• 1
  • 2
2022-09-04, 00:38
Medlem
Som rubriken lyder undrar jag om det inte borde vara så att ganska många här på flashback har någon form av diagnos eller bokstavskombination?

Därmed inget sagt om att de är ointelligenta människor här bara, utan att de inte är den ”vanliga människan ” som hänger här?

Tror själv jag har adhd eller add och möjligen någon litet drag av asperger.
Citera
2022-09-04, 00:45
Medlem
Flashback är sveriges största forum.

Klart att du kommer märka av dom med bokstavs kombinationer mest.. Likaså som på övriga platser där det samlas människor.

Utöver det så tenderar bokstavs människor intressera sig för samma saker. DVS du hittar högre halt introverter på internet än på krogen.
osv osv osv

Så vad är din poäng?
Citera
2022-09-04, 00:45
Medlem
Mrcool911s avatar
Misstänker att jag är CP och det känns bra. Det är bra att vara annorlunda idag och ju värre bokstavskombination som du besitter desto bättre är det.
Citera
2022-09-04, 00:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Helt övertygad om adhd kryddad med lite aspergers. Jag förlitar mig dock lite på detta grundläggande enligt alla psykologer som vetat skit. En sjuk person kommer liksom aldrig erkänna att han/hon är sjuk. En psykisk riktigt person kommer aldrig säga det.
Citera
2022-09-04, 00:49
Jag hade enligt barnpsykologerna: grav perceptionsstörning.

Filosofiprofessorerna dom när jag var 22: begåvad.

Heja psykologi!

Psykologernas mätinstrument IQ gav inte det utslaget, och fyrkantiga och enfaldiga som de är drog de ingen annan slutsats.

Men jag saknar mina IQ-poäng bittert
Citera
2022-09-04, 00:49
Medlem
HLundborgs avatar
47.3% enligt senaste statistik.
Citera
2022-09-04, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskans
Som rubriken lyder undrar jag om det inte borde vara så att ganska många här på flashback har någon form av diagnos eller bokstavskombination?

Därmed inget sagt om att de är ointelligenta människor här bara, utan att de inte är den ”vanliga människan ” som hänger här?

Flashback har väldigt många dyslektiker, har jag märkt. Själv har jag asperger.
Citera
2022-09-04, 04:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskans

Jag har nog alla bokstäver i hela alfabetet. Fördelen med att vara blondin och att ”ha alla bokstäver i hela alfabetet” är att ingen dömer en för något - alla tror bara att man är dum i huvudet 😂
Citera
2022-09-04, 05:20
Medlem
-Andreas-s avatar
'Något'. Kanske, eller förmodligen.
Tror jag hade fått nån bokstavsdiagnos om jag varit barn/vuxit upp i dagens samhälle som är mer upplyst om rastlösa, kvickilskna, överanalyserande personer än förr i tiden.
Citera
2022-09-04, 05:22
Medlem
Muppetys avatar
Jag är diagnostiserad Asperger sen 2005. Möjligen har jag ADD också, samt en massa bidiagnoser som depression o ångest. Så har jag schizoaffektivt syndrom. En helt vanlig flashbackare med andra ord...
Citera
2022-09-04, 05:43
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SSAEG123
Jag har nog alla bokstäver i hela alfabetet. Fördelen med att vara blondin och att ”ha alla bokstäver i hela alfabetet” är att ingen dömer en för något - alla tror bara att man är dum i huvudet 😂
Nja, inte riktigt alla bokstäver va? I och Q saknas verkar det som 😉
Citera
2022-09-04, 06:35
Medlem
Fishyyyys avatar
Autism.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto