TS skall inte ens öppna för främlingar som vill utnyttja oss, kryptering och lösenord uppfanns för att ingen skulle gratissurfa och äventyra säkerheten.
Om man vill att jag skall öppna dörren så får man boka, eftersom jag inte vill spilla tid på svamlande med främlingar. Senast någon oannonserat antastade min dörr så var det en snokande sossefan som ville fråga ut mig inför valet. Vederbörande skickade in en lapp han/hon ville jag skulle skriva förslag på vilken hamnade i pappersåtervinningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Elenberg
Svenskar är inte kapabla till att hjälpa sina medmänniskor. Här kommer en nyanländ utbytesstudent och ber DIG - en pursvensk - om hjälp. Du avfärdar honom. Tyvärr är detta endast början på hans problem i det landet. Alla svenskar är likadana. I det här fallet hade han tur att svensken som öppnade dörren inte ringde polisen. Känner med honom. Jag hade hjälpt honom och bjudit honom på mat. Det är så man gör i den här världen (utanför Sverige menar jag).
I vissa länder skjuter de folk som stjäl och tränger sig in obehörigt.
Svenskar är alldeles för snälla mot det snyltande drägget via sina skattepengar.