2023-03-12, 14:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Var det vntad att hon (eller vad personen kallar sig fr) skulle komma sist?

Enligt oddsen var det antingen Tone, Mariette eller Paul Ray som skulle komma sist.
Citera
2023-03-12, 14:23
Medlem
Studsbolls avatar
Fusklappen blev s sur av att inte vinna att han lgger ylandet p hyllan. Han borde bara vnta till nsta r nr bergturken inte r med och han har en rlig chans. Nordman borde dock ge upp och inse att deras tid r ver. Mjligtvis om de byter kn, eller tminstone identifierar sig som kvinnor, det borde hjlpa upp situationen.
Citera
2023-03-12, 14:43
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grinpitta
Jag orkar inte sjlv titta p skiten men vill grna veta vad skillnaden r p rets vinnerlt och Euphoria?
rets vinnare r euphoria utan den perfekta refrngen i euphoria. Den gr allts ingenstans.
Citera
2023-03-12, 14:43
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Skillnaden r att Tattoo kommer komma sist i Eurovision.
Enligt vadhllningen, som ligger mycket nra slutresultatet, kommer Loreen att vinna.
Citera
2023-03-12, 14:48
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Nej, det roligaste var nr mysfarbrorn Tone skulle slicka i sig av svenska folkets accepterande vrme och fick fem pong

Som ngon var inne p lngt innan svenska folkets rster kom s var det med all skerhet taktiska instruktioner frn propagandaorganet Svt till de utlndska jurygrupperna att skra Loreens seger genom att ge mnga pong till en kass lt som Reys. Man kan fuska p mnga stt fr att skra rtt resultat.
Hehe jag sg inte igr men kollade p youtube, bidraget r en kopia frn Turkiet Ukraina eller Albanien 2012 och transor r alltid fast i historien.

Vad r det med transor, nr de mste tvinga p sig hgklackat och sedan bara kan g i strutstakt ver hela scenen s det ser ut som en giraff p vrbete.

S hr gr/dansar man med hgklackat, om man r en riktig kvinna och artist och inte inkvoterad:
https://www.youtube.com/watch?v=vyDT...ionSongContest
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2023-03-12 kl. 14:51.
Citera
2023-03-12, 14:51
Medlem
shbous avatar
Introt p Laureens lt r s jdra lik en lt som jag inte fr mitt liv kommer titeln p..
Citera
2023-03-12, 14:51
Medlem
Jag sg p det i efterhand och jag kunde inte se att Loreen r "neger" nej inte "negress" heller. Hon har ett internationellt och mngkulturellt utseende och jag tror att hennes sympatier ligger p SD och Jimmie.

Men det r off topic. Dom tv norska killarna var bst och borde ha vunnit.
Citera
2023-03-12, 15:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksune
Ehhh varfr d ???

Fr att ge andra chansen sklart.
Citera
2023-03-12, 15:05
Avstngd
Statsminister2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Jag sg p det i efterhand och jag kunde inte se att Loreen r "neger" nej inte "negress" heller. Hon har ett internationellt och mngkulturellt utseende och jag tror att hennes sympatier ligger p SD och Jimmie.

Men det r off topic. Dom tv norska killarna var bst och borde ha vunnit.

Hon r vl Berb. .
Citera
2023-03-12, 15:05
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Fr att ge andra chansen sklart.

Ska man applicera samma tnk p Fotbolls-VM? Vrldscupen i lngskidor? Olympiska Spelen? Vafan... varfr fick Bolt vinna tre OS-guld i rad fr???
Citera
2023-03-12, 15:12
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ska man applicera samma tnk p Fotbolls-VM? Vrldscupen i lngskidor? Olympiska Spelen? Vafan... varfr fick Bolt vinna tre OS-guld i rad fr???

Fotbolls-VM gr bara vart fjrde r och det r sllan exakt samma spelare som r med i mer n en turnering. Dessutom r det baserat p egna prestationer och inte tycke och smak hos andra. Vi kan ju ta Vem vill bli miljonr-konceptet som exempel. Dr fr du bara vara med en gng.
Citera
2023-03-12, 15:21
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haaaaag
Men det faktum att internationella juryn gav Marcus & Martinus, som var Loreens strsta konkurent/hot, nst hgst pong har du glmt?
Dom borde ftt hgst om inte Svt delat ut sina PK-order.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in