2010-11-09, 07:29
Medlem
Wilands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumkopf
Brudar får även Charles Manson, det är väl inget.

Nä CR är en duktig spelare, men med en såpass frånstötande personlighet är det svårt att tycka om honom ändå.

Alla tror att han är kaxig utanför planen och allt. Men jag har sett en video på honom när han var i Portugal och åkte till sjukhus och hjälpte småbarn som hade cancer, och andra sjukdomar. Han skämtade med dem, gav dem en tröja med en autograf på och allt.
Citera
2010-11-09, 08:19
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wiland
Alla tror att han är kaxig utanför planen och allt. Men jag har sett en video på honom när han var i Portugal och åkte till sjukhus och hjälpte småbarn som hade cancer, och andra sjukdomar. Han skämtade med dem, gav dem en tröja med en autograf på och allt.
Hört talas om PR?

CR är en ärkehora. Äcklig, smutsig och vidrig person, men som fotbollspelare helt fenomenal.
Citera
2010-11-09, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
Hört talas om PR?

CR är en ärkehora. Äcklig, smutsig och vidrig person, men som fotbollspelare helt fenomenal.

Du har fel. Det som användaren före dig skriver är sant, och han skickar ständigt skor och souvenirer till Sportings akademi och hjälper till där. Det är knappast något som är välkänt för den stora allmänheten. Man har väl hört storyn när CR plockar upp en liten kille som går ensam i regnet, skjutsar hem honom, skriver autograf etc. Värt att notera är att CR är extremt känslig inför sådana grejer, och en sak med honom är att han aldrig glömmer var han kommer ifrån, därav den enorma stolthet för Madeira men även Sporting och Man United för allt dom gjort för honom.

Drogba gör samma sak vad gällande välgörenhet och verkar vara en rätt sympatisk kille utanför planen, han skänker mycket pengar till sjukvård i Elfenbenskusten. Det är enligt mig stort av dom.
Citera
2010-11-09, 17:27
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eikrem7
Du har fel. Det som användaren före dig skriver är sant, och han skickar ständigt skor och souvenirer till Sportings akademi och hjälper till där. Det är knappast något som är välkänt för den stora allmänheten. Man har väl hört storyn när CR plockar upp en liten kille som går ensam i regnet, skjutsar hem honom, skriver autograf etc. Värt att notera är att CR är extremt känslig inför sådana grejer, och en sak med honom är att han aldrig glömmer var han kommer ifrån, därav den enorma stolthet för Madeira men även Sporting och Man United för allt dom gjort för honom.

Drogba gör samma sak vad gällande välgörenhet och verkar vara en rätt sympatisk kille utanför planen, han skänker mycket pengar till sjukvård i Elfenbenskusten. Det är enligt mig stort av dom.
Jag skiter väl i hur han är utanför plan. Det är ju ändå inget som avspeglas på plan, där han är en vidrig, smutsig ärkehora.
Citera
2010-11-09, 18:15
Bannlyst
Citat:
Jag skiter väl i hur han är utanför plan. Det är ju ändå inget som avspeglas på plan, där han är en vidrig, smutsig ärkehora.

Hjärntvättad av aftonhoran eller?
Citera
2010-11-09, 19:18
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
Hjärntvättad av aftonhoran eller?
Nej? Varför skulle jag vara det? Kan inte jag göra en bedömning utifrån vad jag själv har sett av Ronaldo genom åren eller? Jag läser inte ens aftonbladet
Citera
2010-11-09, 19:26
Medlem
WeeMans avatar
Det är bra att det är CL ibland för oss som inte följer La Liga. Då påminns man om vem som är världens äckligaste spelare. Dykningen där han tog sig för ansiktet mot Milan efter att ha fått en arm på halsen/bröstet var typiskt honom.

Redan när han närmar sig straffområdet har han tårar i ögonen redo att börja grina efter nästa filmning.
Citera
2010-11-09, 20:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMan

Redan när han närmar sig straffområdet har han tårar i ögonen redo att börja grina efter nästa filmning.
haha bästa beskrivningen hittills
Citera
2010-11-09, 21:01
Bannlyst
Citat:

Du säger att han är en vidrig person. Hur kan du säga det om du inte känner honom eller om du skiter i hur han är utanför planen? Alla stora fotbollspelare beter sig helt olikt på och utanför plan, t.om jag gör ju det! Jag är ett svin på planen
Citera
2010-11-09, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eikrem7
Du säger att han är en vidrig person. Hur kan du säga det om du inte känner honom eller om du skiter i hur han är utanför planen? Alla stora fotbollspelare beter sig helt olikt på och utanför plan, t.om jag gör ju det! Jag är ett svin på planen

Han har ingen koll utan bedömer honom från hans tid i ManU.
Citera
2010-11-10, 02:57
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujin
Han har ingen koll utan bedömer honom från hans tid i ManU.
Men då skulle ni ju kunna berätta för oss vad det är som talar för att han inte är ett ärkesvin?
Klart som fan att man får den uppfattningen av honom när man ser hur han beter sig som ett äckel på plan match efter match.
Citera
2011-05-15, 23:34
Bannlyst
39 liga mål den här säsongen som mittfältare HISTORISK
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här