Citat:
Ursprungligen postat av HankMillion
Nja känner mig relativt säker på min läggning!
Men vem vet en dag kanske man vaknar upp som en stjärtis, who knows....
Oki, om det gör oss som yttrycker vår åsikt till omogna fjortisar i dina ögon så....so be it!
Givetvis ser inte alla människor på Musse o Andreas på samma vis. En del identifierar sig kanske med dem, trots att de själva inte e homosexuella och vill då inte gärna tro att M & A är homos. Kanske även är så i ditt fall? Inget att skämmas för!
Men vem vet en dag kanske man vaknar upp som en stjärtis, who knows....
Oki, om det gör oss som yttrycker vår åsikt till omogna fjortisar i dina ögon så....so be it!
Givetvis ser inte alla människor på Musse o Andreas på samma vis. En del identifierar sig kanske med dem, trots att de själva inte e homosexuella och vill då inte gärna tro att M & A är homos. Kanske även är så i ditt fall? Inget att skämmas för!
Haha...nej av ditt svar att döma så verkar du inte vara någon omogen fjortis. Förväntade mig en del kraftigt defensiva svar, men har hittils inte fått några. För mig personligen spelar det ingen som helst roll om M & A är homosexuella eller inte. Jag har heller inte sett mer än kanske 5 avsnitt totalt av programmet. Tycker bara att det är jävligt uppfriskande och kul med människor som inte tar så allvarligt på dessa saker. Fan, om jag ger en god vän en kram när vi ses så skulle en hel del pojkar utgå ifrån att vi var homosexuella, det är bara lite löjligt.
Precis som allt spekulerande i vilka som är gay. Om en person (med möjligt undantag av äldre människor) idag säger att han är heterosexuell så utgår jag ifrån att han är det, och tvärtom. Så vitt jag vet har M & A redan svarat på den typen av frågor. Om dom sedan skojar med machoattityder i sitt program så betyder det inte ett skit enligt mig.