Citat:
Vi är människor och styrs av annat än djuren gör.
Du fattar väl att det är många många år sedan vi lämnade bakom oss att vara och agera som djur?
Absolut - det är bara att se på hur omhändertagande män faktiskt är när de får en möjlighet att engagera sig och vara närvarande för sina barn.
Du länkar till en teori kring autism och inte kring föräldraskap eller mäns generella förmåga att möta barns behov. ?
Nej, eftersom du plockar teorier och försöka smeta ut dem som någon form av allmän sanning trots att den inte föreligger så kan jag bara utgå ifrån att du gör dina analyser utifrån hur du själv och sådan om dig är och vilken kapacitet ni har.
Nej, jag tänker att du öppnat för andra att reflektera kring dig med stöd av det du säger och vilka slutsatser du drar.
Du fattar väl att det är många många år sedan vi lämnade bakom oss att vara och agera som djur?
Absolut - det är bara att se på hur omhändertagande män faktiskt är när de får en möjlighet att engagera sig och vara närvarande för sina barn.
Du länkar till en teori kring autism och inte kring föräldraskap eller mäns generella förmåga att möta barns behov. ?
Nej, eftersom du plockar teorier och försöka smeta ut dem som någon form av allmän sanning trots att den inte föreligger så kan jag bara utgå ifrån att du gör dina analyser utifrån hur du själv och sådan om dig är och vilken kapacitet ni har.
Nej, jag tänker att du öppnat för andra att reflektera kring dig med stöd av det du säger och vilka slutsatser du drar.
Du är bara naiv om du tror att vi människor inte alls påverkas av vår biologiska natur. Väldigt ointelligent tänk.
Du tycker dig se att män är lika omhändertagande. Det betyder inte att det är sant. Jag har presenterat fler skäl för min tes än personliga observationer. Det har inte du gjort.
Ja, tråden handlar om autism och inlägget du gnällde på handlar om autism. Varför är det fel att jag länkar en teori om autism?
Jag har presenterat tydliga skäl för min tes även om du ljuger och säger att jag bara utgår från mig själv.
Jag har inte öppnat för dig att diagnosticera mig, nej. Du känner inte mig och du verkar knapp läskunnig eftersom du låtsas att jag är totalt och enkelspårigt övertygad om något som jag lade fram som "en kul tanke".