2024-12-27, 23:03
Medlem
Majsmannen2s avatar
Svenskarna om Ronaldos vertramp.

F saker upprr mig s mycket

Citat:
Den portugisiske 39-ringen valde att spendera julen i finska Lappland tillsammans med familjen.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...-mig-sa-mycket

Ronaldo ska tydligen ha setts g i finska skidspr nr filmer frn hans semester hamnade p sociala medier.

Jag kan tycka det r otroligt inskrnkt att bli upprrd ver en sdan hr sak.

Tror inte Ronaldo frn Portugal har den blekaste aning om att g i skidspret r bland det vrsta vi nordbor kan gra mot varandra.

Kul han valde att spendera tid i finska lappland ver julen, sger jag.
Senast redigerad av Majsmannen2 2024-12-27 kl. 23:06.
Citera
2025-04-27, 14:29
Medlem
buisnismannens avatar
Gr rykte om att Portugal ska anstlla Mourinho fr att han r den enda som skulle vga ta det kontroversiella beslutet att fimpa bgen frn landslagstruppen d han anses som rtt slut som spelare p landslagsniv.

Ngon som har koll p relationen mellan Mourinho och bgen? Trodde dom nd var ganska bra vnner?
Citera
2025-04-27, 16:31
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Gr rykte om att Portugal ska anstlla Mourinho fr att han r den enda som skulle vga ta det kontroversiella beslutet att fimpa bgen frn landslagstruppen d han anses som rtt slut som spelare p landslagsniv.

Ngon som har koll p relationen mellan Mourinho och bgen? Trodde dom nd var ganska bra vnner?
Lt mig f utdjupa: C. Ronaldo m vara slut som spelare, men Mourinho var slut som trnare fr 10 r sen.
Citera
2025-04-27, 16:32
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Lt mig f utdjupa: C. Ronaldo m vara slut som spelare, men Mourinho var slut som trnare fr 10 r sen.

Det dr var en oneliner ingen utdjupning?! Var god utdjupa vad du menar med det dr. Arsenal var slut som lag 2004.
Citera
2025-05-26, 23:23
Medlem
buisnismannens avatar
Bgen lmnar sin saudiska klubb 6-8 miljarder rikare och med hela 0 titlar vunna.
Senast redigerad av buisnismannen 2025-05-26 kl. 23:27.
Citera
Igår, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Bgen lmnar sin saudiska klubb 6-8 miljarder rikare och med hela 0 titlar vunna.

Fr dom stlarna s r nog 0 titlar i ngon dlig arabliga ltt verkomlig fr en spelare med sina bsta dagar bakom sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in