2022-08-28, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Har du Alltid nykokt saft och nybakade bullar hemma?
Bra där svensk! En till ursäkt! Svenskens tradition! Hitta några till och fortsätt vara svensk.
Citera
2022-08-28, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Jag hade inte ens öppnat dörren.

Jag hade inte ens lämnat sängen
Citera
2022-08-28, 05:50
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elenberg
Bra där svensk! En till ursäkt! Svenskens tradition! Hitta några till och fortsätt vara svensk.
"Känner med honom. Jag hade hjälpt honom och bjudit honom på mat. Det är så man gör i den här världen (utanför Sverige menar jag)."

Du frågade om varför du blev "stalked by a Swede"
Har du problem med Svenska språket?

Dessutom svarade du inte på frågan om du Alltid har nykokt saft och nybakade bullar hemma...
Citera
2022-08-28, 05:51
Medlem
Citat:

Bara sunt förnuft. Med tanke på all skit som sker idag så hade jag inte heller vågat ta den risken att släppa in en främling mitt i natten.
Citera
2022-08-28, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagicIdeaAccount
Bara sunt förnuft. Med tanke på all skit som sker idag så hade jag inte heller vågat ta den risken att släppa in en främling mitt i natten.
Precis, fortsätt neka dina medmänniskor hjälp så fixar sig nog allt ska du se. Keep up the good work, Swede Sverige 100% rövknullat inom 15 år.
Citera
2022-08-28, 05:58
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Öppna din dörr, Nej det hade inte jag gjort.
Men du som vet ALLT och kan analysera alla situationer klockan 01.00 vilket kap du måste vara!
Citera
2022-08-28, 06:02
Medlem
Citat:
Precis, fortsätt neka dina medmänniskor hjälp så fixar sig nog allt ska du se. Keep up the good work, Swede Sverige 100% rövknullat inom 15 år.

Medmänniskor? Du menar dessa som lurar, bedrar, rånar, misshandlar, skjuter mm? Nej tack. Har du bott under en sten de senaste 5-10 åren? Vågar ju knappt gå utanför dörren efter 8 på kvällen.
Citera
2022-08-28, 06:09
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Jag förmodar att du inte är nykter eller att du flöddrar.

"En röst för SD = garanterad fortsatt massinvandring eftersom SD är kontrollerad opposition. Fortsätt rösta på SD svenskar! Hela Sverige förtjänar att bli totalt ass-raped av muslimer. Keep up the good work!"
Citera
2022-08-28, 06:15
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Medmänniskor? Du menar dessa som lurar, bedrar, rånar, misshandlar, skjuter mm? Nej tack. Har du bott under en sten de senaste 5-10 åren? Vågar ju knappt gå utanför dörren efter 8 på kvällen.
Förmodligen är Elenberg på en annan planet, försöker friskriva sig från allt som dumfan publicerat
Citera
2022-08-28, 06:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Förmodligen är Elenberg på en annan planet, försöker friskriva sig från allt som dumfan publicerat
Jo förmodligen. Jag är allt för medmänsklighet mm. men inte kl.1 på natten för en främling, oavsett hudfärg, kön mm.
Citera
2022-08-28, 06:27
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Jo förmodligen. Jag är allt för medmänsklighet mm. men inte kl.1 på natten för en främling, oavsett hudfärg, kön mm.
Jag hade inte heller öppnat min ytterdörr, om någon som jag känner tex. Ringt och vill in i min bostad då hade jag öppnat dörren.

Men det blev väldigt tyst ifrån Sverigedemokraten...
Citera
2022-08-28, 06:48
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Tror du att det var Jimmie Åkessons kusin som ringde på dörren till TS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in