2013-11-16, 14:46
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Sportsligt bra fotbollsspelare. Men fy fan vad vidrigt beteende denna mannen har. Hur är det möjligt att gilla denna killen som person?
Har oftast ett vidrigt beteende och i synnerhet när allt inte går hans väg som igår. Visste att han skulle få in ett mål bara för att han betedde sig på det viset. Antingen älskar man honom eller så hatar man honom grovt. Jag ska inte sticka under stolen med att jag verkligen avskyr den killen.
Citera
2013-11-16, 15:01
Medlem
Overminds avatar
Bland den vidrigaste fotbollsspelare som existerat. Fy fan alltså. Hatar han så innerligt mycket. Matchen igår är ett exempel av tusen. Skulle fan blivit glad om han dog. Jävla översittare.
Citera
2013-11-16, 16:32
Medlem
Marquesos avatar
Sjukt bra fotbollsspelare. Otroligt dålig förlorare, vad det verkar. Tappar ju humöret rejält så fort någonting inte går "som det ska" för honom. Nu följer jag inte La Liga och Real Madrid, men av det jag sett honom i landslaget är han inte den mest sportsliga spelaren heller.
Citera
2013-11-16, 18:37
Medlem
snillet_1s avatar
En extremt överskattad fotbollsspelare. Jag antar att han statistiskt sett kommer ses som en av de största spelarna någonsin men handen på hjärtat - hur många håller honom en av de bästa någonsin (tänk topp 20 typ)?
Citera
2013-11-16, 18:42
Medlem
Chrillies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
En extremt överskattad fotbollsspelare. Jag antar att han statistiskt sett kommer ses som en av de största spelarna någonsin men handen på hjärtat - hur många håller honom en av de bästa någonsin (tänk topp 20 typ)?

Menar du allvar? Han och Messi är dom två bästa genom tiderna. Synd bara att världen fungerar så att när någon inte tycker om någon så är man blind och blundar för deras storhet.

Fråga en barcelona supporter och Ronaldo kommer inte med top 50 just nu, samma sak gäller en madrid supporter angående Messi.
Citera
2013-11-16, 18:46
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillie
Menar du allvar? Han och Messi är dom två bästa genom tiderna. Synd bara att världen fungerar så att när någon inte tycker om någon så är man blind och blundar för deras storhet.

Fråga en barcelona supporter och Ronaldo kommer inte med top 50 just nu, samma sak gäller en madrid supporter angående Messi.

Jag är ingen supporter av någon av spelarna eller lagen. Jag tycker bara att C. Ronaldo brister så jävla mycket i spelhjärna så det finns inte. Han är extremt atletisk och klinisk i sitt målgörande men han saknar väldigt mycket av det jag personligen tittar hos efter fotbollsspelare.

Jag menar, skulle man ens kunna göra en topp tio-lista över "assists" med C. Ronaldo utan att det skulle framstå som en parodi? Tveksamt.
Citera
2013-11-16, 18:59
Medlem
Chrillies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag är ingen supporter av någon av spelarna eller lagen. Jag tycker bara att C. Ronaldo brister så jävla mycket i spelhjärna så det finns inte. Han är extremt atletisk och klinisk i sitt målgörande men han saknar väldigt mycket av det jag personligen tittar hos efter fotbollsspelare.

Jag menar, skulle man ens kunna göra en topp tio-lista över "assists" med C. Ronaldo utan att det skulle framstå som en parodi? Tveksamt.

http://www.youtube.com/watch?v=NRlJ9tIB71w

Njut bror, värt att notera kanske är att varken Real eller Barca ligger närmst mitt hjärta utan jag kan njuta av vacker fotboll oavsett lag samt spelare. Jag personligen håller Ronaldinho som den bästa genom tiderna.
Citera
2013-11-16, 19:44
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillie
http://www.youtube.com/watch?v=NRlJ9tIB71w

Njut bror, värt att notera kanske är att varken Real eller Barca ligger närmst mitt hjärta utan jag kan njuta av vacker fotboll oavsett lag samt spelare. Jag personligen håller Ronaldinho som den bästa genom tiderna.

Det där var ju inget annat än det skämt snillet_1 trodde. Under tio år i fri roll är det alltså detta någon kunnat skrapa ihop. Trean hade varit ett tecken på spelhjärna om det inte var så tydligt att han sökte vänsteryttern men fick felträff, för de övriga nio krävs det helt enkelt väldigt lite spelhjärna.
Citera
2013-11-16, 20:26
Medlem
anteri17s avatar
Man måste se Ronaldo som en målmaskin, inte någon kreativ ytter. Det ligger honom snarare i fatet att han är ytter då han förväntas göra andra saker än mål. Folk skulle nöja sig på ett helt annat sätt om han var forward.
Citera
2013-11-16, 21:18
Bannlyst
Sanningen om Ronaldo

Madrid lägret och Sverige en kampanj för att höja Ronaldo till skyarna och för att smutskasta Messi till botten av brunnet. Speciellt svenska medier som äcklar ihjäl mig med att släppa ut dynga om Messi med jämna mellanrum. Kampanjen går ut på att få den arroganta portugisen att verka ödmjuk och änglalik samt att få argentinare vara en elak liten jävel i det dolda.

När började Ronaldo visa sig vara den här ödmjuka gulliga, söta underbara mannen? Tiden går snabbt och den ignoranta massan glömmer fort för att hacka på medians nästa följetong för att låta sin åsikt, ståndpunkt och ställningstagande indoktrineras för att göra logik otagbart lik en hjord zombies upprepar de vad median tränat papegojorna att säga.

Om vi färskare upp minnet när började Ronaldo kampanjerna för att bli en GOOD BOY? Det började redan förra året då Messi vann sin 3e Ballon Dor och var på väg att vinna sin 4e. Median i Madrid gick ut med att Ronaldo var arrogant och behövde därför jobba på sin image mot en ödmjuk linje för att vinna Ballon Dor. Därifrån såg man Ronaldo dyka upp i flera välgörenhets sammanhang. När Messi hade hjälpt en marockansk pojke för att han hade samma sjukdom som honom gjorde Ronaldo samma sak med en annan unge och direkt fick hans gärning genomslag med spanska medians uppbackning. Han har ställt upp i olika typer av välgörenhets kampanjer för att förbättra sina chanser att vinna Ballon dor.

Den här killens arrogans har inga gränser. Han tar alla chanser för att synas och "hjälpa" till. Jag minns i början på sin godhets tåg hur han började hjälpa andra spelare på plan, saker som var så olikt Ronaldo. Tyvärr sätter han sitt namn på tragedin i Filippinerna. Allt det här för Ballon Dor. Den här mannens arrogans lyser igenom så starkt att jag blir spyfärdig. När han gjorde den militär gesten och kände sig så arg och snygg ville jag bara dö. Ronaldo älskar 2 saker, Ronaldo, Ronaldo och uppmärksamhet, glömde den tredje. Han gör allt till en jippo för att synas. Han sätter sitt ansikte på allt som kommer inom hans räckhåll om det ökar hans chanser för Ballon dor.

Det har funnits en Ronaldo typ överallt, i klassen, skolgården, jobbet och festen. Ronaldo borde rikta blickarna mot Barcelona för att ha en viss person som förebild.

En blyg liten kille som inte vill ha något med rampljuset och göra tagit allt från den som vill ha den mest. En kille på 169 cm krossar "ideal" mannen och det tål han inte. En kille som aldrig har varit känd för en playboy har gift sig med sin ungdomskärlek. En kille som har sysslat med välgörenhet sen hans lag slog Real Madrid med 6-2 borta och innan dess för att hjälpa de behövande. En ödmjuk person som gör det för de behövande och inte för att nå rampljuset.

Det är Messi mina vänner.
Citera
2013-11-16, 21:33
Medlem
DestructinWallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tippu
Sanningen om Ronaldo

Bla, bla, bla.....

Nu läste jag ej hela ditt epos, men du verkar vara en insnöad fanboy som ej kan ta minsta kritik mot din fiktiva gud.
Citera
2013-11-16, 21:46
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DestructinWalls
Nu läste jag ej hela ditt epos, men du verkar vara en insnöad fanboy som ej kan ta minsta kritik mot din fiktiva gud.

Jag tror inte ens att du läste mer än rubriken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in