Citat:
Ursprungligen postat av
TigerKid2
Ja, de översvämmar sådana trådar och dränker med kvantitet. Flashback verkar inte heler vilja stävja samordnad propagandaverksamhet som förstör nyanserad diskussion.Jag undviker att spekulera enskilda användares hemvist, pga 1.06. Men om man ser att det finns en överlappning, mellan att heja på Ryssland och att heja på SD, hos en stor grupp användare så tycker jag nog det visar på att varningen på presskonferensen inte var tagen ur luften.
Dessvärre så tror jag de har mycket hjälp av sin armé, eller arméer. Därför de satsar så mycket på det.
Extremism är aldrig bra, men ni får inte glömma att det går both ways, på partiledarnivå också!
Rödgröna som konstant kommer dragandes med att
alla som röstar på SD är rasister och nazister. Det är nog en ganska liten del av SD's röstare som är rasister och nazister. Jag känner då inte till någon som är det. Det är sina egna gamla sosseväljare de nu sätter denna stämpel på. Tror du att de någonsin kommer att återvända efter att ha blivit kallade för det?
Inte jag.
Glöm heller inte rapporteringen om valkontor som "glömmer" att ta med SD's valsedlar. Det är propaganda på högsta nivå det!