Citat:
Ursprungligen postat av someuse
Jag är skeptisk å det bestämdaste angående dina ståndpunkter, men respekterar att du tycker så.

Alla har rätt att tycka vad de vill, men om kenta verkligen tror på det han skriver i det inläggat så sjunker han rejält i mina ögon. Grejen med kenta är ju att det har svårt att veta när det är allvar eller inte. Antar att jag är här för lite för att kunna göra den bedömningen. Att det sedan borde vara som han skriver är en annan sak. Men vi tar det för enkelhetens skull i smådelar.
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Ronaldo kommer få priset fast de åker ur CL nu
Saida? Är det du? Vet dock inte hur man ska tolka det när du nu säger att de åker mot Barca. För hur annars ska man tolka det?

Jo, jag vet vad du egentligen menar.
Citat:
allt annat är en skandal. Det gäller att prestera över EN HEL SÄSONG, inte bara i en semifinal i CL, vilket många verkar tro.
Självklart borde det vara så. Men hur ser verkligheten ut? EM kommer definitvt spela en stor roll. En spelare som presterar bra och som redan var en klar kandidat till priset ökar sina chanser markant.
Lek lite med tanken att Spanien går och vinner EM med Torres som skyttekung samtidigt som Portugal inte ens går vidare från gruppen. Rätt otroligt jag vet, man jag sa ju trots allt lek. Tänk dessutom att Liverpool lyckas vinna CL och att Torres gör mål både i semi och final.
Man får tycka det vore hur mycket skanda man vill, men skulle någon bli förvånad om Torres skulle få priset som europas/världens bäste spelare i så fall? Att ovanstående inte lär hända är en sak. Men det gäller att se saker i perspektiv.
Citat:
Dessutom är det pytsarna mot Portsmouth som man vinner titlar på.
Vi kan åtminstone enas om att det definitivt försvårar utan dem i alla fall.