2010-11-04, 10:45
Medlem
pettaofcs avatar
Fan vad jag hatar den där jävla filmstjärnebögen!
Citera
2010-11-04, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pettaofc
Fan vad jag hatar den där jävla filmstjärnebögen!

Han får 100000brudar mer än dig tror jag Ot

Jag trodde inte att det skulle komma från en som håller på Arsenal där filmningar är vardag för er i pl.
Citera
2010-11-04, 12:21
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Klart han inte kommer att ändra på sig, så det finns ingen anledning till att brusa upp ang hans ständiga filmningar. Dock borde hans motspelare utnyttja detta lite bättre samt själva filma i dueller just med CR
Citera
2010-11-04, 12:31
Medlem
dumkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin

Jag trodde inte att det skulle komma från en som håller på Arsenal där filmningar är vardag för er i pl.

Brudar får även Charles Manson, det är väl inget.

Nä CR är en duktig spelare, men med en såpass frånstötande personlighet är det svårt att tycka om honom ändå.
Citera
2010-11-04, 12:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dumkopf

Nä CR är en duktig spelare, men med en såpass frånstötande personlighet är det svårt att tycka om honom ändå.

Han är en sopa
Citera
2010-11-04, 13:12
Medlem
ischs avatar
Problemet ligger i att domarna inte kan hantera hans spelstil vilket resulterar att inte får kort när han skall ha de för filmning men samtidigt inte heller få de frisparkar som har skall ha när han kapas eller tas på ett icke ok sätt.
Citera
2010-11-04, 13:26
Medlem
heyyoutheres avatar
Citat:

Vad har det med saken att göra?
Citera
2010-11-04, 14:53
Medlem
pettaofcs avatar
Citat:

Vad har det med saken att göra? Jag försvarar aldrig filmningar, men jag tycker inte Arsenal filmar mer än något annat lag.

Citat:
Ursprungligen postat av dumkopf

Precis.
Citera
2010-11-04, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av heyyouthere
Vad har det med saken att göra?

Han kalla honom bög ?
Citera
2010-11-04, 15:04
Medlem
neguins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Problemet ligger i att domarna inte kan hantera hans spelstil vilket resulterar att inte får kort när han skall ha de för filmning men samtidigt inte heller få de frisparkar som har skall ha när han kapas eller tas på ett icke ok sätt.

Frågan man bör ställa sig då är om det är rätt sätt att tackla problemet (no pun intended). Han är inte ensam om att få orättvisa domslut emot sig, men istället för att acceptera att man inte får frispark alla gånger, så försöker han, och många andra, kompensera för det genom att söka frispark när de egentligen inte skulle fått det - ett beteende, som i Ronaldos fall, pga TV-bilder som rullar och mediadrev som går igång, resulterar i att domarna är medvetna om att han ibland överdriver och därför ibland tvekar.

Utan att överdriva kan man säga att alla spelare försöker skaffa sig fördelar som ibland faller utanför ramen av vad som egentligen är tillåtet, men genom att sätta det i system utmärker sig vissa spelare mer än andra. Ronaldo filmar inte lika mycket som han gjorde innan men hans rykte som filmare stärks när han gör som i matchen mot Milan, ett rykte som är svårt att bli av med.

Problemet är precis som du säger att domarna inte kan avgöra om det är frispark eller inte, fler domare är ett bra första steg. Det finns ett ansvar hos spelarna också, men så länge de kommer undan finns det egentligen ingen anledning för dem att sluta.
Citera
2010-11-04, 22:48
Medlem
Mr.Mxyzptlks avatar
Citat:

Han springer på bögställen så de brudar han får har nog en pillesnopp under kjolen
Citera
2010-11-04, 23:46
Medlem
Citat:
Han kalla honom bög ?

Tja, han festar med bögar, han har i intervjuver tagit ställning för bögeri, han har omgetts av bögrykten sedan flera år tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in