Citat:
Ursprungligen postat av
MrEarnest
Jaha, ok, ber om ursäkt. Ja men det säger väl sig själv. Hon som säljer slipper ligga med honom och får behålla pengarna. Jag tror knappast att det kommer att märkas om det är en kund mer eller mindre. Jag vet inte men med tanke på att lagen som ska förbjuda detta funnits ett bra tag och den funkar väl inte så är marknaden intakt. Jag vet inte, men läser man media och annat så får man ju det intrycket.
Du menar typ att horan golar vid polisbesök eller tar betalt och sen ringer polisen för att slippa ligga med kunden? Möjligt antar jag, traffickingoffren brukar ju hylla Simon "tack för du kom och räddade oss innan" för de hatar göra detta. Men tror inte seriösa självständiga eskorter resonerar så, där är kollen på läget och trivseln högre. Och stamkunder är vad man går runt på, även om det inte blir hål i plånboken för att en försvinner. Och det är mycket administrativt arbete samt lite risker med att ta nya kunder så man gör det helst inte för ofta.
Ska aldrig säga det inte kan ske, att en eskort outar en köpare, men tror inte det är så vanligt, förutsatt att man går till en eskort som är stabil och normalt funtad i huvudet. En eskort som gör så blir inte långvarig, man måste kunna bygga relationer och förtroende med sina kunder om man ska trivas någorlunda.