Sprang nyss 3km i terräng gjord av bark med en del upp och nedförsbackar på 12:30. Syreupptagningen var nog inte den bästa nu heller, måste väl vara 25 grader minst?
Ska köra en runda vid 21-22 tiden någon gång i veckan, får se om det blir nån skillnad.