2022-09-03, 11:45
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Vad är det du inte förstår?

Vad är det som är allvarligt? Att miljömupparna har gjort oss helt beroende av Ryssland? Ja, det är mycket allvarligt.

Om det är något du ska vara orolig för så är det alla efterblivna miljömuppar och den västerländska globalistmaffian som stödjer deras dumheter.
Ja DET håller jag med dig om. Men vi måste ändå se till hur situationen är NU.
Citera
2022-09-03, 11:54
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=947931
Citera
2022-09-03, 11:54
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsus
Ja DET håller jag med dig om. Men vi måste ändå se till hur situationen är NU.

NU ska du bara besöka din närmaste miljömupp och trycka upp elräkningen mitt framför näsan på dem samtidigt som du vänligen frågar vem som ska betala.
Senast redigerad av Tuor 2022-09-03 kl. 12:01.
Citera
2022-09-03, 12:00
Medlem
Citronitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
EU klarar sig EN vinter..sen då..hur går det med företagen m.m

Pågen
Tomater
papper

Skåne som gör 50% av sveriges mat håller på att stänga ner matproduktionen..har du lärt dig äta potatissoppa ännu?

Att matpriserna ökar betyder inte att folk slutar äta. Snarare att de slutar flyga till Thailand stup i kvarten.
Citera
2022-09-03, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=947931

WOW! Och vilka restriktioner släpptes eller vilken deal fick ryssarna rakt i knät?
Citera
2022-09-03, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Der_Richter
Kanske. Men då har vi hunnit klippa ALLA band till din bunkertsar i öst och vi behöver inte bry oss. Vi kan titta på när mongolimperiet som plågat Europa så många hundratals år äntligen faller sönder.

Så är det.

Det finns mängder med direkt okunniga här på FB.
Ryzzland i dåtidens CCCP skepnad och vilandes på Warsawapakten kunde ju inte ens besegra en hoper analfabeter i Afghanistan.Detta är historisk fakta.
Att med detta som verklig verklighetsgrund kunna tro att dagens magra nazistorganisation under vattenskallen Putin skall kunna gå i land med att besegra Ukraina är ju helt hjärndött.
Citera
2022-09-03, 12:08
Medlem
RySSland tvärvänder. De inser att kan vi inte lita på dem kommersiella inte att köpa i framtiden utan vända oss till andra leverantörer och detta oavsett sanktioner och krig. Det enda vi måste ha är en förutsebar leverantör och inte en nyckfull diktator
Citera
2022-09-03, 12:10
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
NU ska du bara besöka din närmaste miljömupp och trycka upp elräkningen mitt framför näsan på dem samtidigt som du vänligen frågar vem som ska betala.
Det har jag redan gjort
Citera
2022-09-03, 12:10
Medlem
Overminds avatar
Ryssland leker och retas med Europa. De kanske stänger gaskranen ikväll/natt igen?
Citera
2022-09-03, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Ryssland leker och retas med Europa. De kanske stänger gaskranen ikväll/natt igen?

Snarare Europa som ringde och böna och bad Och kanske gav muta för att dom skulle sätta på det igen... dock är detta inget som skulle skrivas i media såklart!
Citera
2022-09-03, 12:14
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Snarare Europa som ringde och böna och bad Och kanske gav muta för att dom skulle sätta på det igen... dock är detta inget som skulle skrivas i media såklart!

Den teorin har stor chans att vara korrekt! Vi har inte mycket till aning om vad som försiggår bakom Världens ridå!
Citera
2022-09-03, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Putin trollar Europas miljörörelse.

Miljötomtarna är dödsdömda nu. De trodde att det gick att stänga ned kärnreaktorerna och förlita sig på vindsnurror.

Min gissning är att Frankrike och Tyskland står på knäna och suger av Putin inom två månader.

Men borde inte vindsnurrorna vara bra nu när det blåser upp till storm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in