2008-04-15, 19:15
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Vari ligger skillnaden mellan Ronaldo och Gerrard? Bägge har filmat, en mer än den andra, men bara en har gått ut i media och gnällt över patetiska filmare.

Hade han spelat i Liverpool så hade han haft gudastatus om han levererat samma som han gjort i United. Men det kan du kanske erkänna?

och sen när blir 2 fel 1 rätt?

Ang om han hade spelat i Liverpool så är jag inte så säker, har väldigt många vänner som är Manchester United fans som inte är vidare förtjusta i honom alls, pågrund av hans spelstil. Mål betyder inte gudastaus på Ainfeld.
EDIT Tog bort en massa grejer om Torres som var OT som fan
Senast redigerad av torrenttobbe 2008-04-15 kl. 19:21.
Citera
2008-04-15, 19:31
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe

Ang om han hade spelat i Liverpool så är jag inte så säker, har väldigt många vänner som är Manchester United fans som inte är vidare förtjusta i honom alls, pågrund av hans spelstil. Mål betyder inte gudastaus på Ainfeld.

Ursäkta men vad gör Torres i Liverpool förutom mål?
Citera
2008-04-15, 19:35
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Ursäkta men vad gör Torres i Liverpool förutom mål?

Va? att han är så poppis har ju självklart en massa med målen att göra men allting han har sagt innan, att Liverpool var den enda klubben han kunde tänka sig att spela i, insidan av kaptensbindeln osv. Men jag tog bort en massa om Torres nu för tråden handlar om Ronaldo
Citera
2008-04-15, 22:06
Bannlyst
Citat:

Vadå, du har kompisar som är Unitedfans som inte är förtjustja i Ronaldo? Eller menar du att Liverpoolfansen inte är förtjusta i Torres?

Hur som helst så har du och framför allt dina vänner väldigt fel. Tex Torres köptes in för att göra just mål, vilket han just lyckats med. Det är som att säga att Finnan är en jävla sopa för att han gör för lite mål.
Citera
2008-04-15, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acqua
Vadå, du har kompisar som är Unitedfans som inte är förtjustja i Ronaldo? Eller menar du att Liverpoolfansen inte är förtjusta i Torres?

Hur som helst så har du och framför allt dina vänner väldigt fel. Tex Torres köptes in för att göra just mål, vilket han just lyckats med. Det är som att säga att Finnan är en jävla sopa för att han gör för lite mål.

Ja tänka sig att det finns united fans som faktiskt förstår vad icke united fans pratar om när det handlar om Cristiano Ronaldo. Det var kanske en svår nöt att knäcka. Det var så svårt att smälta det så du genast tror att du missuppfattat inlägget.

Torres jobb är helt klart att göra mål, det är ingen som sagt nått annat. Vart är du på väg med det påståendet?
Citera
2008-04-15, 23:42
Medlem
ischs avatar
Ronaldo är långt ifrån min favoritspelare i United då jag alltid tycker mer än spelare som kompenserar teknik med hjärta och kämparglöd men att inte älska honom för det han åstadkommer för mitt älskade lag är totalt omöjligt.
Citera
2008-04-16, 05:32
Medlem
neguins avatar
Ingen kan saga att C. Ronaldo inte ar en fantastiskt duktig fotbolls spelare. Men att dra paralleller till Maradona som nagon gjorde innan, ja, de gor man inte, skams.. Han ar ung, duktig, men maste astadkomma bra mycket mer for att bli namnd i samma sammanhang.

Jag tror att manga, aven jag, kanske anser att Ronaldo ar en fuskare och filmare pga att han helt enkelt gor det javligt daligt och uppenbart. Andra spelare har iaf vett att filma trovardigt. Hade han latit bli att filma hade han ju inte varit lika hatad. Ni som sager sig gilla honom maste ju inse att det ar for en anledning det finns gott om manniskor som tycker han filmar for mycket, iaf har filmat for mycket forr, och darfor fatt daligt rykte som ar svart att forandra. Att saga "Men titta pa Gerard!! Han filmar ju ocksa!!" gor inte saken battre for Ronaldo och ar inget forsvar, det ar barnsligt.

*

http://www.youtube.com/watch?v=P6lGVcSJL9w

Lite tankar om Ronaldo, fokuserad pa en CL-match i hostas, fran nagra herrar som far anses har en hyfsad bra koll pa fotboll.
Citera
2008-04-16, 05:57
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acqua

vad mumlar du om? jag har manchesterkompisar som inte tycker om ronaldo. Ja torres köptes in för att göra mål men han har också ett jävla band till klubben, vart du får in Finnan i det hela har jag inte en aning om det är dina issues
Citera
2008-04-16, 07:25
Medlem
Citat:
vad mumlar du om? jag har manchesterkompisar som inte tycker om ronaldo. Ja torres köptes in för att göra mål men han har också ett jävla band till klubben, vart du får in Finnan i det hela har jag inte en aning om det är dina issues

Hur kom vi egentligen in på Torres/Finnan i en Ronaldotråd?

Jag har Liverpoolkompisar som inte tycker om Crouch/Torres. Se, jag tillämpade precis samma argument som dig och kom ingenstans i diskussionen.

Men det är ju bara Ronaldo som filmar, inte någon i de andra stora lagen, antingen så är alla filmare lika dåliga, eller så är man tyst?

Sett flera situationer där spelare lagt sig i många fall utan kontakt, men när Ronaldo får en smäll och går ner då är det filmning.
Citera
2008-04-16, 10:08
Medlem
suocas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neguin

Lite tankar om Ronaldo, fokuserad pa en CL-match i hostas, fran nagra herrar som far anses har en hyfsad bra koll pa fotboll.

verkar vara tre senila gubbar som lever i det förgångna. Ronaldo är världens bästa spelare i år, de verkar ha nåt emot hans person, precis som många andra.
Citera
2008-04-16, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neguin

Det var mot Milan, vilket var förra säsongen... Dvs i förra våren...

http://www.youtube.com/watch?v=6eaa_jDsW_o
Då går det ju minst lika bra att ta upp den här matchen. Där det gick betydligt bättre. Man gör alltså en analys av spelaren efter EN mindre bra insats. Konstigt nog så nämns ändå t.ex. Kaka med som kandidat till årets spelare tillsammans med Messi, vad har dessa presterat i år?
Citera
2008-04-16, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suoca
verkar vara tre senila gubbar som lever i det förgångna. Ronaldo är världens bästa spelare i år, de verkar ha nåt emot hans person, precis som många andra.

Visst är det tråkigt att dem som kanske ska vara helt objektiva inte alltid är det. Jag håller med men jag kan inte undgå att känna att han får skylla sig själv lite grann. Det är han som bäddat sängen då får han ligga i den.

Det är kanske skamligt att inte ge honom utmärkelsen då ingen annan fotbolls spelare i år når upp till hans nivå. Men det kanske känns skamligt att någon som fuskar så ofta som han gör får en utmärkelse och belönas för det.

Jag gillar att se honom spela men jag blir varje match påminnd varför jag hatar honom imellan åt. Hoppas han kan få mig att ändra åsikt om honom. En utmärkelse eller 2 gör inte att jag gillar honom mer, inte just nu i varje fall.

Ska bli kul att se om han får någon utmärkelse eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in