Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
ok, glömde bort att United den här säsongen är ett ganska mediokert lag. Så det där att han är för dålig för United tar jag tillbaka. F´låt.
Kan Jisung Park, medelmåttan personifierad, vara en av de bästa i laget så skvallrar detta om uselhet.
Tycker du personligen att Ronaldo varit bra i år?
Ja att ligga trea i PL med två matcher mindre spelade är ett tydligt tecken på att man är "ett mediokert lag".
Och att PL:s bästa målskytt gjort 14 mål, dvs. 4 mer än en mittfältare med två matcher mindre spelade, tyder det på att hela PL är ganska mediokert då?
Eller kan det kanske vara så att du helt enkelt är ute och snorklar i badkaret?
Gällande Park:
Jag skrev:
Park har tillsammans med Fletch varit de två possitiva överraskningarna på Uniteds mittfält
Du fick det till:
Kan Jisung Park, medelmåttan personifierad, vara en av de bästa i laget så skvallrar detta om uselhet.
Läs vad som står, inte vad du vill att det ska stå. Ungefär som att be någon plocka undan kaffekoppen och han utbrister "Vafan ska jag städa hela huset för?!"
Gällande Ronaldo tycker jag han varit synerligen ojämn. Att jämföra med förra säsongen går inte, den va sjuk och han har dessutom genomgått en operation. Han kan betydligt bättre än vad han presterar för tillfället, men att hugga på en spelare så fort han inte är på topp är inte rätt, dock blir Ronaldo ofta ett sånt offer. Men jämför honom med övriga mittfältare i PL i mål/assist, hur många är bättre? Inte många (om någon, har inte riktigt koll där).