Citat:
Ursprungligen postat av
Poor.Boy.Valentine
Exakt vad som är komiskt med den också. Mönstret de slaviskt infaller sig i vid varje uppfattat hot är att skitposta sönder trådar till oigenkännlighet och trötta ut folk. Lite synd faktiskt att Flashback tillåter sån toxisk kultur frodas. Fast å andra sidan är forumet bara en pytteliten del av nätet som Jimmies trollarmé får härja fritt på. Och dessutom vet i princip alla om detta, så man låter dem bara hållas. Hur stark animositet de än går och bär på.
Ja, de översvämmar sådana trådar och dränker med kvantitet. Flashback verkar inte heler vilja stävja samordnad propagandaverksamhet som förstör nyanserad diskussion.Jag undviker att spekulera enskilda användares hemvist, pga 1.06. Men om man ser att det finns en överlappning, mellan att heja på Ryssland och att heja på SD, hos en stor grupp användare så tycker jag nog det visar på att varningen på presskonferensen inte var tagen ur luften.
Dessvärre så tror jag de har mycket hjälp av sin armé, eller arméer. Därför de satsar så mycket på det.