Citat:
Ursprungligen postat av
Hamsterboll
McDonalds är så smutsigt och ofräscht.
Max gör bästa hamburgarna om man nu gillar sån mat. Jag föredrar att laga min egen mat.
Max gör även de bästa kycklingburgarna bland alla snabbmatskedjor, sen kan man inte jämföra snabbmat med resturangkvalité som TS gör.
Men blir det snabbtmat så är det Max alla dar i veckan som gäller för mig, dock så måste jag medge att ingen kan slå McDonalds cheeseburgare eller big mac sen tycker jag donkens dipper är lite godare än Max.
Deras nya Grand Chicken Sandwich är min solklar nya favorit burgare hos dom men den känns lite som en inkomplett burgare då den inte har sallad eller ost, ska lätt lägga till det på burgaren nästa gång jag beställer. (idag

)