2022-08-28, 00:22
Medlem
Pruttars avatar
Jag sa till en neger att denne borde åka tillbaka till djungeln och äta banan om det inte passar att bete sig som en ordentlig människa när denne stod och gapade inne på Elgiganten.

Negern började skrika ännu mer och kalla mig rasist. Jag kände mig kränkt och förolämpad av dessa ord, speciellt när det var massa folk runt om kring.

Hur ska man hantera negrer som rasistanklagar en på felaktiga grunder? Har ni blivit det?
Citera
2022-08-28, 00:36
Medlem
Metaverses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttar
Hur ska man hantera negrer som rasistanklagar en på felaktiga grunder? Har ni blivit det?
Det du sa inne på Elgiganten uppfattas som rasism, oavsett om det var medvetet eller inte.

Att du påstår att du blev kallad rasist på felaktiga grunder är löjligt.

Varför kunde du inte istället bara be personen i fråga att hålla käften istället för att blanda in djungeln och bananer?

Du är dock ett uppenbart troll.
(FB) Socialdemokraterna eller Vänsterpartiet? Ångest

Citat:
Ursprungligen postat av Pruttar
Jag vet inte vilket parti jag ska rösta på, mer än att det ska vara vänster såklart.

Det står mellan Socialdemokraterna och Vänsterpartiet.

Vi alla vet att folk som röstar på vänstern inte använder ditt ordförråd.
Senast redigerad av Metaverse 2022-08-28 kl. 00:40.
Citera
2022-08-28, 00:41
Medlem
Baserat på vad du skrev så är blev du inte anklagad på falska grunder. Att du blanda in djungeln och bananer har att göra me att du ser svarta som apor. Du hade aldrig sagt Dsm till en vit. De är rasism, oavsett om du vill erkänna de eller inte.
Citera
2022-08-28, 00:45
Haha jävla stolle, vilket svar förväntar du dig när du säger något sådant? "Ja visst, bra idé hörru jag sticker med detsamma".
Citera
2022-08-28, 01:47
Medlem
KlappMungons avatar
Det kan inte vara rasism om man ber en viss neger åka tillbaka till djungeln och äta en banan. Nästa neger hade man kanske bett åka till Nasa och skjuta upp en raket.

Först om man kan påvisa ett mönster där du bedömer fler negrer som bananätare än som raketforskare tycker jag man kan börja misstänka att du kan vara lite smygrasist.
Citera
2022-08-28, 09:14
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Har ni blivit felaktigt rasistanklagade?

Ett gäng gånger på den tiden jag jobbade i kroginsläppet.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in