanför en port? Gatan är vältrafikerad men just där är den mörk.
Citera
2022-09-25, 11:57
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klitorisen
Vem är TikTokaren?

Simo* Thu*berg

*n
Citera
2022-09-25, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Föräldrar som gillar mus-namn.
Ja, t.o.m. namnen signalerar kriminalitet, jim, tim och tom är ju liknande namn.. ingen Liam eller Kevin när vi ändå hållet på? Dagens motsvarighet till Jonny, Jimmy och Conny.
Citera
2022-09-25, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommisarien89
https://www.facebook.com/profile.php?id=100080738782553
Då blir ju Oskarshamn av med en idiot i några år. Han är även vän med Gangster Raffas gamla brud.
Citera
2022-09-25, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Det utseendet borde rendera automatisk livstid.
Ja, faktiskt. Innan han hinner avla fram massa halvsyskon med morsorna Cassandra, Tiffany och Stephanie..
Citera
2022-09-25, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intelon1111

Om du tänker på H*mpus, så ja. Tyvärr. Har, förutom när han är full som ett ägg, bara goda erfarenheter av honom. Han hänger med pundare/idioter för det mesta.
Citera
2022-09-25, 14:17
Medlem
Ratads avatar
Självklart så är "lojalitet" ett runkord som alla farmare i den där släkten gödslar sina sociala medier med. Men det är klart; det är ju ett ganska kort och lättstavat ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in