2022-09-14, 16:31
Medlem
area50s avatar
Etablissemanget & övriga godhetsknarkare stämplade mina åsikter kring invandringen som nazistiska samt rasistiska - så då blev jag det.
Citera
2022-09-14, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Hur tänkte ni?
Är genuint nyfiken på varför du valde just SD?

För att jag är trött på invandrare och bidragstagare som utnyttjar landet mina svenska förfäder byggde upp.
Citera
2022-09-14, 16:33
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Hur tänkte ni?
Är genuint nyfiken på varför du valde just SD?

- Jag är konservativt och nationalistiskt lagd men ekonomiskt center (Vilket betyder höger i Sverige, men det är för att Sverige är så långt förskjutet åt vänster)
- jag är för kärnkraft (och för minskade restriktioner kring kärnkraft)
- Jag anser att Sverige har begått ett fruktansvärt misstag när vi tagit in så många invandrare utan någon form av rim eller reson (Rim och reson har dessutom misstänkliggjorts som någon form av rasism)
- Jag tycker att vi behöver hårdare straff, och vi behöver göra oss av med saker som straffrabbater
- Jag tycker inte att Sverige ska vara en lekstuga åt gängkriminella, och där har vi inte sett det värsta ännu vad organiserad brottslighet anbelangar. Vänta bara tills gängen är infiltrerade i sammhällsmaskinen.
- Jag tycker att vi borde skicka hem alla kriminella invandrare, och även de som varit bidragsberoende och inte lärt sig tala svenska på över fem år. Sverige är inte ett daghem åt de som inte vill jobba.

Vilket parti tycker du att jag ska rösta på TS? Givet mina åsikter alltså.
Citera
2022-09-14, 16:40
Medlem
Enkelt.
Sjuklövern är det som satt Sverige i skiten.
Jag tror inte nya högerblocket kan göra mycket åt problemen därför la jag rösten på SD i hopp om att de kan påverka på minsta lilla sätt och kanske styra det i rätt riktning. Jag personligen är emot muslimsk invandring till Sverige, och jag VET att det kommer påverka det här landet för all framtid.
Citera
2022-09-14, 16:47
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Jag röstade SD för att jag innerst inne är rasist. Jag blir arg av att se invandrare i mitt land. Det påverkar mig dagligen.. har vart en ”surgubbe” av senaste årens invandring. Blir våldsam mot frugan efter jobbet. Dricker mer än vanligt.. dom måste ut!
Citera
2022-09-14, 16:55
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahbrah
Ja, där hade du rätt. Det var ju trots allt ett svar, till skillnad från dina emojis, rövhatt. Med det sagt vill jag tacka för din röst och önskar en god dag.

Ett svar som påvisar ett iq långt under genomsnittet, hattröv.

Dessamma.
Citera
2022-09-14, 16:57
Medlem
Blir skojigare om dom får fler mandat.
Finns nyans kvar kan man nog ge dom en röst i kommunen nästa gång!
Citera
2022-09-14, 16:58
Medlem
fellowvessels avatar
Jag resonera som så att de är det enda partiet som gillar & bryr sig om Sverige & svenskarna. De andra är globalister & allmänt bortkomna.
Citera
2022-09-14, 16:59
Medlem
Känns dumt att rösta på de partier som vill ta in invandrare som gratis arbetar igenom arbetsförmedlingen genom olika bidrag. Vi svenska talande har ju miljoner gånger högre chans att få arbete än dessa chimpanser som knappt vet hur en rulltrappa fungerar.
Citera
2022-09-14, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kNxAy
För att jag är nazist tydligen. När jag gick till vallokalen så försökte jag ta en röst ifrån S men varje gång jag sträckte mig fram så började jag heila okontrollerat, efter tre försök så gav jag upp och då insåg jag att det enda min kropp tillät mig att rösta på var SD så tog tre SD lappar.

Eller så är det för att alla andra partier har sysslat med massimportering av negrer och svartskallar som gjort Sverige både fattigare och osäkrare.

Du får väl fundera på vad som är mest troligt.

Fan, jag råkade ut för precis samma sak!

Med ena handen lyckades jag pressa ner den andra handen så att jag röstade på M eller KD i kommunalvalet (såg inte vilken valsedel jag tog) men i riksdagsvalet var det lönlöst. Det gick helt enkelt inte!

Eller också beror det på att de andra partierna har ställt till det så inåthelvete inom precis varenda sakområde utan att ta ansvar för den förda politiken, utan att ens ha några förslag till hur vi löser eller kommer åt gängkriminalitet, skjutningar, förnedringsrån, upplopp och bilbränder i våra "utanförskapsområden". Eller för den delen, lagar vårt havererade energiförsörjningssystem, slutar upp med plakatpoltiken och genomför miljöåtgärder som ger reellt resultat, ser till att folk kan bo och verka även utanför tullarna i Stockholm.

Nåt av alternativen gäller.
Citera
2022-09-14, 17:10
Medlem
Håller med dom i dom flesta sakfrågor. Sen gillar jag inte att Sverige översvämmats med kriminella araber & negrer & zigenare.
Citera
2022-09-14, 17:13
Medlem
Psykonaut-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykonaut-
Sverige, EU, världen inte minst i närområdet har skapats av nuvarande ideologiska system.
En för oss vänsterliberal politik, samt det enda som man fått lov att tycka sedan jag föddes.

Läs en träffande kolumn av en av kulturelitens personligheter som ger en träffsäker självrannsakan av sin egen elitism som tror att de talar för oss andra, medan valresultatet berättar precis tvärtom.

Ett litet citat, läs länken.
”De hundra människorna”, kallar en bekant dem, han är en av få i min närhet som firat Ulf Kristerssons valseger. “Vilka hundra?” frågar jag. “Ja, de hundra i Stockholm som försöker bestämma hur alla ska tycka, du vet.”

De finns ingen namnlista på de hundra han syftar på, ändå vet jag vilka han menar. Jag har dem och deras kompisar i mina flöden, för deras vänner är mina, på vissa sätt är jag kanske en av dem. Den berömda medieeliten, en sorts etablissemangsrepresentanter – eller det som SD-pampen Louise Erixon i Ekot kallade för “kulturmaffian”.

Expressens Karin Olsson – garanterat på listan – skrev dagarna före valet att det självklart inte finns någon elit som bestämmer över svensk politik. Det journalisterna gör är att opartiskt informera, välja gör ju folket!

Ändå är det en nästan absurd upplevelse att konsumera olika medier kring valet, för många av dem görs inte längre av journalister med objektivitetskostymen på. I sociala medier framträder privatpersoner med rösträtt, inte institutioner med yrkesregler.

Det är Stockholms mediebransch som information filtreras genom, offentliga uppdrag och privata konton överlappar precis som människorna, de känner och byter jobb med varandra. På denna del av internet representeras SD av hånfulla särskrivningar och blurriga 90-talsbilder på läbbiga nazister. Baserat på vad mina bästa kompisar säger, och på mina flöden av coola tjejer på instagram, ser det ut som att Nooshi skulle kunna bilda enpartiregering. Valet verkar avgjort!
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/zEGaqb/de-hundra-manniskorna-ar-langtifran-opartiska

Som jag tidigare citerade till, samt att Annie Lööf tvingas bort då pk är det nya nazzismen.

Skolvalet visade att alla barn röstar SD samt M.
Högern vann valet, vilket visar att högern är bäst enligt alla svenskar.

Motfråga:

Varför är du nya tidens nazzist som röstade för mer massinvandring och våldtäkter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in