Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2006-07-02, 22:41
  #1
Medlem
truperts avatar
Kanske fel ställe men flytte om det känns bättre.

Haft en intensiv diskussion med min syster om att föda barn. Hon påstår att ALLA som föder barn skiter ner sig samtidigt för dom tar i så mycket. Jag hävdar att man kan skita ner sig om man vill, precis som du kan ju skita ner dig nu om du känner för det. Så hur ligger det till egentligen. Är det vanligt att kvinnan tar i så mycket att dom även klämmer ut något ur 2:an? Eller är det bara något hon fått för sig för att kunna skylla på när dagen kommer då hon ska bli mamma?
Citera
2006-07-02, 22:46
  #2
Medlem
ettnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trupert
Kanske fel ställe men flytte om det känns bättre.

Haft en intensiv diskussion med min syster om att föda barn. Hon påstår att ALLA som föder barn skiter ner sig samtidigt för dom tar i så mycket. Jag hävdar att man kan skita ner sig om man vill, precis som du kan ju skita ner dig nu om du känner för det. Så hur ligger det till egentligen. Är det vanligt att kvinnan tar i så mycket att dom även klämmer ut något ur 2:an? Eller är det bara något hon fått för sig för att kunna skylla på när dagen kommer då hon ska bli mamma?


Denna tråden var ju lite komisk
Att man skulle ha nåt att skylla på om man skiter på sig när man föder barn?
Vad tror du själv?
Tror du att det är det man tänker på när man har krystvärkar?
Nä men om jag skulle passa på att bajsa lite nu när jag ändå ligger här och trycker...
Herregud
Det är rätt stora krafter bakom ett barnafödande,dessutom kan man välja lavemang innan för att slippa det.
Citera
2006-07-02, 22:49
  #3
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Ja, kvinnor bajsar ofta på sig när de föder barn. Det kan väl delvis bero på att de tar i, men framför allt beror det på att fostret trycker mot ändtarmen när det är på väg ut så att det går liksom inte att stoppa. Barnet trycker liksom ut korvarna. Vill man inte skita på sig så ber man om ett lavemang medan man har öpppningsvärkar.

Jag lovar den dagen din tjej/fru kommer att föda ert barn så kommer du att skita i om hon bajsar eller ej. Allt är så mkt kaos; hon har så ont, och man är nervös för att nått ska gå fel. Kvinnor brukar nog också oroa sig för att de ska skita på sig framför sina sambosar innan förlossningen (har haft vänner som har nojjat över detta), men sen när man känner hur jäkla sjukt ont det gör att föda barn så är sådana petitesser det sista man bryr sig om. Barnorskorna plockar undan korvarna så pass snabbt också, så att de andra närvarande i rummet knappt märker nått.
Citera
2006-07-02, 22:50
  #4
Medlem
Anemis avatar
Jag har hört att det är omöjligt att skita på sig av egen vilja.
Ibland händer det automatiskt, antar jag, om magen är i olag och hjälpen inte är tillräckligt nära. Men om jag har förstått rätt, har majoriteten av de civiliserade människorna en så stark inbyggd spärr mot att skita på sig på flit att det inte går.

Strikt utom ämnet, men en intressant poäng.
Citera
2006-07-02, 22:55
  #5
Medlem
H.E.L.s avatar
Fina flickor bajsar inte ner sig vid födseln.

Min sambo sket ner sig före istället.

Lavemang sedu.
Citera
2006-07-02, 23:03
  #6
Medlem
systems avatar
Jag har två barn, min sambo sket inte ner sig. Hon tog inget lavemang, men såg till att gjort sina behov.
Citera
2006-07-02, 23:07
  #7
Medlem
LadyTieras avatar
samma här jag neakde lavemang, inget bajs ändå.

men ja det är vanligt att det sker, men inget man kommer bry sig om eller märka.
Citera
2006-07-02, 23:23
  #8
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Anemi
Jag har hört att det är omöjligt att skita på sig av egen vilja.
Ibland händer det automatiskt, antar jag, om magen är i olag och hjälpen inte är tillräckligt nära. Men om jag har förstått rätt, har majoriteten av de civiliserade människorna en så stark inbyggd spärr mot att skita på sig på flit att det inte går.

Strikt utom ämnet, men en intressant poäng.
Du har då aldrig haft en ordentlig diarré
Citera
2006-07-02, 23:31
  #9
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GayMan
Du har då aldrig haft en ordentlig diarré
Sedan när släppte man ut diarré i byxan frivilligt?
Citera
2006-07-02, 23:32
  #10
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Sedan när släppte man ut diarré i byxan frivilligt?
han heter gayman.....skulle inte fråga så mycket mer

men nu strövar vi långt frånn topic vänner, låt oss återgå till barnfödarbajsning.
Citera
2006-07-03, 00:05
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
han heter gayman.....skulle inte fråga så mycket mer

men nu strövar vi långt frånn topic vänner, låt oss återgå till barnfödarbajsning.
Men för helvete, det var ett skämt. Sluta ta det så allvarligt.
Citera
2006-07-03, 01:08
  #12
Medlem
Läskigs avatar
Kan garantera att varken barnaföderskan, killen eller övriga åskådare kommer lägga en enda tanke på det hela när det väl är dags, så inget man behöver vara nojjig över.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback