Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2022-09-10, 19:28
  #1
Medlem
iflys avatar
Kom nyss hem från affären, såg ungefär 20 personer. En var svensk och jag menar allvar. Jag gör varken reklam för SD eller röstar, kastade min röst i papperskorgen (inte värd ett skit för mig). Anser att socialdemokraterna fuskar och har ett järngrepp om Sverige men det är en annan historia.

Det fick mig att tänka på vad svensken håller på med? Nu handlar det inte om att dessa personer är mörka/svarta, kände mig direkt illa till mods. Kände riktigt dåliga vibes från dessa människor (burka/hijab osv). Illaluktande svettlurkar. Hur kan svensken tillåta sitt land fördärvas så? Har svensken gett upp? Tror svensken att SD kan rädda det sjunkande skeppet? Vad är det som sker i Sverige? Måste man fly?
Citera
2022-09-10, 19:34
  #2
Medlem
Svenskarna har aldrig fått rösta om invandringen.
Citera
2022-09-10, 19:36
  #3
Medlem
iflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Svenskarna har aldrig fått rösta om invandringen.

Det må vara sant men svenska män har ju två bollar mellan benen precis som polackerna. Där enades man och satte stopp, här fortsätter man forsa in horder med analfabeter.

Inte nog med det, ser ofta ursnygga svenska tjejer springa runt med negrar/feta zigernare. Det verkar ju som att någon verkligen vill förstöra Sverige?
Citera
2022-09-10, 19:37
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Det må vara sant men svenska män har ju två bollar mellan benen precis som polackerna. Där enades man och satte stopp, här fortsätter man forsa in horder med analfabeter.

Vi har feministisk regering
Citera
2022-09-10, 19:38
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Det må vara sant men svenska män har ju två bollar mellan benen precis som polackerna. Där enades man och satte stopp, här fortsätter man forsa in horder med analfabeter.

Det beror på att svenskarna varken har kontroll på media, eller skola.
Citera
2022-09-10, 19:39
  #6
Medlem
Tacka våran regering! Sd och Kd kan styra upp det här landet igen men det kommer ta 10-20 år. Nya lagar och utvisningar och invandringstopp och straff som håller kriminella inlåsta minst 20 till livstid mm mm så kommer det sakta vända om igen.

Utvisa hela familjer, det kommer avskräcka ungdomarna när dom får stå till svars för att deras föräldrar utvisas och blir fängslade i sina hemländer! Då blir det stopp sen på alla andra.
Citera
2022-09-10, 19:41
  #7
Avstängd
Svennen är väl känd för sin dubbelmoral...ryggradslös å följer flocken..tex.
Miljöpartister som gärna flyger utrikes.
gnäller på bränslet men kör gärna en stor SUV.
kritiserar blattarnas knarkaffärer men köper gärna hem lite till helgen.
tex.
Citera
2022-09-10, 19:41
  #8
Medlem
Mandzukics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Det må vara sant men svenska män har ju två bollar mellan benen precis som polackerna. Där enades man och satte stopp, här fortsätter man forsa in horder med analfabeter.

Inte nog med det, ser ofta ursnygga svenska tjejer springa runt med negrar/feta zigernare. Det verkar ju som att någon verkligen vill förstöra Sverige?

Det är politikerna som gör detta, oavsett vad man själv tycker då har Polen bättre politiker som värnar om landet.

Sen att tjejer springer runt med negrer/feta zigenare stämmer inte riktigt. Innan var det väl lite så, då kvinnor hade sin 'blattefas' då det var exotiska och lite coolt, nu är det svårare att hitta en vit svensk som inte är kriminell. Bad boy eran är utdöd
Citera
2022-09-10, 19:45
  #9
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Kom nyss hem från affären, såg ungefär 20 personer. En var svensk och jag menar allvar. Jag gör varken reklam för SD eller röstar, kastade min röst i papperskorgen (inte värd ett skit för mig). Anser att socialdemokraterna fuskar och har ett järngrepp om Sverige men det är en annan historia.

Det fick mig att tänka på vad svensken håller på med? Nu handlar det inte om att dessa personer är mörka/svarta, kände mig direkt illa till mods. Kände riktigt dåliga vibes från dessa människor (burka/hijab osv). Illaluktande svettlurkar. Hur kan svensken tillåta sitt land fördärvas så? Har svensken gett upp? Tror svensken att SD kan rädda det sjunkande skeppet? Vad är det som sker i Sverige? Måste man fly?
Svensken är godtrogen och fredskadad. Vi röstar bort vår åsikt under fyra år då politiker kan göra precis vad fan som helst.

Men så länge tillräckligt många svenskar tycker kebab är ett fantastiskt bidrag till Sverige och är deras enda egentliga möte med mångkulturen så ser de inga problem.
Citera
2022-09-10, 19:46
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Kom nyss hem från affären, såg ungefär 20 personer. En var svensk och jag menar allvar. Jag gör varken reklam för SD eller röstar, kastade min röst i papperskorgen (inte värd ett skit för mig). Anser att socialdemokraterna fuskar och har ett järngrepp om Sverige men det är en annan historia.

Det fick mig att tänka på vad svensken håller på med? Nu handlar det inte om att dessa personer är mörka/svarta, kände mig direkt illa till mods. Kände riktigt dåliga vibes från dessa människor (burka/hijab osv). Illaluktande svettlurkar. Hur kan svensken tillåta sitt land fördärvas så? Har svensken gett upp? Tror svensken att SD kan rädda det sjunkande skeppet? Vad är det som sker i Sverige? Måste man fly?

Det är mer invecklat än så. Vi har aldrig haft en folkomröstning om invandringen trots att det varit en del röster om det. SD kom inte in i riksdagen förrän 2010 och innan dess fanns det inget parti som talade om kraftigt minskad invandring. Om man inte räknar med Ny demokrati i början av 90-talet då. Så man kan man väl säga att svenskarna inte hade något etablerat alternativ innan 2010 då alla partier var lika korrupta i frågan. I det stora hela har man blivit bedragna, lurade, manipulerade och skrämda i invandringsfrågan.

Du är minst lika medskyldig till eländet genom att inte rösta för en förändring.
Citera
2022-09-10, 19:47
  #11
Avstängd
991ESSs avatar
Är inte så väldigt intresserad av att rädda någon slut iaf, negrerna kan ta skräpet.
Citera
2022-09-10, 19:47
  #12
Medlem
För att vi är ett fredligt folk och debatt, konversationer har fungerat tidigare i detta land.

Nu är det enbart våld som funkar. Och vi får hoppas att det blir ordning för måste svensken växla över tankeverksamheten till mer handfasta metoder så kommer det bli livat.

Allah's gaphalsar lever enbart på vårat sinne för lugn och ro men när det väl växlar.. Abstrakt och introvert tänkande är den svenska mannens starkaste sida.

Många som är halvvägs ner från träden förstår inte riktigt vilken fördel det är. Teknik, strategi, fokus, kreativitet..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback