2022-09-14, 17:15
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tegelpanna123
För att Hitler var vegetarian.

Hitler älskade dock att äta duva, och duva består av kött!
Citera
2022-09-14, 17:26
Medlem
Computerzs avatar
När Damir Al-Ali fick 840 000 kr för att ha våldtagit två kvinnor i Malmö rann det över. Hur fan kan staten betala ut dom pengarna utan att någon sätter stopp. Nej, vi behöver in en ny regering i riksdagen, det är helt uppenbart.
Citera
2022-09-14, 17:37
Medlem
Det enda som behöver förklaras när det gäller SD:s väljarstöd är varför det inte är större, och varför det har tagit sån tid att nå 20%. För opinionsmässigt tycker minst en tredjedel av väljarna mer eller mindre precis som SD i sakfrågor, och man har den bästa politiken när det gäller invandring och brottsbekämpning enligt väljarna själva, två synnerligen tunga frågor i detta val.

Den svåra stigmatiseringen och uthängningen av SD och dess anhängare i alla tänkbara sammanhang är säkert en stor del av förklaringen. Mellan skål och vägg vill många rösta på SD, men upplever det som obehagligt och skrämmande att bli utsatt för andras spott och spe och riskera social isolering.
Citera
2022-09-14, 17:39
Medlem
Jag röstade på SD för att fel sida vann andra världskriget och det är hög tid att börja rätta till det.
Citera
2022-09-14, 17:39
Medlem
Svensken har fått nog av PK, woke, hbtq, pride, somalier, muslimer, pedofiler, våldtäktsmän, gängvåld. Det är nog det enkla svaret.
Citera
2022-09-14, 17:45
Medlem
Jag röstade på SD för att jag ogillar mångkultur, invandring, feminism och miljöhysteri.
Citera
2022-09-14, 17:54
Medlem
Jag tänkte först inte rösta på SD. Men sedan fick jag höra talas om att partiet har nazistiska, sadistiska, rasistiska, fascistiska och egoistiska rötter och då tänkte jag att det ändå är fint med ett parti med historia. Lite som S:s och C:s nazistiska historia, ni vet?

Jag vet inte vem som nämnde detta med de nazistiska rötterna hos SD, förmodligen är det inte många i Sverige som känner till detta. Kanske borde de andra partierna ha en upplysningskampanj?

Vi kan ju vara många som främst väljer ett parti på grund av dess historia, och skiter i problemen i nutiden. Lite dödsskjutningar har väl aldrig skadat någon?
Citera
2022-09-14, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Hur tänkte ni?
Är genuint nyfiken på varför du valde just SD?

Det finns inget mer radikalt alternativ som i närtid kan få inflytande över svensk politik, därför är SD det enda valet för att åtminstone försöka åstadkomma någon ändring i rätt riktning.
Citera
2022-09-14, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Jag röstade SD för att jag innerst inne är rasist. Jag blir arg av att se invandrare i mitt land. Det påverkar mig dagligen.. har vart en ”surgubbe” av senaste årens invandring. Blir våldsam mot frugan efter jobbet. Dricker mer än vanligt.. dom måste ut!

*klapp på huvudet*

Gulliga fantasier du har om en typisk SD-röstare. Tyvärr tänker många så kallade anti-rasister på samma barnsliga vis som du. Dags att växa upp!
Citera
2022-09-14, 18:09
Medlem
moderator-hatarens avatar
nyfiken på hur de mentalstörda människor som inte rösta SD tänkte
Citera
2022-09-14, 18:13
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
nyfiken på hur de mentalstörda människor som inte rösta SD tänkte

Är väl ganska enkelt, SD är ett gäng hillbillies som döljer sina WT-rötter genom att alltid bära kostym, dessutom har de noll erfarenhet av att styra ett land. Köper att Jimmie är en duktig politiker, men kretsen runt om kring honom....
Citera
2022-09-14, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newstyle
Svensken har fått nog av PK, woke, hbtq, pride, somalier, muslimer, pedofiler, våldtäktsmän, gängvåld. Det är nog det enkla svaret.
Med ”svensken” menar du de 20% som röstade på SD. Ni sverigedemokrater gillar verkligen att göra små extrema grupper representativa för hela folkgrupper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in