2023-03-12, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Enligt vadhllningen, som ligger mycket nra slutresultatet, kommer Loreen att vinna.

Jag tror inte att hon vinner. Mjligtvis med fusk. Jag tror att Norge eller Finland vinner!
Citera
2023-03-12, 16:26
Medlem
Cybrminds avatar
Citat:
Hehe jag sg inte igr men kollade p youtube, bidraget r en kopia frn Turkiet Ukraina eller Albanien 2012 och transor r alltid fast i historien.

Vad r det med transor, nr de mste tvinga p sig hgklackat och sedan bara kan g i strutstakt ver hela scenen s det ser ut som en giraff p vrbete.

S hr gr/dansar man med hgklackat, om man r en riktig kvinna och artist och inte inkvoterad:
https://www.youtube.com/watch?v=vyDT...ionSongContest
Eleni, hubba hubba! S jvla sexig
Citera
2023-03-12, 16:28
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Jag tror inte att hon vinner. Mjligtvis med fusk. Jag tror att Norge eller Finland vinner!
Vi smarta inser att statistik alltid slr killgissningar. Egentligen r ESC meningslst sedan alla ltar kom ut p ntet. Resultatet r i princip redan klart p ntet. Mjligen ngon lt som kan vxa med tiden.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2023-03-12 kl. 16:34.
Citera
2023-03-12, 16:29
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybrmind
Eleni, hubba hubba! S jvla sexig
Tones frsk att spela kvinna r som att se en 7-ring frska spela Sean Connery. Det funkar, tills man jmfr.
Citera
2023-03-12, 16:36
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Vi smarta inser att statistik alltid slr killgissningar. Egentligen r ESC meningslst sedan alla ltar kom ut p ntet. Den tvlingen r i princip redan avgjord.

Finns flera exempel i ESC dr vinnaren inte har stmt vid ett sdant hr tidigt skede. Finns egentligen bara 2 r frn de senaste sju ren dr vinnaren konstant har legat 1:a frn att den hamnade dr: Duncan (2019) och Ukraina (2022). Topp 10 brukar dessutom nstan alltid visa sig vara helt fel.
Citera
2023-03-12, 16:46
Medlem
Placeholders avatar
S har regnbgsmnnen bekmpats av vnstern(eller vad man nu ska kalla detta) med Palestina i spetsen? Tone sist, Loreen frst, inleds med ett albanskt nummer, leds av Farrah och en apologet. Knns som att regnbgskulturen r p vg ut.
Citera
2023-03-12, 16:56
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
S har regnbgsmnnen bekmpats av vnstern(eller vad man nu ska kalla detta) med Palestina i spetsen? Tone sist, Loreen frst, inleds med ett albanskt nummer, leds av Farrah och en apologet. Knns som att regnbgskulturen r p vg ut.
Problemet r ju att ESC avgrs av Svensson som rstar. Dr har regnbge aldrig betytt ngot och trans-numren kommer alltid sist och de flesta minns inte ens att Loreen 2017 hade med en fantastisk lt som kanske vunnit hela ESC men hon kunde inte lta bli att lgga in politik och kvinnor i showen och kte ut p direkten. Det r den bsta svenska lt som inte vunnit. Bttre n rets lt.
https://www.youtube.com/watch?v=ejU7...lodifestivalen
Citera
2023-03-12, 16:56
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Tones frsk att spela kvinna r som att se en 7-ring frska spela Sean Connery. Det funkar, tills man jmfr.
Precis. Grova drag, huvudet hgre n alla andra, obehaglig rst, och ett budskap man vill krkas t. Tyvrr verkar detta vara normaliserat i dag. Jag sg finalen med mina barn, och de tyckte det var helt normalt med "Tone". Jag fick verkligen hlla tyst hela finalen fr att inte frstra hela kvllen fr dem. Fy fan vad hemskt.
Citera
2023-03-12, 17:01
Medlem
Smst bidrag som vann.
Citera
2023-03-12, 17:06
Avstngd
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Precis. Grova drag, huvudet hgre n alla andra, obehaglig rst, och ett budskap man vill krkas t. Tyvrr verkar detta vara normaliserat i dag. Jag sg finalen med mina barn, och de tyckte det var helt normalt med "Tone". Jag fick verkligen hlla tyst hela finalen fr att inte frstra hela kvllen fr dem. Fy fan vad hemskt.

Hen skulle krt duschslangstricket i finalen.
Citera
2023-03-12, 17:17
Medlem
ankademikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunka
Strsta och I princip enda verraskningen var vl att det gick s dligt fr Maria Sur, som var enligt oddsen tippad att slss om tredjeplatsen. Undrar vad som hnde dr egentligen?

Uppfattade genuinitet, utan playback eller autotune, tycke drfr hon var topp-bidrag (trots att jag ogillar Zelensky som frbjudit partier, sprk och kyrka), men ack dagens ungdom kanske saknade "robot-sngen".
Citera
2023-03-12, 17:17
Medlem
Alla tjatar om att Loreen r historisk. Varfr?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in