Fy fan så skönt det är att slippa Phalloskvisten på Riks! I allmänhet pallade jag bara med att lyssna på första tredjedelen av hennes krönikor. När hon dragit ämnet en gång, så började hon om från början och lade fram sina argument för hur fel det som hänt var. Och när det var klart tog hon det hela ftån början ytterligare en gång. "Tack vi har fattat nu!" ville man bara skrika.
Och så hennes hånskrattande och raljerande. Så otroligt korkat! I en sådan roll måste man försöka hålla sig någorlunda objektiv och låta lyssnarna tänka själva.
Nej, det var bara en tidsfråga innan spånet skulle straffa ut sig själv. Totalt gränslös och totalt omdömeslös, vilket hon bevisade två ggr med bara några dagars mellanrum.
Och att hennes kommentar om Anne Frank bara visade hur hon själv är, bör inte förvåna någon. Genom sig själv känner man andra!
Inte för att jag normalt sett har något emot kåta brudar, men var sak på sin plats. När jag tittar på ett Nyhets- och samhällsprogram vill jag inte se brudar som sitter och plutar med sina rödmålade läppar och tydligt signalerar att dom vill ha sex. Nån jävla nivå måste det finnas på en så här redaktion! Wt-brudar ska inte ges sådana här förtroenden. Det kan bara sluta på ett sätt. Dick E borde inte ha gett henne så fria tyglar.
Men det var väl som Stefan Sauk sa, att "så kan det gå när man är söt, och jobbar med farbröder som egentligen bara vill nakenkramas!" 😆
(söt kan ju diskuteras, men sexig kan jag ställa upp på)
https://youtu.be/rywQa7TKhTI