Citat:
Ursprungligen postat av
MrEarnest
Jaha, ok, ber om urskt. Ja men det sger vl sig sjlv. Hon som sljer slipper ligga med honom och fr behlla pengarna. Jag tror knappast att det kommer att mrkas om det r en kund mer eller mindre. Jag vet inte men med tanke p att lagen som ska frbjuda detta funnits ett bra tag och den funkar vl inte s r marknaden intakt. Jag vet inte, men lser man media och annat s fr man ju det intrycket.
Du menar typ att horan golar vid polisbesk eller tar betalt och sen ringer polisen fr att slippa ligga med kunden? Mjligt antar jag, traffickingoffren brukar ju hylla Simon "tack fr du kom och rddade oss innan" fr de hatar gra detta. Men tror inte serisa sjlvstndiga eskorter resonerar s, dr r kollen p lget och trivseln hgre. Och stamkunder r vad man gr runt p, ven om det inte blir hl i plnboken fr att en frsvinner. Och det r mycket administrativt arbete samt lite risker med att ta nya kunder s man gr det helst inte fr ofta.
Ska aldrig sga det inte kan ske, att en eskort outar en kpare, men tror inte det r s vanligt, frutsatt att man gr till en eskort som r stabil och normalt funtad i huvudet. En eskort som gr s blir inte lngvarig, man mste kunna bygga relationer och frtroende med sina kunder om man ska trivas ngorlunda.