2022-09-01, 16:37
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Nä, men sluta. Skulle de alltså först göra intrång i deras mejlservrar och sen kontakta SD för att varna om deras säkerhetshål?
Det är ju som att göra inbrott hos någon och sedan ringa upp personen i fråga för att säga "eh, jo bara så du vet - det är jävligt lätt att ta sig in till dig från altandörren på baksidan".

De behöver ju ett undanmanöver.

Hur annars har Aftonbladet fått tag på detta?

Aschbergs gäng jobbar väldigt nära med MSB i de här frågorna. Man kan även kopplade till nyheten om de 300-tals "nazister" som kandiderar för SD.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hras
Är uppdaterat nu, tydligen riktigt

(saxat samma artikel i TS)

Rackarns otur med tajming hade han ju. Precis på valveckan.
Jag röstar på SD i brist på bättre, men det går ut inte att komma ifrån att partiet drar till sig en hel del idioter. Man måste bara bra korkad om man en vecka innan ett val där media och oppositionen gör allt för att utmåla SD som rasister/nazister skickar ett sådant jävla mejl till en massa partifolk.

Dessutom vet alla att SD har en hel del vrak i organisationen som gillar att spela in samtal för att använda i utpressningssyften, skvallra till media mm vilket gör det ännu mer korkat att skicka ett sådant mail (jämfört med att bara messa en kollega med ett naziskämt). Sedan får man ju undra vilken jävla stolle i SD sedan känner sig nödgad att tipsa Aftonbladet om det. Vad har man då för lojalitet? Det är ju inte så att man whistleblowar om något allvarligt brott utan om ett olämpligt skämt...
Citera
Medlem
JustZlatans avatar
Men lol! Ingen kan vara så dum så jag tänker inte gå på det. Om ett sådant mejl har skickats är sannolikheten 110 % att tjänstemannen är en mullvad.
Citera
2022-09-01, 16:39
Medlem
Failscreams avatar
Luktar infiltratör och sabotage.
Citera
2022-09-01, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell

Aschbergs gäng jobbar väldigt nära med MSB i de här frågorna. Man kan även kopplade till nyheten om de 300-tals "nazister" som kandiderar för SD.
Aftonbladet har fått jag i det genom att någon jävel i SD kände ett behov av att läcka till pressen. Så sket ju hela tiden i partiet. Man hämnas på varandra genom att tipsa media.
Citera
2022-09-01, 16:40
Medlem
Va? Hur kan någon vara så korkad?

Uppenbarligen så har en av mottagarna till mejlet kontaktat den aktuella 'tidningen', för pengar förmodar jag.
Citera
2022-09-01, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Finns tråd redan.

Det borde finnas fler och hela internet borde fyllas och spammas om att Hitler 2.0 är tillbaka och Sverige är först med återuppliva hans ideologi.

Alla vet ju att nazismen är en judisk ideologi och att hitler hade delvis judiska rötter.
Citera
2022-09-01, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Men lol! Ingen kan vara så dum så jag tänker inte gå på det. Om ett sådant mejl har skickats är sannolikheten 110 % att tjänstemannen är en mullvad.
Jo, det finns folk inom SD som är så dumma (och det säger jag som just förtidsröstat på SD).
Senast redigerad av Bankkonsulten 2022-09-01 kl. 16:43.
Citera
2022-09-01, 16:43
Medlem
Onaniprodukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell

Jag hoppas du inte tar det här på fel sätt, för jag menar absolut inget illa (alla är berättigade sina åsikter), men jag är genuint nyfiken på om du verkligen tror att MSB har hackat SD:s mejlservrar eller om du är semi-oseriös i ditt svar?
Citera
2022-09-01, 16:43
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
10 dagar till val och vi vet ju att Aftonhoran HATAR SD så vi kommer få se händelser som utspelade sig för 10-20 år sedan som är helt taget ur luften men ger Aftonhoran en chans att smutskasta SD.

Vi är vana och det är därför vi växer var dag pga lögner , förtal och hatet.

Det här var väl för fan inte 10-15 år sedan? Eller tror du att det var då andra världskriget bröt ut
Citera
2022-09-01, 16:47
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan

Skitprat! Varför skulle han då krypa till korset och be om ursäkt och "förklara sig". Inse att det finns fler idioter inom SD än i något annat parti.
Citera
2022-09-01, 16:47
Medlem
Tar man det där på allvar är man mer än lätt dum i hela huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in